Even kwijt wie dat broekje van €70 nagemaakt heeft maar vind hem echt onwijs mooi geworden. Ziet er zo lekker luchtig uit.. eigenlijk mooier dan het origineel

Hoe gaat het met jouw zomercollectie keet? Heb je al iets af?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_i_R schreef:Vooral posten! Ook andere stille meelezers! Er zijn ook wel mensen die zeggen: ik post niet zoveel want mijn kind draagt andere dingen dan de meesten hier. Juist leuk toch? Iedereen doet zn best, iedereen heeft een eigen stijl en ook niet onbelangrijk iedereen heeft ook een eigen budget.
Dani schreef:Ik vind dat zelf ook wel eens lastig hoor. Komen hier de leukste setjes voorbij, nou mijn kind ziet er echt niet elke dag zo goed gestyled uit.En ik wil geen foto's van hem online. Maar ik kan best vaker een foto maken van z'n outfit voordat ik het aantrek, of vanaf de achterkant. Want zelf vind ik het ook leuk om alle verschillende outfitjes te zien, geeft mij weer leuke ideeën.
En Mini Rodini of CarlijnQ kent iedereen hier al wel, dus leuk om dan juist andere kleertjes te laten zien!
IMJ schreef:Alja schreef:[ [url=m/5z5Yg2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben dus zo n dombo die moeite heeft met fotos plaatsen
gelukt.. Leuk zijn ze hoor!
Nou, gewoon weggooien tita..is best zonde, kinderen met ASS (toch dromertje?) hebben toch iets meer tijd nodig voor bepaalde dingen.
Hier wil ze juist haar nieuwe schoenen aan, ik stel het dus vaak wat uit, wat anders vind ik het weer zo zonde voor de oudre nog goeie schoenen!
Mavelle schreef:Linie zoek je sandalen met open of dichte tenen? En nog een specifieke kleur?
Even kwijt wie dat broekje van €70 nagemaakt heeft maar vind hem echt onwijs mooi geworden. Ziet er zo lekker luchtig uit.. eigenlijk mooier dan het origineel
Hoe gaat het met jouw zomercollectie keet? Heb je al iets af?
linnie050 schreef:Misschien is het merk ammehoela kids dan ook wat voor je.