Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loeky01 schreef:Lestrange01 schreef:1. Zoveel stress van school dat ik niet kan slapen
2. Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet halen dus dan heb ik een jaar verspild omdat ik dat eerste tentamen dat ik moest maken terwijl mijn zusje in het ziekenhuis lag heb verpest en de omstandigheden niet voldoen om een extra kans te krijgen
3. Mijn vader stalkt en bedreigd mijn moeder
4. Mijn vader heeft zonder enige aanleiding heel duidelijk uitgelegd waarom hij mij een verschrikkelijk persoon vindt aan mijn moeder![]()
5. Mijn zusje.
6. Te veel stress van werk, maar ik heb geld nodig.
7. Mijn haar is lelijk en wanneer mijn haar lelijk is dan daalt mijn zelf vertrouwen onder het vriespunt.
8. Lichamelijk voel ik me poedersuiker, de kou maakt mijn pijn erger en NIETS wil meer in de kom blijven zitten. En iedere keer als ik er iets aan wil doen door fysio wordt het erger![]()
Ik heb zo erg een pauze nodig. Gewoon even geen gezeur aan mijn hoofd. Al is het maar 3 dagen.
Wacht wat?!
Sorry maar dit vind ik echt helemaal nergens op slaan. Kom op zeg meid, je hebt zo veel verantwoordelijkheden en je school ziet het niet? Oh ik kan hier zo kwaad om worden... Heb je een examencommissie? Ik wil je met alle liefde helpen om een verzoek daar aan te schrijven mocht je dat willen.
En uit ervaring; let goed op jezelf met werk en je eigen belastbaarheid. Ik heb om die reden besloten te lenen bij DUO omdat ik anders er helemaal aan onderdoor zou gaan. En nu gaat het redelijk met me. Maargoed, mocht je daar meer over weten mag je me ook berichten!
Mars schreef:Mensen die je aantikken als ze erlangs willen GA WEG! Heb ik t niet eens over de 1,5 m afstand maar gewoon het principe dat je iemand aanraakt om aandacht te trekken.
Mkango schreef:Vacatures... zelfs voor startersfuncties worden al zúlke specifieke vaardigheden gevraagd (om nog maar te zwijgen over het feit dat je voor stages tegenwoordig zelfs al werkervaring nodig hebt, laat staan voor startersfuncties.)
Ineke2 schreef:Echt hè... Ik pas gewoon de tactiek toe van de gemiddelde middelmatige man: als ik aan één van de voorwaarden voldoe, gewoon vol zelfvertrouwen solliciteren.Mkango schreef:Vacatures... zelfs voor startersfuncties worden al zúlke specifieke vaardigheden gevraagd (om nog maar te zwijgen over het feit dat je voor stages tegenwoordig zelfs al werkervaring nodig hebt, laat staan voor startersfuncties.)
Haha net een vacature gezien, junior functie wat bij mijn opleiding past. Vragen ze 3 jaar relevante werkervaring![]()
Heb gewoon mijn sollicitatie verstuurd en zie wel wat er van komt
Lieszje wat enorm balen allemaal zeg, ik snap wel dat je dat even kwijt moest!
Lestrange01 schreef:1. Zoveel stress van school dat ik niet kan slapen
2. Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet halen dus dan heb ik een jaar verspild omdat ik dat eerste tentamen dat ik moest maken terwijl mijn zusje in het ziekenhuis lag heb verpest en de omstandigheden niet voldoen om een extra kans te krijgen
3. Mijn vader stalkt en bedreigd mijn moeder
4. Mijn vader heeft zonder enige aanleiding heel duidelijk uitgelegd waarom hij mij een verschrikkelijk persoon vindt aan mijn moeder![]()
5. Mijn zusje.
6. Te veel stress van werk, maar ik heb geld nodig.
7. Mijn haar is lelijk en wanneer mijn haar lelijk is dan daalt mijn zelf vertrouwen onder het vriespunt.
8. Lichamelijk voel ik me poedersuiker, de kou maakt mijn pijn erger en NIETS wil meer in de kom blijven zitten. En iedere keer als ik er iets aan wil doen door fysio wordt het erger![]()
Ik heb zo erg een pauze nodig. Gewoon even geen gezeur aan mijn hoofd. Al is het maar 3 dagen.
Fading schreef:Dat m'n kat alleen tegen goedkoop voer kan wat niet perse goed is voor z'n tandjes. Op het moment dat ik hem duur voer geef krijg ie jeuk en krabt ie heel z'n nek en kop open.. Ik weet het niet meer hoor...