[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 13:24

Afbeelding
Staat toch leuk een "kind" op de bank.
Of willen jullie een foto van de echte kinderen zien :+

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 13:28

Liever poppenkinderen, eerlijk gezegd. :j

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 16:47

Afbeelding

Deze is ook leuk voor op de bank. En kost geen zitplek

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 17:01

Gewoon stapelen, superefficiënt

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 17:24

Afbeelding
Wij doen toch iets fout geloof ik... :\

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 09:25

Afbeelding
Mkango, wij ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 09:30

_O-

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 09:37

Elegant kind is het ook he
Afbeelding

Toen we er nog twee hadden was de bank helemaal zeldzaam vastgoed

Afbeelding

Maar gelukkig zit/ligt madame ook wel eens elders

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 09:47

Die eerste foto. _O- Héérlijk!
Bij ons mochten/mogen (die teckel is van m'n tante en logeert hier als zij op vakantie zijn) alleen de teckels op de bank. Boxie moest gewoon op de grond blijven, maar die had daar ook niet zo'n problemen mee. Die had een vrij grote personal bubble - de teckels liggen het liefst naast, op of onder je, maar ik blijf me tegelijkertijd verbazen over hoeveel ruimte ze opeens innemen als ze op de bank liggen. :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 09:52

Lekker languit (en dan zijn die teckels in het voordeel he ;) )

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:10

Onze baby wil vooral graag op schoot :D Het steelt wel eten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:11

Zoiets? :+
Afbeelding

Qimm, wat leuk! <3

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:12

Echt de afschuw die jullie voor kinderen hebben heb ik voor honden (en katten ook) :=

Al die haren... dat gehijg en gelik... blaffen gaat bij mij echt door merg en been en dan ook nog de geur van hondenpoep :r

En hoe schoon mensen ook zijn met hun hond, ik ruikt het altijd meteen als ergens een hond woont, bleh.

Of van die mensen die hun huisdier vermenselijken, die vind ik echt niet sporen :D :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:13

Binnen huisdieren ruik je al-tijd.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:22

Scheelt weer
Ik verafschuw kinderen ook niet , ik wil ze alleen zelf niet en wil graag dat ze beetje goed afgericht zijn als ze om me heen darren

Heb eerder moeite met het gros van de loslopende volwassen populatie van onze diersoort
En de assumpties/oordelen/acties die ze met zich meebrengen
Waardoor ik nog steeds liever met dieren deal dan een willekeurig persoon (mijn gekozen cirkel daargelaten)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:30

Jup, aquariums ruik je ook en zelfs wandelende takken ruik je (tenzij het verblijf luchtdicht is afgesloten, maar dan moet je dagelijks luchten :+), of iig hun verblijf. :j
Er zit wel verschil tussen elke diersoort en zelfs per individu hoeveel geur ze afgeven, voer kan een hoop verbeteren hierin maar in principe zal je altijd wel ruiken of er huisdieren zijn.

Ik ben daar zelf heel simpel in: mijn huis, ik moet erin leven en gelukkig zijn en ik haal er een stofzuiger, dweil en doekje door.
Ik sluit mijn hysterische hond weg omdat niemand luistert en haar aanhaalt waardoor ze van zich af pist en weleens over mensen heen heeft geplast. :=
Bij extreme angst wil ik de andere hond evt ook wegsluiten maar dan heb je een concert op de achtergrond omdat hij er heel graag bij wil zijn.
Als dat voor de gast niet voldoende is dan blijft die maar weg. :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:52

Lor: herkenbaar
Toen we er nog twee hadden idd ook apart als er bezoek binnen kwam
Omdat mensen blijkbaar moeite hebben met begrijpend luisteren en het fenomeen negeren een onmogelijk concept blijkt te zijn :roll:
En mensen die dieren vies bah eng oid vinden
Ga aub elders op bezoek
Klinkt misschien banketstaaf/hard , maar mijn ervaring is gewoon dat mensen die een antipathie jegens dieren hebben, over het algemeen een dermate andere belevingswereld hebben dat die toch totaal niet aansluit

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 11:15

Als mensen allergisch zijn of als ik weet dat ze honden eng vinden spreek ik buiten de deur af, maar soms weet je dat pas als ze er al zijn.
Mensen die huisdieren gewoon vies vinden of ze haten gaan niet klikken met mij, ik lééf zo ongeveer voor mijn huisdieren. :+

En idd, negeren is onmogelijk maar vervolgens wel boos worden als ze ondergepist zijn. :roll:
Tuurlijk, ik snap dat het niet fijn is en zelfs vies is maar das ook precies de reden dat ik haar tegenwoordig niet meer bij visite laat tenzij ze extra kleren mee hebben genomen.
Gekke is dat mijn huishoudelijke hulp er totaal geen probleem mee heeft, maar die blijft ook staan tot de hond rustig is waardoor er alleen op de vloer en evt een schoen geplast wordt.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 11:21

Allergie of trauma daargelaten idd,die zie ik dan gewoon elders :j

Echt: zo ontzettend dezelfde ervaring hier
Voorral met schoonfam trouwens :=

Hoewel het hier niet piesen was, maar 40 kg rottweiler hysterisch van blijdschap als een jack russel op speed door het huis

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 11:55

Ik heb geen enkele moeite met huisdieren, maar dat je als bezoek rekening moet houden met over je heen gepist worden vind ik minstens net zo goor als iemand die een baby op de eettafel verschoont :x

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:04

Ja dat vind ik ook goor.
Ik heb wel eens de plas van mijn zieke hondje over me gehad en stom genoeg vond ik dat niet vies. Wel zielig voor haar.
Maar pis van een andere hond, nou nee. Hoe gek ik ook op dieren ben dat gaat mij toch ook een brug te ver.

Voor de rest de honden leven hier, vind je het ruiken of wat ook, jammer dan :D

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:04

Dat vind ik ook heel vies inderdaad.
.
Ik hou van honden maar dat gaat echt te ver

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:21

Sizzle schreef:
Ik heb geen enkele moeite met huisdieren, maar dat je als bezoek rekening moet houden met over je heen gepist worden vind ik minstens net zo goor als iemand die een baby op de eettafel verschoont :x
Ik vind het ook onwijs goor, maar je kunt er ook moeilijk een kurk in stoppen als ze uit enthousiasme wat urine laten lopen. Als je dan geadviseerd wordt om het dier te negeren zodat het niet gebeurt en je besluit ze toch aan te halen, tja... dan is het wel een beetje je eigen schuld. :o

Sonja_vR schreef:
Scheelt weer
Ik verafschuw kinderen ook niet , ik wil ze alleen zelf niet en wil graag dat ze beetje goed afgericht zijn als ze om me heen darren

Heb eerder moeite met het gros van de loslopende volwassen populatie van onze diersoort
En de assumpties/oordelen/acties die ze met zich meebrengen
Waardoor ik nog steeds liever met dieren deal dan een willekeurig persoon (mijn gekozen cirkel daargelaten)
Ik sta er hetzelfde in. :j Dat ik een hekel heb aan kinderen is een beetje een running gag, maar ik vind het soms stiekem zelfs wel leuk als er ergens kinderen zijn, want dan kan ik ook weer even mijn inner child loslaten. :') Paar jaar geleden was ik met een vriendin en haar, toen nog, 5-jarige dochtertje op stap en die wilde de hele tijd een fictief vuurtje bouwen, dus ik ging daar helemaal in mee en achteraf raakte ze er blijkbaar niet over uitgepraat dat ik met haar had gespeeld. Maar als ik dan weer in de rust van mijn kinderloze thuis ben, ben ik ook héél blij dat ik daar niet elke dag mee hoef te dealen en gewoon ongegeneerd een bak B&J's voor ontbijt kan eten als ik daar trek in heb en zo (die ene keer per jaar dat ik dat doe). :))

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:28

Mkango
Als je als volwassen persoon een hele simpele instructie niet wenst op te volgen dan is het onder gepiest worden gewoon de de consequentie waar je niet over hoeft te gaan piepen wat mij betreft :+

Tuurlijk is het niet plezant als er tegen je aan word gepiest, maar serieus, als je te bedonderd bent om te luisteren
Mag je gewoon op de blaren zitten
Mijn schoonmoeder is ook zo een leuke

Negeren is blijkbaar met hoge luide stem, al wapperend met je armen , enthousiast tegen de hond bleren dat ie rustig moet doen
Ja.... daar word ie echt rustig van >;)

En de gemiddelde 2 jarige is beter te corrigeren kan ik je vertellen... dus dan maar het traphek in de keuken dicht ter bescherming van mijn honden (en mijn hart :roll: )

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:31

Er staat letterlijk dat de schoonmaakster niets doet en toch over de schoen geplast word. Maar goed, ik kom daar niet over de vloer dus het treft mij gelukkig niet.

Ik ben gisteren in het bos belaagd door 2 hysterische binnenzak mormeltjes met stijlvolle jasjes die aan het geluid te horen voor honden door moesten gaan toen ik op mijn paard zat. „Ze moeten toch ook af en toe even lekker hond kunnen zijn“. Ik heb ze voorzichtig met mijn zweep geprobeert weg te houden van de achterbenen.
Kinderen of huisdieren, ze horen een ander in mijn optiek niet tot last te zijn.