MPR4 schreef:Als je de ijzers eraf haalt bij een paard, kan je hem dan nog direct op de trailer doen? Of is dat qua wennen aan gevoeligheid niet mogelijk?
Natuurlijk kan dat.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roodvos schreef:Ik denk dat Janine, hoopvol turend op Bokt voor een oplossing, in de loop van de nacht van uitputting voor de wasmachine in slaap is gevallen en daar nu nog lekker ligt te ronken![]()
.
Bij de wasmachine op stal bleef ook steeds het water staan. Na een paar uur was het water dan voldoende gezakt dat de machine het programma afgemaakt kon worden.
Bleek ook filter te zijn, maar die kan je niet zelf eruit halen, moet een monteur voor komen.
Dus ik hoop voor haar dat na de nacht het water voldoende gezakt is.
Knert schreef:Er bestaat een shampoo voor een gele gloed (Paars).
Bestaat er ook een shampoo voor een rossige gloed (groene kleur)??
Nikass schreef:Bij een verhuizing ben ik schroeven van het bed kwijt geraakt. Ik had ze apart in een zakje gedaan, maar kan nu dat zakje nergens meer vinden![]()
Het bedrijf waar het bed ooit is gekocht bestaat niet meer. Hoe ga ik dat nu oplossen?
Het is een frame van hout en metaal.
Nikass schreef:Ja dat klinkt logisch![]()
Maar ik ben dus echt niet thuis in dat soort dingen; hoe weet ik of het past? Hoe meet je zoiets op?
Ik kan moeilijk alle bed delen meenemen
Nikass schreef:Ja dat klinkt logisch![]()
Maar ik ben dus echt niet thuis in dat soort dingen; hoe weet ik of het past? Hoe meet je zoiets op?
Ik kan moeilijk alle bed delen meenemen
PanamaD schreef:dejavu schreef:Het blad lijkt wat op een anthurium. Ik zou 'm uit het water halen en in een pot met wat potgrond en zand zetten.
Het is mij wel zo verkocht dat ze enkel wat water nodig hebben zal t dan toch anders moeten?
Op google komt de plant alleen niet overeen met die ik heb
PanamaD schreef:Hoe heet dit plantje en wie weet hoe ik m kan redden? Alle wortels sterven opeens af en dus de bladeren gaan nu ook. Ververs regelmatig t water. Wat moet ik meer doen?
[ [url=m/DH4l6v.jpg]Afbeelding[/url] ]