Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peelie schreef:Wauw.... mn ex is drama aan het maken... die heeft soort van een verkapt huwelijksaanzoek gedaan over de beeldtelefoon, al jankend dat hij me zo mist en de rest van zn leven met me wilt delen en kinderen met me wilt... omfg.
Heb ik net een leuke date. Komt dit er bij. Wat een drama. Ik wil geen drama meer... maar dat is blijkbaar te veel gevraagd atm
Resistance schreef:Peelie schreef:Wauw.... mn ex is drama aan het maken... die heeft soort van een verkapt huwelijksaanzoek gedaan over de beeldtelefoon, al jankend dat hij me zo mist en de rest van zn leven met me wilt delen en kinderen met me wilt... omfg.
Heb ik net een leuke date. Komt dit er bij. Wat een drama. Ik wil geen drama meer... maar dat is blijkbaar te veel gevraagd atm
Het is net alsof ze een soort van radar hebben voor wanneer je verder bent gegaan en een leuk iemand hebt ontmoet.
Peelie schreef:Wauw.... mn ex is drama aan het maken... die heeft soort van een verkapt huwelijksaanzoek gedaan over de beeldtelefoon, al jankend dat hij me zo mist en de rest van zn leven met me wilt delen en kinderen met me wilt... omfg.
Resistance schreef:
Wat ik ook mooi vond was een situatie net voor corona. Ik ben enorm gepest op m'n eerste school vroeger omdat ze me altijd lelijk vonden. Maar een hele goede vriend van me draaide een DJ set dus ik kwam daarheen met nog wat maatjes. Is daar m'n hele eerste middelbare school, en die hadden op z'n zachtst gezegd niet verwacht dat puberty z'n taak zo goed zou hebben gedaan.![]()
Lang verhaal kort; een hoop popijopie kereltjes die vroeger pester waren, die niet snapten waarom ze afgewezen werden.Ik kan er geeneens meer boos om worden, alleen nog maar heel hard lachen.
Eulogy schreef:Ik spreek m'n ex ook nog hoor, maar als hij vervolgens zegt dat hij me terug wil, zeg ik gewoon dat ik geen interesse heb, over hem heen ben en leuk aan het daten ben met iemand. Dat is toch geen drama tenzij je er zelf drama van maakt (of nog gevoelens voor hem hebt)?