Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:30

Linie zoek je sandalen met open of dichte tenen? En nog een specifieke kleur?

Even kwijt wie dat broekje van €70 nagemaakt heeft maar vind hem echt onwijs mooi geworden. Ziet er zo lekker luchtig uit.. eigenlijk mooier dan het origineel :=

Hoe gaat het met jouw zomercollectie keet? Heb je al iets af?

Keet

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:33

Hahahahaha :+ goede vraag :+ woensdag krijg ik het eerste jurkje wel af. Als die goed past gaat de rest in productie. Vaak is het bij de eerste even uitproberen en de rest zonder uitleg erachteraan

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:36

M_i_R schreef:
Vooral posten! Ook andere stille meelezers! Er zijn ook wel mensen die zeggen: ik post niet zoveel want mijn kind draagt andere dingen dan de meesten hier. Juist leuk toch? Iedereen doet zn best, iedereen heeft een eigen stijl en ook niet onbelangrijk iedereen heeft ook een eigen budget.

Hier ga ik helemaal in mee. Ik hecht geen waarde aan bepaalde dure merken, ik koop echt van alles, van laaggeprijst tot duur, van mp tot nieuw. Als wij het maar leuk vinden, daar gaat het om.
Ik vind het wel goed om te lezen dat anderen zo bezig zijn met verantwoorde kledingmerken. Daar leer ik van en waardeer ik!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:43

Die garnalenromper is inderdaad super leuk gevonden!

In het kader van andere merken....ik weet niet of iemand er wat aan heeft, maar hier onlangs die kleine super blij gemaakt met een paar shirts van https://www.teepublic.com/ want....daar hebben ze mooie Wall-E kindershirts en hij is :+: op Wall-E.

Super aardige mensen, prima kwaliteit en mooie, meerekkende print. Meneer is in de 7e hemel met zijn shirtjes en ook al een paar keer gehad dat mensen kwamen vragen waar die te koop zijn :)

En we zitten nog te wachten op een levering van Papiton.de waar ze hele leuke sales hebben in zowel kleding als speelgoed :j

Net via Marktplaats nog een Berg Moov 10-delige kit gereserveerd n.a.v. een tip hier tijden geleden, ik dacht van Keet? Ben wel benieuwd want dat is ook maar net zoiets dat je toevallig tegen moet komen om van het bestaan af te weten +:)+

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:45

Ik vind dat zelf ook wel eens lastig hoor. Komen hier de leukste setjes voorbij, nou mijn kind ziet er echt niet elke dag zo goed gestyled uit. :+ En ik wil geen foto's van hem online. Maar ik kan best vaker een foto maken van z'n outfit voordat ik het aantrek, of vanaf de achterkant. Want zelf vind ik het ook leuk om alle verschillende outfitjes te zien, geeft mij weer leuke ideeën.

En Mini Rodini of CarlijnQ kent iedereen hier al wel, dus leuk om dan juist andere kleertjes te laten zien!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:47

Ja dat was ik. Hier staat ie nu even in de garage, maar nu het buitenseizoen eraan komt ga ik het weer opzoeken. Is wel echt begeleidspelen speelgoed tot een jaar of 7/8 hoor :)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:48

Ik wil Mn kinderen ook niet op internet maar zonder hoofd of alleen het setje en geen kind kan wel vind ik.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:49

Heb ook altijd fotos zonder hun snoet dus van achteren of met een flinke sticker :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:52

Bedankt nog Keet voor de tip :)

Hij heeft van iemand een setje van Ikea ofzo gehad met wat rode stripjes met gaten, zwarte rubbertjes, rode schroeven en verschillende modellen blokjes hout waarmee je dan handzame voertuigen kan maken om mee te spelen. Helicopter, graafmachine, auto enzo. Dat vind hij erg leuk om samen te verbouwen als het zelf niet meer helemaal lukt :P

Dus denk dat deze grote versie ook wel in de smaak gaat vallen...want wat is er nou mooier dan dat je er zelf nog op kan zitten en zelfs rijden ook *\o/*

En het lijkt me ook gewoon heel leuk als er een ander kind komt spelen, dat ze er samen mee kunnen klooien.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:54

Heb zelf de hijskraan in elkaar gezet en dat was al een uitdaging :D
Dus lekker prutsen ermee kan zeker :j maar zelf écht een model bouwen dat is echt voor gevorderden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:56

:D Uitdaging vanwege een hoog IKEA-gehalte zeg maar qua alles in elkaar zetten, of gaat het allemaal een beetje stroef ofzo?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:57

pmarena schreef:
:D Uitdaging vanwege een hoog IKEA-gehalte zeg maar qua alles in elkaar zetten, of gaat het allemaal een beetje stroef ofzo?

Volgorde van bouwen, elastieken in de juiste richel en idd een beetje spierenwerk (met diezelfde elastieken)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:04

Aha. Elastieken waren me eigenlijk nog niet eens opgevallen, hoe het nu eigenlijk in elkaar zit :=

Nouja we zullen het wel zien, zullen er best plezier van hebben en anders staat het zo weer op Marktplaats want voor deze prijs heb ik het maar gewoon gedaan *\o/* Alleen waar gaan we dit nu weer laten....op een gegeven moment loop je wel een beetje vol met speelgoed :=

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 16:43

Dani schreef:
Ik vind dat zelf ook wel eens lastig hoor. Komen hier de leukste setjes voorbij, nou mijn kind ziet er echt niet elke dag zo goed gestyled uit. :+ En ik wil geen foto's van hem online. Maar ik kan best vaker een foto maken van z'n outfit voordat ik het aantrek, of vanaf de achterkant. Want zelf vind ik het ook leuk om alle verschillende outfitjes te zien, geeft mij weer leuke ideeën.

En Mini Rodini of CarlijnQ kent iedereen hier al wel, dus leuk om dan juist andere kleertjes te laten zien!

Het gaat mij niet om de merken maar manier van combinaties. Combineren kun je leren maar niet zonder informatie en sightseeing :')
Carlijn en OneDayParade hebben aparte broekjes en leggings keigaaf maar hoe combineer je zoiets.

Of bv Leopard hoe kun je dat chique laten ogen zonder dat ordinair is en sommige outfits zijn gewoon zo slecht die wil je showen omdat het grappig is of heel gedurfd.

Ik word niet enthousiast van zwarte broek met wit shirt.
Juist vind ik het leuk om mijn jongen apart te laten zijn, meisjes is veel makkelijker....die zijn allemaal uniek.
Jongens zijn zo standaard en ik heb hekel aan standaard _/-\o_ :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:14

Misschien is het merk ammehoela kids dan ook wat voor je.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:16

IMJ schreef:
Alja schreef:
[ [url=m/5z5Yg2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben dus zo n dombo die moeite heeft met fotos plaatsen :+

gelukt.. Leuk zijn ze hoor!

Nou, gewoon weggooien tita..is best zonde, kinderen met ASS (toch dromertje?) hebben toch iets meer tijd nodig voor bepaalde dingen.

Hier wil ze juist haar nieuwe schoenen aan, ik stel het dus vaak wat uit, wat anders vind ik het weer zo zonde voor de oudre nog goeie schoenen!

Ja, t is bij hem zoeken hoe je het beste iets gedaan krijgt. Een te directe manier is meestal niet de juiste.

Lautje: Bedankt voor de tip, heb al is gezien en zien er heel leuk uit en zacht vanbinnen. Zijn nieuwe schoenen zijn vergelijkbaar maar zonder fleece. Ik hou het in gedachten.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:17

In de categorie: het is geen kleding maar je kind kan het wel dragen, wat zijn leuke degelijke rugtassen? Onze (merkloze) krokodillentas heeft het vanochtend begeven met de picknick spullen er in -O-

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:19

Ik heb net een zebra tas besteld met korting.
Zit wel een prijskaartje aan

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:21

Weet niet of ik het mag plaatsen
Maar er is nog 1 voor een jongen.

Anders verwijder mijn bericht maar weer.

Of bedoel je een grote rugtas?

Afbeelding

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:27

Ik weet nog niet zo goed wat ik zoek.
Was benieuwd of mensen al wat gekocht hadden.

Misschien ook 1 mooie en 1 paar voor de opvang.

Mavelle schreef:
Linie zoek je sandalen met open of dichte tenen? En nog een specifieke kleur?

Even kwijt wie dat broekje van €70 nagemaakt heeft maar vind hem echt onwijs mooi geworden. Ziet er zo lekker luchtig uit.. eigenlijk mooier dan het origineel :=

Hoe gaat het met jouw zomercollectie keet? Heb je al iets af?

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:32

Ik vind de rugzakjes van Elodie Details erg leuk, maar ook vrij aan de prijs.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:33

linnie050 schreef:
Misschien is het merk ammehoela kids dan ook wat voor je.

Nee, alle broekjes ammehoela terug gestuurd, ik vind een band boven in broek niet fijn een stugge band.
Voor N heb ik de rainbow legging gehouden.

Geblokt vind ik nog niet leuk bij mijn kids.

Ik heb de cat van ODP zie foto in zowel shirt als legging. Samen dragen is too much.
Echt wordt een heuse inspiratie van wat en hoe ga ik dat combineren
Op het shirt kan mijn rode Leopard legging ....... voor Sam is deze combi in gedachte

Afbeelding

Een dingetje dit
Laatst bijgewerkt door tita op 15-04-19 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:33

Setje van Retour.
Krijgt R van een familielid.
Ik zocht pas een soortgelijke broek en kreeg van het weekend deze foto.
Hadden ze meegenomen.
Afbeelding

Balen is dat Tita.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:39

Die rugtas is leuk linnie!
Het is voor zwemmen of naar de speeltuin etc, hoeft niet super groot maar wel fijn als volgend jaar zijn broodtrommel etc er makkelijk in kan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:43

Trixie rugzakken :j

Echt wel nog een keurig kleuterformaat maar toch kan er veel in. Mooi, degelijk spul ook. Wij hebben de leeuw :)

Afbeelding