Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:32

Wat een mooi pakket Rijsa!

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:37

Wat leuk dat je nu toch nog een pakket hebt ontvangen Rijsa! Leuke dingen ook! Ben benieuwd hoe die watermeloencake is, klinkt wel bijzonder :D

Nessa schreef:
Nog 3 pakketten te gaan.
En heeft verder iedereen (die dus actief is) inmiddels zijn santa geraden?

Ik ben nog niet geraden. Maar mijn lootje heeft wel van zich laten horen meerdere keren, dus ik verwacht/hoop dat het nog wel gaat gebeuren.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:56

Hmmm ik las iets even zitten brainstormen over die inleg en de ideeen die geopperd zijn om wat er mee te doen.

Wat ik me net bedacht, sommige bokkers hebben moeite met het opsparen en dan eens in de zoveel jaar een presentje of uitje. Kan ik inkomen.

Anderen hebben zoals ik misschien moeite met het doneren aan een goed doel, omdat het een doel kan zijn waar je niks mee hebt of niet achter staat....

Wat mij te binnen schoot, zou het dan geen idee zijn het aan Bart/Bokt te doneren? Het onderhouden van Bokt kost ook geld op meerdere manieren. Dat zou iets zijn waar we dan uiteindelijk allemaal “profijt” van hebben....

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:57

Alwiene schreef:
DeEenhoorn schreef:
Heel mooi pakket, en súpersnelle bokker die dit voor jou heeft willen maken!

Ik denk dat verzenddatum naar voren halen -zoals hierboven is aangehaald- niet per sé nodig is. Mijn pakket moest van noord-holland naar België en is gewoon goed aangekomen en ruim op tijd. Dat een pakket zoekraakt of kapot gaat tijdens verzending heeft verder dan niet zoveel te maken met eerder of later versturen m.i.

Volgens mij was dat ook meer met het oog op dat áls er pakketten niet komen, de gedupeerden alsnog voor de kerst een noodpakket kunnen krijgen.

Precies. En ik bedoelde ook niet om het weken naar voren te halen :) Het ligt er natuurlijk ook aan wanneer kerst valt in het jaar ivm de kerstdrukte bij de post.

Leuk pakket weer hierboven, lief dat dat geregeld is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:58

Tof pakket :D

De verkorte lijst ga ik vanavond mee bezig :)

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:07

Wat zonde dat nog steeds niet iedereen een pakket heeft ontvangen...
Ik kan daar echt niet met mijn pet bij -O- het pakketje dat echt volledig kapot retour is gekomen naar de verzender daar buiten gelaten uiteraard! Dat is gewoon heel zuur voor zowel zender als ontvanger!

En bij deze ook mijn complimenten aan de organisatie, super georganiseerd! Ik heb zoveel lol gehad, ondanks dat het mijn eerste keer was, dus ook mij mag je alvast opschrijven voor volgend jaar!

Wat betreft borg of calamiteiten bijdrage, opzich is beide een goed idee als je dan maar niet inderdaad een aantrekking krijgt op mensen die toch hun best niet willen doen...

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:10

Een borg van 50 cent? Sorry, maar wat ontzettend weinig. Dan heb je alsnog dikke winst als 'valsspeler''. Want dan heb je een pakket voor 50 cent gekregen. Dat is alsnog de moeite van het niet opsturen waard!

(Hiermee zeg ik niet dat ik het begrijp dat mensen het niet opsturen!)

Rijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:15

Ik denk dat ik eruit ben!

LadyMadonna ben jij mijn Reserve Santa?
Na wat zoekwerk op het reis gedeelte van bokt, denk ik dat jij het bent op de foto. Op de achtergrond zie je volgens mij de Ella Nine Arch Bridge?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:17

eclair98 schreef:
Een borg van 50 cent? Sorry, maar wat ontzettend weinig. Dan heb je alsnog dikke winst als 'valsspeler''. Want dan heb je een pakket voor 50 cent gekregen. Dat is alsnog de moeite van het niet opsturen waard!

Het 50 cent voorstel is niet bedoeld als borg maar als calamiteitenfonds. Een inleg om te zorgen dat als het mis gaat er geld achter de hand is een vervangend pakket te regelen. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:21

Ik denk misschien iets hoger het bedrag? Want misschien denken "sommige" wel van, 50 cent kwijt, het is maar 50 cent.

Mij maakt het allemaal niet uit. Doe toch gewoon weer mee volgend jaar! Maar sbap dat we hier wel over na gaan denken inderdaad. Zou denk ik dan eerder een potje maken voor iets dan een goed doel denk ik, ieder heeft toch zijn eigen goede doel, od wellicht er niks mee..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:22

Alwiene schreef:
eclair98 schreef:

Het 50 cent voorstel is niet bedoeld als borg maar als calamiteitenfonds. Een inleg om te zorgen dat als het mis gaat er geld achter de hand is een vervangend pakket te regelen. :)

Dan heb je alsnog hetzelfde effect....

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:47

Wat fantastisch van de reserve pakketten.. Super gedaan.

Zulke dingen houd je altijd. Jammer als het net jou ss is.

Maar ik doe volgend jaar weer mee. Vind het verzenden bijna leuker dan ontvangen.. super leuk was het.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:00

Rijsa schreef:

Na wat zoekwerk op het reis gedeelte van bokt, denk ik dat jij het bent op de foto. Op de achtergrond zie je volgens mij de Ella Nine Arch Bridge?

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik ben jouw reserve santa, en op de foto zit ik aan een heerlijke king coconut voor idd de nine arch bridge in Ella, Sri Lanka.
Het thee ei was ook een hint, dit is nl the yellow submarine van de Beatles, en Ladymadonna is ook van de Beatles!

Graag gedaan en fijn dat je er blij mee bent! Ik ben trouwens erg benieuwd naar de watermeloen cake! (Ik stond in de molen echt van :? :? :?, dus daarom heb ik m erbij gedaan ;) )

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:05

Super gedaan LM!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:06

Ik ben ook heel benieuwd naar die watermeloencake!! Ik ben verzot op dingen met watermeloensmaak (tot wijn aan toe, bij ah, hihi) en als t kon zou ik hem zelf ook wel willen maken, maar helaas hij is vast en zeker niet glutenvrij. Maar wel heel nieuwsgierig ernaar dus!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:08

Watermeloen oehhh ben ook heel benieuwd

En alwiene 3 dagen geleden nog de watermeloen wijn fles met zusje leeg gedronken <3

Ben zowiezo gek op meloen _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:13

Haha Iloveiswan ik zat er ook aan op 2e kerstdag en gisteren nog even leeggemaakt hihi.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:15

Wauw wat fantastisch gedaan!! Super leuk pakket Rijsa, ik ben benieuwd naar de cake ook :))
Lief van je LadyMadonna <3

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:20

Supergaaf pakket Rijsa!
Waar komt dat thee ei (yellow submarine) vandaan Ladymadonna? Ik weet iemand voor wie dat echt het perfecte cadeau zou zijn

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:21

Mooi pakket <3

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:56

StonedRomy schreef:
Africanlady ben jij mijn Santa?

Ja

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:01

LadyMadonna schreef:
Rijsa schreef:

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik ben jouw reserve santa, en op de foto zit ik aan een heerlijke king coconut voor idd de nine arch bridge in Ella, Sri Lanka.
Het thee ei was ook een hint, dit is nl the yellow submarine van de Beatles, en Ladymadonna is ook van de Beatles!

Graag gedaan en fijn dat je er blij mee bent! Ik ben trouwens erg benieuwd naar de watermeloen cake! (Ik stond in de molen echt van :? :? :?, dus daarom heb ik m erbij gedaan ;) )

Ja je hebt het echt geweldig gedaan, mijn complimenten!
Als je nagaat dat ik je tweede kerstdag pas benaderd hebt en Rijsa nu al haar pakket heeft, super!

AfricanLady schreef:
StonedRomy schreef:

Ja

En zo zie je maar dat alles op zijn pootjes terecht komt :)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:17

SpeechLess schreef:
Wat leuk dat je nu toch nog een pakket hebt ontvangen Rijsa! Leuke dingen ook! Ben benieuwd hoe die watermeloencake is, klinkt wel bijzonder :D

Nessa schreef:
Nog 3 pakketten te gaan.
En heeft verder iedereen (die dus actief is) inmiddels zijn santa geraden?

Ik ben nog niet geraden. Maar mijn lootje heeft wel van zich laten horen meerdere keren, dus ik verwacht/hoop dat het nog wel gaat gebeuren.

Ben jij mijn ss? O:)

Edit: heb je naam gecombineerd met comedy central en zag dat het een serie was. Nu kan ik het met iets meer vertrouwen zeggen haha.
Laatst bijgewerkt door lifeofmarit op 28-12-18 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:17

AfricanLady schreef:
StonedRomy schreef:

Ja

Dit heeft mij beschamend lang gekost. Excuses!

Ik wilde niet bij de a beginnen met zoeken omdat het dan leek alsof ik maar snel een lijstje af ging roepen. :')

Maar nogmaals, ik ben er echt super blij mee! De honden vonden de advent kalender super ( heb nog een filmpje staan ergens waar ze de deurtjes openen voor de koekjes ) en de fleece deken is perfect!

Sorry dat het zo lang heeft geduurd eer ik er een naam aan kon verbinden.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:22

lifeofmarit schreef:
Ben jij mijn ss? O:)

Jaaaa *\o/*
Ben je ook nog uit de hint gekomen of weet je het alleen door mijn bericht? :+