purny schreef:Dit vind ik een hele goede. HEt is voortdurend schipperen en kiezen. Wij gaan vanavond heel bewust voor de laatste keer bij vrienden eten. Ik heb gevraagd om de afstandregels in acht te nemen en ik kreeg een grappig sms je terug dat we voor onze J..(naam van mijn man) "notre J.."heel goed op zijn gezondheid gaan letten→ en dat in het FransIk vind ook best dat je kan gaan. Het is toch niet gezond om als dit nog meer als een jaar blijft dat je je eigen familie niet eens meer kan en mag zien?

Ik vind het geestelijke aspect ook heel belangrijk, het moet ook volgehouden worden. Maar Frankrijk gaat zo enorm slecht de laatste 24 uur, dat we het NU moeten doen, daar er hier waar wij wonen nog amper of geen besmettingen zijn en we niet nog langer moeten wachten om iets te doen want dan is het te laat. Want het kan wel tot mei, juni duren voordat deze curve weer gaat dalen, en wellicht ook wederom een confinement waar wij serieus rekening mee houden

Daarbij zijn dit onze vrienden waar iets kleins en onschuldigs tussen ons is voorgevallen en waarbij we allemaal koste wat kost onze vriendschap willen behouden. Dus toen deze uitnodiging kwam gisteren, zei mijn man gelijk dat we hier echt naar toe moeten gaan en zij de uitzondering op de regel gaan vormen.