Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinkerloos schreef:Maar staat dat op Netflix?
Ik heb steeds vooruit gespoeld, maar het beeld ging steeds weg als het erg werd.
Op YouTube hetzelfde.
Tancreda4 schreef:Le moment Supreme zie je niet. Ik wilde hem na 10 minuten al stoppen. Maar je ziet de beelden niet. Wel begin van de filmpjes en later dode katjes maar nog intact. Je hoort wel geluid en beschrijving wat hij heeft gedaan. Dat is ook niet fijn....
Tinkerloos schreef:O.
Beetje jammer.![]()
Was heel stiekem wel nieuwsgierig.
Tinkerloos schreef:Kinderen kan ik niet zien.
Dieren ligt eraan.
Paarden die een kogel krijgen in een slachthuis kan ik wel zien,een hond die in brand staat niet.
Misschien zou ik met de poesjes ook wegkijken,maar daar kom ik nu niet achter, want het is niet te zien.
Ik was nieuwsgierig .
En het lijkt me niet leuk om stikkende katjes te zien, voordat er iemand denkt dat ik het leuk vind ofzo.
Wel luguber.
Ik zoek graag de grens op van wat ik kan zien.
En ik kan pas beoordelen of ik het wel of niet aankan op het moment zelf, maar dan moet het wel te zien zijn, en niet geblurd of gewoon weg zijn.
Dus dat.
sureido schreef:Aanslagen van Parijs etc ben ik ook altijd wel iemand die de extra lugubere foto’s wil zien, omdat ik gewoon ergens nieuwsgierigheid heb zitten hoe dat er uit gezien moet hebben a la moment .. maar die katten zou ik dan weer niet aankunnen. Ik vind dieren altijd extra zielig of zo..
Hetzelfde dat ik nu op Snapchat bij de locatieplattegrond telkens in Australië kijk naar dorpjes waar de brand is, omdat ik zo benieuwd ben hoe ze het daar ervaren vanuit hun ogen en hoe het eruit ziet. Dat het gruwelijk is weet ik wel ..
Tinkerloos schreef:En dat is nou iets wat ik liever niet ga bekijken.
Ik stuitte gisteren op internet per toeval op een verbrande kangaroe die vast zat in een gaas hek.
Armpjes door het gaas,reikend naar koele verse lucht.
Zie het nu nog voor me.
Rebel_Jits schreef:Sinds gisteren gaat er een filmpje rond van allemaal dode dieren in Australie. Massa's kangaroo's en koala's liggen verbrand langs een weg![]()
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/schokkende-beelden-tonen-karkassen-van-verbrande-dieren-langs-weg-in-australie~a37d848d/