Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik heb een artikel op gereserveerd staan.
Krijg ik het de uitgebreide vraag; "vraagprijs?"
1 vraagprijs staat in de advertentie
2 waarom zou het op gereserveerd staan?
Kunnen die mensen echt niet lezen?
Luca03 schreef:Nou jezus hoor. Ik krijg allemaal reacties dat m'n prijs te hoog is enzovoort.
Nu heb ik deze laptop gekregen omdat mijn vorige bij het opsturen voor herstelling is kwijt geraakt, dus deze heb ik ter compensatie gekregen. Maar ik heb al een nieuwe dus ik ben er niets mee.
maaikemuis schreef:Luca03 schreef:Nou jezus hoor. Ik krijg allemaal reacties dat m'n prijs te hoog is enzovoort.
Nu heb ik deze laptop gekregen omdat mijn vorige bij het opsturen voor herstelling is kwijt geraakt, dus deze heb ik ter compensatie gekregen. Maar ik heb al een nieuwe dus ik ben er niets mee.
Die van mij doet helemaal niets of er zijn mensen die serieus denken dat je een MacBook Pro kan kopen voor 500 euro.... Het lijkt wel alsof dure laptops niet zo in trek zijn.
Ondertussen probeer ik een vintage balkcamera te kopen. Staat er 'bieden', maar op de vraag of er een richtprijs is, krijg je dan weer geen antwoord. Dan bied je, krijg je terug dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Ja muts, daarom vroeg ik om een richtprijs want ik heb werkelijk geen idee!