Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diertjec schreef:Ah thanks allemaal!
Ik moet morgen richting Zeeland, er zal vast een apotheek open zijn in die richting.
Welkoop kan ik ook wel even langs rijden
En Equiculinair zit bij mij in de omgeving, ik kan haar wel even berichten. Thanks!!
Diertjec schreef:Ah thanks allemaal!
Ik moet morgen richting Zeeland, er zal vast een apotheek open zijn in die richting.
En Equiculinair zit bij mij in de omgeving, ik kan haar wel even berichten. Thanks!!
Judith_ schreef:Diertjec schreef:Ah thanks allemaal!
Of eens kijken of er een dierenarts praktijk open is op zaterdagochtend? Bij ons wel in ieder geval. Vermoed eigenlijk dat de welkoop oid ook wel zoiets heeft in kader van dwangvoeding? Een apotheek gaat ze ook zeker hebben en volgens internet heeft zelfs de Etos doseerspuiten?
Storm schreef:Ze zou het liefst onder de 50 euro blijven. Het is voor erbij, echt voor de extra zekerheid. Haar zoontje zou op een stoel moeten klimmen en de afdekking weg moeten halen, maar je weet maar nooit met peuters.
Jindai schreef:Is er iemand die de komende dagen nog bij de Action komt en voor mij zou willen kijken of ze deze gordijnen hebben?![]()
[ [url=m/U9hT1I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoek er nog 4! Ze bestaan ook met gordijnringen erin, maar die zoek ik dus niet. Mijn dank zal super groot zijn en uiteraard vergoed ik alle kosten+verzendkosten!
lovelyfiefy schreef:Jindai schreef:Is er iemand die de komende dagen nog bij de Action komt en voor mij zou willen kijken of ze deze gordijnen hebben?![]()
[ [url=m/U9hT1I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoek er nog 4! Ze bestaan ook met gordijnringen erin, maar die zoek ik dus niet. Mijn dank zal super groot zijn en uiteraard vergoed ik alle kosten+verzendkosten!
Ik kan morgen hier wel even kijken voor je
Kaplaars schreef:ik Zoek een knuffel, maar dan van een bruin/vos paard én sjabrakbont (appaloosa dus) budget is rond de €20,-
Ik krijg er wel een gevonden, maar die staat overal op uitverkocht. Ik heb gekeken bij bol, EJ, Kramer, maar geen resultaat.
Als ik heb niet gevonden krijg, kies ik een gewone bruine, die zijn er wel zat te vinden.