Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessa schreef:Nog 3 pakketten te gaan.
En heeft verder iedereen (die dus actief is) inmiddels zijn santa geraden?
Alwiene schreef:DeEenhoorn schreef:Heel mooi pakket, en súpersnelle bokker die dit voor jou heeft willen maken!
Ik denk dat verzenddatum naar voren halen -zoals hierboven is aangehaald- niet per sé nodig is. Mijn pakket moest van noord-holland naar België en is gewoon goed aangekomen en ruim op tijd. Dat een pakket zoekraakt of kapot gaat tijdens verzending heeft verder dan niet zoveel te maken met eerder of later versturen m.i.
Volgens mij was dat ook meer met het oog op dat áls er pakketten niet komen, de gedupeerden alsnog voor de kerst een noodpakket kunnen krijgen.
eclair98 schreef:Een borg van 50 cent? Sorry, maar wat ontzettend weinig. Dan heb je alsnog dikke winst als 'valsspeler''. Want dan heb je een pakket voor 50 cent gekregen. Dat is alsnog de moeite van het niet opsturen waard!
(Hiermee zeg ik niet dat ik het begrijp dat mensen het niet opsturen!)
Alwiene schreef:eclair98 schreef:Een borg van 50 cent? Sorry, maar wat ontzettend weinig. Dan heb je alsnog dikke winst als 'valsspeler''. Want dan heb je een pakket voor 50 cent gekregen. Dat is alsnog de moeite van het niet opsturen waard!
(Hiermee zeg ik niet dat ik het begrijp dat mensen het niet opsturen!)
Het 50 cent voorstel is niet bedoeld als borg maar als calamiteitenfonds. Een inleg om te zorgen dat als het mis gaat er geld achter de hand is een vervangend pakket te regelen.
Rijsa schreef:Ik denk dat ik eruit ben!
LadyMadonna ben jij mijn Reserve Santa?
Na wat zoekwerk op het reis gedeelte van bokt, denk ik dat jij het bent op de foto. Op de achtergrond zie je volgens mij de Ella Nine Arch Bridge?
LadyMadonna schreef:Rijsa schreef:Ik denk dat ik eruit ben!
LadyMadonna ben jij mijn Reserve Santa?
Na wat zoekwerk op het reis gedeelte van bokt, denk ik dat jij het bent op de foto. Op de achtergrond zie je volgens mij de Ella Nine Arch Bridge?
![]()
![]()
![]()
Ik ben jouw reserve santa, en op de foto zit ik aan een heerlijke king coconut voor idd de nine arch bridge in Ella, Sri Lanka.
Het thee ei was ook een hint, dit is nl the yellow submarine van de Beatles, en Ladymadonna is ook van de Beatles!
Graag gedaan en fijn dat je er blij mee bent! Ik ben trouwens erg benieuwd naar de watermeloen cake! (Ik stond in de molen echt van![]()
![]()
, dus daarom heb ik m erbij gedaan
)
AfricanLady schreef:StonedRomy schreef:Africanlady ben jij mijn Santa?
Ja
SpeechLess schreef:Wat leuk dat je nu toch nog een pakket hebt ontvangen Rijsa! Leuke dingen ook! Ben benieuwd hoe die watermeloencake is, klinkt wel bijzonderNessa schreef:Nog 3 pakketten te gaan.
En heeft verder iedereen (die dus actief is) inmiddels zijn santa geraden?
Ik ben nog niet geraden. Maar mijn lootje heeft wel van zich laten horen meerdere keren, dus ik verwacht/hoop dat het nog wel gaat gebeuren.
AfricanLady schreef:StonedRomy schreef:Africanlady ben jij mijn Santa?
Ja