Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Andere jaren stond er inderdaad eerst:
Naam SS - Naam Lootje
Nu is dat andersom.
Dat maakt het weer wel wat leuker voor degenen die als laatsten een pakket krijgen, het is wat minder gemakkelijk 'het is een van de laatste namen', maar je moet nog enige moeite doen om erachter te komen wie het is.
M_D_H schreef:Secret Santa Beheer MededelingCitaat:@Banyu, jouw Santa geeft mij net door dat jouw pakketje dezelfde status heeft. Is wel verzonden, maar de status van bezorgen is nog onbekend...
Oh is dit een hint... Of toch niet... Of toch wel... Of toch niet... Oh ik heb zo'n lol nu![]()
Ik hou van verwarring zaaien![]()
mariekeoo schreef:sauffi schreef:Mariekeoo ben jij mijn secret Santa?
Jou naam kon ik maken van de letters die ik uit het alfabet heb gehaald, jij houd van roze en goud, te zien aan het cadeau papier en je komt uit het noorden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
it's me!!
![]()
![]()
hahahatsjoe schreef:Ik denk dat AfricanLady mijn Secret Santa is, vanwege de Latijnse tekst en wat het inhoudt, de leeuw en de soort van duinen (Terschelling). Heb de 2e hint nog niet open gemaakt maar ga dat wel doen als ik het fout heb !
Judith_ schreef:Ynskek, bij jij het zelf? Terug gaan naar het kippenhok heeft weinig zin. De dagen voor en na het ontvangen van het pakket van Pascalle90 (wat een bonuspakket was gestuurd door jou) ontvangt Goldie ook een pakket van jou. Maar wat daar in zit wordt nergens beschreven en de foto's zijn weg gehaald. Alleen dat je haar een serie hebt gestuurd van de dingen die jij ivm de verhuis weg zou doen. En Goldie zelf staat niet in de huidige lijst van deelnemers.
In een eerder bericht van het beheer wordt gesproken over 'hints' is er dan iets niet mee gestuurd misschien? Want een persoonlijk berichtje van mijn Santa zit er ook niet in en een andere hint ook niet?
Anders weet ik het ook niet meer en wordt het bijna elke bokker persoonlijk benoemen.
Iloveiswan schreef:Mm ik heb even op de disney hints zitten zoeken. Zijn er 4 die aangegeven hebben in dit topic van disney te houden.
Waarvan er al 3 geraden zijn. Enige die dan overblijft is Rockwitch. Maar dat kan ik ook niet plaatsen omdat ze aangaf dat haar pakket al een paar dagen afgeleverd was en niks gehoord had.
Maar toch maar proberen. Rockwitch ben jij mijn secret santa?
rockwitch schreef:Iloveiswan schreef:Mm ik heb even op de disney hints zitten zoeken. Zijn er 4 die aangegeven hebben in dit topic van disney te houden.
Waarvan er al 3 geraden zijn. Enige die dan overblijft is Rockwitch. Maar dat kan ik ook niet plaatsen omdat ze aangaf dat haar pakket al een paar dagen afgeleverd was en niks gehoord had.
Maar toch maar proberen. Rockwitch ben jij mijn secret santa?
Nee ik ben niet jouw SS. Helaas want dan had ik in ieder geval een blije reactie gehad haha.
Banyu schreef:Ik wacht gewoon lekker af, met de drukte vrij logisch. Had vorige qeek maandag iets naar een bpoat punt gestuurd, hadden ze afgeleverd in een ander bpost afhaalpunt
Voelde me banketstaaf voor de ontvanger.
Is het naar mijn adres, of die van alternatieve (mijn moeder) verzonden?
sauffi schreef:mariekeoo schreef:[quote="s
Mariekeoo ben jij mijn secret Santa?
Jou naam kon ik maken van de letters die ik uit het alfabet heb gehaald, jij houd van roze en goud, te zien aan het cadeau papier en je komt uit het noorden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
it's me!!
![]()
![]()