Dat is het handige aan (sociaal) verpleegkundige zijn: vacatures genoeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Proficiat met je verwijsbrief![]()
Hier ziet het ernaar uit dat collega haar zin gaat krijgen, dus vaste uren op woensdag. Gelukkig ga ik wel in wisselend systeem blijven en dus ook 1 op 2 woensdagvoormiddag.
Maar echt... ik wil graag meer uren, collega boekhouding ook. We krijgen ze niet. Nieuwe collega erbij, die begon op 30u om in te werken en dan nadien omzetting naar 20u. Zoals bij elke nieuwkomer iig.
Nu krijgt zij wss toch onbepaalde duur die 30u met woensdag volle dag vrij "want jong kindje".
Ik kan je zeggen, de sfeer is reuze.
sanso schreef:Wij hebben buurkinderen die ieder uur belletje lellen. Onze bel doet het alleen niet, dat hebben ze nu al een poosje door en nu kloppen ze steeds op de raam of deur![]()
Kinderen zijn rond de 14/15..
MarcoBorsato schreef:sanso schreef:Wij hebben buurkinderen die ieder uur belletje lellen. Onze bel doet het alleen niet, dat hebben ze nu al een poosje door en nu kloppen ze steeds op de raam of deur![]()
Daar kan ik niks van vinden. Ik ben 32 en ik sluip in het donker de buurt rond met een universele afstandsbediening.
#noshame
MarcoBorsato schreef:sanso schreef:Wij hebben buurkinderen die ieder uur belletje lellen. Onze bel doet het alleen niet, dat hebben ze nu al een poosje door en nu kloppen ze steeds op de raam of deur![]()
Daar kan ik niks van vinden. Ik ben 32 en ik sluip in het donker de buurt rond met een universele afstandsbediening.
#noshame
ElineS schreef:Ik heb echt een hekel aan mijn buren soms. Dat joch van hun heeft zon fietsje met een hele harde knijptoeter. De hele middag zit hij te toeteren.. Zit je dan in de tuin. Maar oké, nog acceptabel.. Alleen toeterde het vanmorgen om ZEVEN UUR! Nou, ik was hels. Het was 2x en volgens mij kwam toen een ouder wel naar buiten om hem weg te stoppen. Het was vast niet de bedoelingMaar verdomme, haal die toeter weg dan. Hij toetert de hele dag.
Sowieso, ze gaan er maar vanuit dat alles acceptabel is omdat hun kind zo schattig is. Hij is heel vaak irritant. Dan ben je voor de ramen aan het wassen en dan komt hij naar je toe lopen en wil hij 'helpen', loopt hij met je doekjes weg etc. Laatst waren we grind aan het scheppen, hele stapel gemaakt in de voortuin, waar het tijdelijk ligt tot we de achtertuin klaar hebben. Die vader kwam langslopen met het kind "Oh kijk pietje, wat leuk, bergen," en huppa, hij vloog onze voortuin weer in en ging bovenop het grind staan, hele berg grind ingestort en over de rand heen. Constant als we met mooi weer aan het 'klussen' zijn buiten huppelt hij om ons heen en door onze tuin heen. Of pakt hij de schep om mee te helpen met het zand scheppen of wil hij de kruiwagen weg brengen (Wat hij echt niet kan) We hebben hem ook weleens ineens in de achtertuin gehad. Kwam hij gewoon naar binnen lopen. Nu zit de schuttingdeur altijd op slot. Als hij het zomaar opent en onze honden zitten in de tuin, dan hebben we een probleem.
Ik vond het eerst wel schattig, maar het gebeurd zo vaak en de ouders laten hem altijd maar, dat het irritant begint te worden.
Maar goed, ik ben chagrijnig vandaag, omdat ik dus om 7 uur bruut uit mijn slaap werd gewerkt vanmorgen
Magrathea schreef:ElineS schreef:Ik heb echt een hekel aan mijn buren soms. Dat joch van hun heeft zon fietsje met een hele harde knijptoeter. De hele middag zit hij te toeteren.. Zit je dan in de tuin. Maar oké, nog acceptabel.. Alleen toeterde het vanmorgen om ZEVEN UUR! Nou, ik was hels. Het was 2x en volgens mij kwam toen een ouder wel naar buiten om hem weg te stoppen. Het was vast niet de bedoelingMaar verdomme, haal die toeter weg dan. Hij toetert de hele dag.
Sowieso, ze gaan er maar vanuit dat alles acceptabel is omdat hun kind zo schattig is. Hij is heel vaak irritant. Dan ben je voor de ramen aan het wassen en dan komt hij naar je toe lopen en wil hij 'helpen', loopt hij met je doekjes weg etc. Laatst waren we grind aan het scheppen, hele stapel gemaakt in de voortuin, waar het tijdelijk ligt tot we de achtertuin klaar hebben. Die vader kwam langslopen met het kind "Oh kijk pietje, wat leuk, bergen," en huppa, hij vloog onze voortuin weer in en ging bovenop het grind staan, hele berg grind ingestort en over de rand heen. Constant als we met mooi weer aan het 'klussen' zijn buiten huppelt hij om ons heen en door onze tuin heen. Of pakt hij de schep om mee te helpen met het zand scheppen of wil hij de kruiwagen weg brengen (Wat hij echt niet kan) We hebben hem ook weleens ineens in de achtertuin gehad. Kwam hij gewoon naar binnen lopen. Nu zit de schuttingdeur altijd op slot. Als hij het zomaar opent en onze honden zitten in de tuin, dan hebben we een probleem.
Ik vond het eerst wel schattig, maar het gebeurd zo vaak en de ouders laten hem altijd maar, dat het irritant begint te worden.
Maar goed, ik ben chagrijnig vandaag, omdat ik dus om 7 uur bruut uit mijn slaap werd gewerkt vanmorgen
Zo dan, daar had ik toch wel even vriendelijk-niet-zo-vriendelijk tegen dat kind gezegd dat ie het voortaan even mag vragen voor hij de tuin in staptzo onbeschoft!