Relaxed schreef:Het gaat nu over lichaamslengte, het gaat ook wel eens over andere lengtes, niet verwarren natuurlijk

Hahahaa Janine, heb ik ook wel eens gehad
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Olympia schreef:Met wie heb je allemaal een date?

zo zie je maar

mijn telefoon was zaterdag gejat op een festival, en heb net weer sinds gisteren een nieuwe simkaart dus eindelijk weer bereikbaar. Toen had ik een bericht op mn fb gezet dat ik alle nummers kwijt ben, of iedereen ff een appje of iets wou sturen, en heb niks van hem gehoord helaas
Rytir schreef:Date was boven de 2 meter, een ex van boven de 2 meter en twee van rond de 1.90, ik heb daar blijkbaar een dingetje voor... Daddy issuesZelf ben ik 1.74 en de kleinste binnen het gezin, misschien kies ik daarom de grote exemplaren eruit, om mijn kleine genen mee te vergroten
. Ik loop veel op pumps/ hakken en dan valt het niet zo op. Als de schoenen uitgaan dan wel.

Ailill schreef:Waarom gaat het hier minstens een keer per maand over de lengte v.d. man

benieuwd wat ze daar te vertellen hebben over datingapps only18 schreef:Hallo! Mag ik komen meepraten. Na een lange relatie met mijn eerste vriend ben ik ondertussen een half jaar vrijgezel. En ik krijg steeds meer zin om nieuwe mensen te leren kennen. Als ik tinder wil installeren geef hij aan dat mijn gsm niet compatibel is. Ik heb gewoon android.. weet iemand wat ik kan doen? Een andere versie van tinder vind ik niet..