Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:12

Het Finanzamt. Oftewel de Duitse belastingdienst.... Jonges hou op geef mij mijn geld terug

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:57

Mensen in wachtruimte in ziekenhuis die mondkapje onder hun kin doen. Joh, ze delen die dingen niet voor niets uit bij de entree.... (België).
En de arts die langs loopt om de stickers aan te nemen zegt er niets van.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:58

Twijfels of ik een andere functie wil gaan doen binnen dezelfde organisatie...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:26

Vriend die weekend heeft (dit doet hij ook tijdens zijn nachtdienst) en dan steeds zegt als ie wakker wordt; ik heb zin in een broodje van die en die. En als ik dan zeg; dan ga je er een halen dan kan het niet want daar heeft hij geen zin in en ik moet het maar doen. Oh af en toe kan hij zich echt opstellen als een 12 jarige |o

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:33

Loeky01 schreef:
Lestrange01 schreef:
1. Zoveel stress van school dat ik niet kan slapen
2. Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet halen dus dan heb ik een jaar verspild omdat ik dat eerste tentamen dat ik moest maken terwijl mijn zusje in het ziekenhuis lag heb verpest en de omstandigheden niet voldoen om een extra kans te krijgen
3. Mijn vader stalkt en bedreigd mijn moeder
4. Mijn vader heeft zonder enige aanleiding heel duidelijk uitgelegd waarom hij mij een verschrikkelijk persoon vindt aan mijn moeder :j
5. Mijn zusje.
6. Te veel stress van werk, maar ik heb geld nodig.
7. Mijn haar is lelijk en wanneer mijn haar lelijk is dan daalt mijn zelf vertrouwen onder het vriespunt.
8. Lichamelijk voel ik me poedersuiker, de kou maakt mijn pijn erger en NIETS wil meer in de kom blijven zitten. En iedere keer als ik er iets aan wil doen door fysio wordt het erger %)

Ik heb zo erg een pauze nodig. Gewoon even geen gezeur aan mijn hoofd. Al is het maar 3 dagen.

Wacht wat?!
Sorry maar dit vind ik echt helemaal nergens op slaan. Kom op zeg meid, je hebt zo veel verantwoordelijkheden en je school ziet het niet? Oh ik kan hier zo kwaad om worden... Heb je een examencommissie? Ik wil je met alle liefde helpen om een verzoek daar aan te schrijven mocht je dat willen.
En uit ervaring; let goed op jezelf met werk en je eigen belastbaarheid. Ik heb om die reden besloten te lenen bij DUO omdat ik anders er helemaal aan onderdoor zou gaan. En nu gaat het redelijk met me. Maargoed, mocht je daar meer over weten mag je me ook berichten!

Ja ik heb met de studieadvieseurs gepraat, die hebben het in mijn dossier genoteerd maar gaven aan dat dit niet voldoende was voor een extra kans. Als ik een onvoldoende haal (waarschijnlijk wel) neem ik even contact met je op, dankjewel.

Ik ga denk ik ook als mijn contract afloopt gewoon lenen en even niet meer werken. Gaat tegen mijn principes in, maar het is gewoon teveel.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:52

Mensen die je aantikken als ze erlangs willen GA WEG! Heb ik t niet eens over de 1,5 m afstand maar gewoon het principe dat je iemand aanraakt om aandacht te trekken. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:20

Mars schreef:
Mensen die je aantikken als ze erlangs willen GA WEG! Heb ik t niet eens over de 1,5 m afstand maar gewoon het principe dat je iemand aanraakt om aandacht te trekken. :n

Ik blijf altijd even staan, en als mensen het niet door hebben zeg ik gewoon mag ik er even langs. Krijg je echt dodelijke blikken

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:22

Gil kinderen in de trein.
Mensen die niet door hebben dat ze in de weg staan.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:54

Al die korte lontjes en prikkelbare mensen momenteel.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:54

Ik erger er me kapot aan dat de laatste tijd gewoon alles mis gaat :+

Eerst ergenissen omdat er telkens mensen afhaakte met de verkoop van mijn vriends huis.
Niet heel fijn als je daardoor de hypotheek voor de nieuwe woning niet rond krijgt (hebben beide een woning).
Toen kregen we de hypotheek niet rond door toedoen van een ex.

Eindelijk dat alles geregeld, heb ik een dikke lekkage.
Alles onder de vochtplekken en schimmel :'(

Toen deed de cv ketel raar en leek het erop dat hij bijgevuld moest worden.
Vervolgens is de manometer kapot en zit er weer teveel druk op.
Ding in storing moest water uit.

Resultaat schroefje schiet weg, water spuit alle kanten op.
Heel het parket onder water, net geverfde wand beschadigd en het water niet te stoppen.

Geen een loodgieter die even langs kon komen. Gelukkig een hele lieve vader die onder werktijd gekomen is en het gemaakt heeft.

Sorry heel wat, maar moest het even kwijt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:01

Vacatures... zelfs voor startersfuncties worden al zúlke specifieke vaardigheden gevraagd (om nog maar te zwijgen over het feit dat je voor stages tegenwoordig zelfs al werkervaring nodig hebt, laat staan voor startersfuncties. 8)7 )

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:12

Mkango schreef:
Vacatures... zelfs voor startersfuncties worden al zúlke specifieke vaardigheden gevraagd (om nog maar te zwijgen over het feit dat je voor stages tegenwoordig zelfs al werkervaring nodig hebt, laat staan voor startersfuncties. 8)7 )

Haha net een vacature gezien, junior functie wat bij mijn opleiding past. Vragen ze 3 jaar relevante werkervaring :')

Heb gewoon mijn sollicitatie verstuurd en zie wel wat er van komt :j

Lieszje wat enorm balen allemaal zeg, ik snap wel dat je dat even kwijt moest!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:51

De regen, ik ben toch best een die hard, maar na 5 lessen in de regen en 2 doorweekte jassen is het toch prut

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:52

Mijn korte lontje vandaag en het feit dat ik echt ontzettend moe en gedemotiveerd ben, bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:15

Ineke2 schreef:
Mkango schreef:

Haha net een vacature gezien, junior functie wat bij mijn opleiding past. Vragen ze 3 jaar relevante werkervaring :')

Heb gewoon mijn sollicitatie verstuurd en zie wel wat er van komt :j

Lieszje wat enorm balen allemaal zeg, ik snap wel dat je dat even kwijt moest!
Echt hè... Ik pas gewoon de tactiek toe van de gemiddelde middelmatige man: als ik aan één van de voorwaarden voldoe, gewoon vol zelfvertrouwen solliciteren. :))

Ik moet proeflapjes breien. Als ik érgens een hekel aan heb... :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:29

Ik solliciteerde ook altijd op functies waar ervaring voor wordt gevraagd. Anders kom je nooit aan de bak :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 14:35

Lestrange01 schreef:
1. Zoveel stress van school dat ik niet kan slapen
2. Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet halen dus dan heb ik een jaar verspild omdat ik dat eerste tentamen dat ik moest maken terwijl mijn zusje in het ziekenhuis lag heb verpest en de omstandigheden niet voldoen om een extra kans te krijgen
3. Mijn vader stalkt en bedreigd mijn moeder
4. Mijn vader heeft zonder enige aanleiding heel duidelijk uitgelegd waarom hij mij een verschrikkelijk persoon vindt aan mijn moeder :j
5. Mijn zusje.
6. Te veel stress van werk, maar ik heb geld nodig.
7. Mijn haar is lelijk en wanneer mijn haar lelijk is dan daalt mijn zelf vertrouwen onder het vriespunt.
8. Lichamelijk voel ik me poedersuiker, de kou maakt mijn pijn erger en NIETS wil meer in de kom blijven zitten. En iedere keer als ik er iets aan wil doen door fysio wordt het erger %)

Ik heb zo erg een pauze nodig. Gewoon even geen gezeur aan mijn hoofd. Al is het maar 3 dagen.

Dikke knuffel voor jou. Ik heb geen verstand van scholen, maar ik vind ergernis nr 1 echt belachelijk! Hb je alles uitgelegd ipv alleen het gedeelte met je zusje? Sterkte iig.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:12

Ik ben zo zenuwachtig voor een presentatie morgen. Ik ben bang dat het kant noch wal raakt en ugh. Ik wil dat het voorbij is en dat ik er geen stress meer van heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:13

Dat m'n kat alleen tegen goedkoop voer kan wat niet perse goed is voor z'n tandjes. Op het moment dat ik hem duur voer geef krijg ie jeuk en krabt ie heel z'n nek en kop open.. Ik weet het niet meer hoor...

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:16

Fading schreef:
Dat m'n kat alleen tegen goedkoop voer kan wat niet perse goed is voor z'n tandjes. Op het moment dat ik hem duur voer geef krijg ie jeuk en krabt ie heel z'n nek en kop open.. Ik weet het niet meer hoor...

Ook van de Royal Canin Hair & Skin?

Ik erger me kapot aan t feit dat ik nu bij mn vriend aan het thuiswerken ben, en hij ook gewoon aan t werk is :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:59

Ik wacht al de hele dag op een pakketje. Ben al die keer naar de brievenbus gelopen :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:25

Dat mijn pakket bij de buurvrouw is afgeleverd. Opzich niks mis mee maar ze was nu niet thuis. De buurvrouw is sws al een gevalletje apart. Heb dan geen zin in een heel gesprek :')

Oja en dat post-nl geen mail heeft gestuurd dat het er al zou zijn. Dan had ik het naar een pick up point gestuurd. Vindt het altijd een beetje vervelend als mensen dat moeten opvangen die er niks mee te maken hebben.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:45

Koorts, erge spierpijn en hoesten :')
Vrijdag testen... Pff

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 16:49

Mijn grote teen is alweer ontstoken....
Hij was echt net 4 weken genezen ofzo... Snap 't niet

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 17:00

Moordneigingen richting mijn klasgenoot. Zelfs op de middelbare is men nog minder lui. Ik kan hem echt wel wat doen 8)7