Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Nayomie schreef:Ik dacht dat het een grap was, maar mensen sturen fotografen dus echt berichten of ze nog modellen zoeken voor gratis fotoshoots.
Ooh ja hoor regelmatig![]()
Ik zeg altijd dat ik geen tfp aanneem alleen als het vanuit mijn eigen idee komt.
Sterre98 schreef:Ohja echt hoor!
Toevallig wel gevraagd door een fotograaf laatst
Zag gisteren nog op Facebook een oproepje voorbijkomen. Iemand zocht een kapepr die nog een haarmodel zocht. Want ze moest maar eens nodig naar de kapper
Ook allemaal eisen stellen hahaha
Nayomie schreef:xxwienekexx schreef:Ik vind het zoo egoïstisch om dat te vragen vanuit modellen.. je moet zoo blij zijn als je wordt benaderd en daar niet zelf om gaan vragen..
Nou hoop ik serieus dat wij een keertje geluk gaan hebben Laura.. rotweer iedere keer
Precies dit
Nayomie schreef:Daarom. Het gaat ook om het portfolio van de fotograaf. Tuurlijk zijn er voor mij ook dingen die ik wil proberen. Paarden westernshoot, kindershoots, boudoir etc. Heel divers, puur omdat ik het echt leuk vind om te doen maar alles op zijn tijd. Als ik iemand zie waarvan ik denk “goh dat lijkt me nu een leuk model”, dan onthoud ik het en benader ik zon persoon wel zodra ik er zelf ook aan toe ben.
Lau schreef:Nayomie schreef:Daarom. Het gaat ook om het portfolio van de fotograaf. Tuurlijk zijn er voor mij ook dingen die ik wil proberen. Paarden westernshoot, kindershoots, boudoir etc. Heel divers, puur omdat ik het echt leuk vind om te doen maar alles op zijn tijd. Als ik iemand zie waarvan ik denk “goh dat lijkt me nu een leuk model”, dan onthoud ik het en benader ik zon persoon wel zodra ik er zelf ook aan toe ben.
Wieneke heeft hele gave western paarden![]()
Ik ga er 3 april heen misschien als wieneke het goed vind mag je mee als je wil.
Nayomie schreef:Daarom. Het gaat ook om het portfolio van de fotograaf. Tuurlijk zijn er voor mij ook dingen die ik wil proberen. Paarden westernshoot, kindershoots, boudoir etc. Heel divers, puur omdat ik het echt leuk vind om te doen maar alles op zijn tijd. Als ik iemand zie waarvan ik denk “goh dat lijkt me nu een leuk model”, dan onthoud ik het en benader ik zon persoon wel zodra ik er zelf ook aan toe ben.