Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:44

Leuk om allemaal te lezen! :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:57

Wauw.... mn ex is drama aan het maken... die heeft soort van een verkapt huwelijksaanzoek gedaan over de beeldtelefoon, al jankend dat hij me zo mist en de rest van zn leven met me wilt delen en kinderen met me wilt... omfg.

Heb ik net een leuke date. Komt dit er bij. Wat een drama. Ik wil geen drama meer... maar dat is blijkbaar te veel gevraagd atm

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:00

Oh nee joh, meen je niet?! >;) Snap ik nee, zit je net lekker op die roze wolk. Is het de eerste dat ie zoiets doet of is het al vaker voorgekomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:01

Peelie schreef:
Wauw.... mn ex is drama aan het maken... die heeft soort van een verkapt huwelijksaanzoek gedaan over de beeldtelefoon, al jankend dat hij me zo mist en de rest van zn leven met me wilt delen en kinderen met me wilt... omfg.

Heb ik net een leuke date. Komt dit er bij. Wat een drama. Ik wil geen drama meer... maar dat is blijkbaar te veel gevraagd atm

Het is net alsof ze een soort van radar hebben voor wanneer je verder bent gegaan en een leuk iemand hebt ontmoet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:03

Gewoon duidelijk maken dat je hem niet wil? En als die je lastig blijft vallen gewoon blokkeren? Het is alleen drama als je er zelf aan mee werkt :)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:05

Nou Inderdaad, kreeg gisten ook ineens out of the blue een appje van mijn 1e Tinderdate, heb hem duidelijk gemaakt dat ik geen interesse meer heb.

Maar he gatver Peelie, daar zit je echt niet op te wachten.
Gelijk afkappen, maar neem aan dat je dat al wel gedaan hebt :P.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:08

Yonker schreef:
Gewoon duidelijk maken dat je hem niet wil? En als die je lastig blijft vallen gewoon blokkeren? Het is alleen drama als je er zelf aan mee werkt :)

Precies

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:29

Resistance schreef:
Peelie schreef:

Het is net alsof ze een soort van radar hebben voor wanneer je verder bent gegaan en een leuk iemand hebt ontmoet.

DIT! :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:45

Had het zelf laatst ook. :') Dat je echt denkt van: maar hoe

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:47

Volgens mij bestaat die radar echt hoor. :+ Zo vaak gehad dat je denkt ''Oké nu ben ik er écht overheen''. Drie uur later... ''Hey'' :Y)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:04

DIT DIT DIT! _O-
Die van mij kwam dinsdag ook ineens weer tot leven toen ik het net een beetje afgesloten had. :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:11

Captain schreef:
DIT! :')

[ [url=m/Oj3Yww.png]Afbeelding[/url] ]

Niet alleen mannen doen dat hoor ;). Vrouwen zijn daar ook goed in, zelfs na 1,5 jaar radiostilte (door haar). Mijn ex is het levende bewijs...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:15

Maar niet alleen de exen.
Je komt ineens op elke hoek van de straat, leuke geïnteresseerde mannen tegen, als je een relatie hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:55

:')

Wat ik ook mooi vond was een situatie net voor corona. Ik ben enorm gepest op m'n eerste school vroeger omdat ze me altijd lelijk vonden. Maar een hele goede vriend van me draaide een DJ set dus ik kwam daarheen met nog wat maatjes. Is daar m'n hele eerste middelbare school, en die hadden op z'n zachtst gezegd niet verwacht dat puberty z'n taak zo goed zou hebben gedaan. _O-

Lang verhaal kort; een hoop popijopie kereltjes die vroeger pester waren, die niet snapten waarom ze afgewezen werden. :') Ik kan er geeneens meer boos om worden, alleen nog maar heel hard lachen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:10

The ultimate revenge :P

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:14

Peelie schreef:

Yoooo daar heb je gewoon een blokkeer knop voor hoor. :') Geen drama toestaan in je leven als je er geen zin in hebt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:15

Hahaha. Ik moest eigrnlijk alleen maar heel hard lachen :') ook knap banketstaaf. Maargoed :D

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:19

Maar waarom neem je op/hang je niet op als je zogenaamd geen zin hebt in drama... :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:23

Eulogy schreef:
Maar waarom neem je op/hang je niet op als je zogenaamd geen zin hebt in drama... :+

Omdat ik hem wel vaker nog gewoon vriendschappelijk spreek en zie. Dit kwam echt out of the blue. Ik had dit werkelijk niet aan zien komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:37

Nou wat een domme reacties van een aantal zeg :n Als je een hele lange relatie hebt gehad en bijvoorbeeld nog verbonden bent via kinderen of gezamenlijke vrienden, dan blokkeer je iemand toch niet zomaar? Waarom meteen zo hatelijk doen naar exen :roll:

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:47

Ik spreek m'n ex ook nog hoor, maar als hij vervolgens zegt dat hij me terug wil, zeg ik gewoon dat ik geen interesse heb, over hem heen ben en leuk aan het daten ben met iemand. Dat is toch geen drama tenzij je er zelf drama van maakt (of nog gevoelens voor hem hebt)?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:49

Resistance schreef:
:')

Wat ik ook mooi vond was een situatie net voor corona. Ik ben enorm gepest op m'n eerste school vroeger omdat ze me altijd lelijk vonden. Maar een hele goede vriend van me draaide een DJ set dus ik kwam daarheen met nog wat maatjes. Is daar m'n hele eerste middelbare school, en die hadden op z'n zachtst gezegd niet verwacht dat puberty z'n taak zo goed zou hebben gedaan. _O-

Lang verhaal kort; een hoop popijopie kereltjes die vroeger pester waren, die niet snapten waarom ze afgewezen werden. :') Ik kan er geeneens meer boos om worden, alleen nog maar heel hard lachen.

Haha herkenbaar. Ik heb dat met een reünie gehad. Vroegen ze of ik met ze wilden dansen net als vroeger.... dus ik zo... je wilde nooit met mij dansen.. kreeg ik als reactie dat ze zich dat niet voor konden stellen! Dat was voor mij wel een eye opener. Ik zat nog steeds met dat pesten en zij wisten van niks meer.
Toen heb ik het wel wat beter los kunnen laten.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:53

Ik kom even binnenvallen, stille meelezer.

Net als jij Resistance, zie ik er nu beter uit dan op 15 jarige leeftijd. En dat is soms erg grappig als je de populaire mensen van vroeger tegen komt, haha.

En @Surelee: Het klopt inderdaad dat veel pesters zich echt helemaal niet herinneren dat ze zo gepest hebben.

Verder lees ik vooral mee uit ''angst'' om herkend te worden op internet/meelezers, durf niet zo goed mijn hele datingleven op internet te zetten :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:54

Eulogy schreef:
Ik spreek m'n ex ook nog hoor, maar als hij vervolgens zegt dat hij me terug wil, zeg ik gewoon dat ik geen interesse heb, over hem heen ben en leuk aan het daten ben met iemand. Dat is toch geen drama tenzij je er zelf drama van maakt (of nog gevoelens voor hem hebt)?

Als ze hem jankend aan de lijn heeft en hij dan dit soort dingen zegt kan ik me best voorstellen dat je dat lastig en vervelend vind.. Ik zie nergens dat Peelie er drama van maakt, dat maken jullie ervan. Ze gooit het alleen hier ff in het topic om te delen.. En dat er dan een aantal altijd zo zuur reageren :n

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:08

Ze zegt zelf "Wat een drama. Ik wil geen drama meer... maar dat is blijkbaar te veel gevraagd atm". Ik zeg juist dat het imo alleen drama is als je dat er zelf van maakt?

Tuurlijk is het wel vervelend, maar ja.