Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 00:13

Ik kan het wel zien met (veel) minder dan 100 volgers, wel pas vanaf wat je met je business-status plaatst. Ook op mijn account met rond de 45/ 55 volgers kan ik de statistieken inzien. :j

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 00:28

Ja bij dit meisje valt het ook wel op. Het gebeurt meerdere keren per week.

En nieuwe volgers kijk ik altijd even het profiel of ik het leuk vind om terug te volgen.

Er zijn er wel meer die vaker volgen, maar goed dat valt dan ook wel op.

En ik heb een app waarop ik kan zien wie mij terug volgt. Niet dat het noodzakelijk is, maar nieuwsgierig.

Ik volg zelf ook wel is iemand voor een 2e keer. Dan heb ik eens mijn lijst opgeschoont en dan later bedenk ik me toch diegene te willen volgen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:01

Ik had laatst toen ik iemand wilde DMen perongeluk die persoon ontvolgt, gelijk weer gevolgt. Kijk ik daarna in mijn followers-app, heeft die persoon dus het zelfde terug gedaan :Y)
Zo van als jij mij ontvolgt ontvolg ik jou ook, als jij mij weer volgt volg ik weer terug.. _O-

Mijn foto’s van mn dochtertje beginnen op te raken.. Ik plaatste elke dag een foto, twijfel om dat nu om de dag te gaan doen zodat ik 2x zo lang doe met de concepten die ik nog klaar heb staan.. :+
Het is nu ook niet echt foto-weer, en dat wordt het de komende week ook nog niet vrees ik..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 12:37

Equiapparel en Equiccessooires hebben me weer gevonden. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 13:51

Werd vandaag genoemd in een reactie van iemand die reageerde op een vraag 'welke accounts vind jij het leukste want ik zoek er nog om te volgen'. Vond ik zo lief <3

Die hebben mij al lang niet meer gevolgd eigenlijk (Equiccessooires dan, die andere heb ik nog nooit gezien). Maar vind het niet erg :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 14:37

Dat is wel een heeel slimme vraag! Die ga ik ook stellen! :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:00

Ik dacht dat het een grap was, maar mensen sturen fotografen dus echt berichten of ze nog modellen zoeken voor gratis fotoshoots. -O-

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:03

Nayomie schreef:
Ik dacht dat het een grap was, maar mensen sturen fotografen dus echt berichten of ze nog modellen zoeken voor gratis fotoshoots. -O-

Oh nee -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 15:06

Nayomie schreef:

Ooh ja hoor regelmatig :')
Ik zeg altijd dat ik geen tfp aanneem alleen als het vanuit mijn eigen idee komt.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:08

Ohja echt hoor!

Toevallig wel gevraagd door een fotograaf laatst :)

Zag gisteren nog op Facebook een oproepje voorbijkomen. Iemand zocht een kapepr die nog een haarmodel zocht. Want ze moest maar eens nodig naar de kapper :+

Ook allemaal eisen stellen hahaha

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:11

Lau schreef:
Nayomie schreef:

Ooh ja hoor regelmatig :')
Ik zeg altijd dat ik geen tfp aanneem alleen als het vanuit mijn eigen idee komt.

Of het moet een dondersgoed aanbod zijn waar ik zelf ook op vooruit ga maar dat is het in mijn ervaring niet zo geweest.
Vragen kan altijd, maar anderzijds vind ik het ook wat grof. :=

Naast dat ik al in overweging zit om gewoon geen fotografieopdrachten meer te doen maar of stop, of alleen doen wat ik zelf wil. :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 15:12

Sterre98 schreef:
Ohja echt hoor!

Toevallig wel gevraagd door een fotograaf laatst :)

Zag gisteren nog op Facebook een oproepje voorbijkomen. Iemand zocht een kapepr die nog een haarmodel zocht. Want ze moest maar eens nodig naar de kapper :+

Ook allemaal eisen stellen hahaha

Ooh dat is wel heel erg! :') ja ik zoek een gratis kapper maar .... juist ja.

Ik wil je ook wel een keer voor de lens hoor <3 je uitstraling is echt geweldig <3

@nayomie:
Ik krijg helemaal geen opdrachten :')
Dus doe vooral wat ik zelf wil en dat bevalt echt heel goed. Mensen zien je portfolio en het moet bij ze passen. Dus gewoon lekker gaan vullen met dingen die jij wil. Dan komt de rest vanzelf :D
Laatst bijgewerkt door Lau op 13-03-19 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:13

Ik vind het zoo egoïstisch om dat te vragen vanuit modellen.. je moet zoo blij zijn als je wordt benaderd en daar niet zelf om gaan vragen..

Nou hoop ik serieus dat wij een keertje geluk gaan hebben Laura.. rotweer iedere keer -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:14

xxwienekexx schreef:
Ik vind het zoo egoïstisch om dat te vragen vanuit modellen.. je moet zoo blij zijn als je wordt benaderd en daar niet zelf om gaan vragen..

Nou hoop ik serieus dat wij een keertje geluk gaan hebben Laura.. rotweer iedere keer -O-

Precies dit :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 15:15

xxwienekexx schreef:

Ja ik ook, doe al zonnendansjes voor 3 april *\o/*

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:17

Jaa ik niet meer.. bij mij gaat het alleen maar regenen, hagelen en onweren als ik de zonnedans doe :') {:} :Y)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 15:18

xxwienekexx schreef:
Jaa ik niet meer.. bij mij gaat het alleen maar regenen, hagelen en onweren als ik de zonnedans doe :') {:} :Y)

Minder hard stampen dan vallen de druppels niet naar beneden :')

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:18

Nayomie schreef:
xxwienekexx schreef:

Precies dit :j

Maar het zou ook echt niet in me opkomen om te vragen.. ik vind het altijd heeel gaaf als ik een berichtje krijg of ik een keer af zou spreken maar als je zelf graag een berg foto's wil, dan ga je toch gewoon een betaalde shoot boeken? Kan er echt met m'n pet niet bij :') :+

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:18

Lau schreef:
xxwienekexx schreef:

Minder hard stampen dan vallen de druppels niet naar beneden :')

Laat ik aan jou over voor 3 april, wellicht dat het dan wel uitkomt :Y)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:22

Daarom. Het gaat ook om het portfolio van de fotograaf. Tuurlijk zijn er voor mij ook dingen die ik wil proberen. Paarden westernshoot, kindershoots, boudoir etc. Heel divers, puur omdat ik het echt leuk vind om te doen maar alles op zijn tijd. Als ik iemand zie waarvan ik denk “goh dat lijkt me nu een leuk model”, dan onthoud ik het en benader ik zon persoon wel zodra ik er zelf ook aan toe ben.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-19 15:24

Nayomie schreef:
Daarom. Het gaat ook om het portfolio van de fotograaf. Tuurlijk zijn er voor mij ook dingen die ik wil proberen. Paarden westernshoot, kindershoots, boudoir etc. Heel divers, puur omdat ik het echt leuk vind om te doen maar alles op zijn tijd. Als ik iemand zie waarvan ik denk “goh dat lijkt me nu een leuk model”, dan onthoud ik het en benader ik zon persoon wel zodra ik er zelf ook aan toe ben.

Wieneke heeft hele gave western paarden :o
Ik ga er 3 april heen misschien als wieneke het goed vind mag je mee als je wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:28

Ik hoop altijd dat er iemand voorbij komt die vraagt of ze mijn pony's op de foto mag zetten :+ Maar er zelf achter vragen of ze zelf aanbieden doe ik inderdaad niet. Kijk wel altijd als een advertentie staat voor portfolio of dergelijke of ze aan de eisen voldoen, maar vaak is dat gewoon te ver weg.

Hopelijk binnenkort eens afspreken met nieuw stalgenootje, in theorie kan zij wat ik wil en ze wil het ook graag doen, maar moeten even zien welke dagen lukken en wat het weer gaat doen...

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:31

Een boudoir shoot lijkt me zo gaaf om eens te doen, maar vind dat denk ik te eng. _O-

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:32

Lau schreef:
Nayomie schreef:

Wieneke heeft hele gave western paarden :o
Ik ga er 3 april heen misschien als wieneke het goed vind mag je mee als je wil.

Ja hoor natuurlijk :)

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:33

Nayomie schreef:

Precies, anders is het ook niet zo zeer voor jou portfolio maar eerder voor dat van het model :Y)