Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stamper schreef:_Anke schreef:Wat gebeurt er als je chocomelk of soep in een waterkoker doet?
Probeer het uit.
eilleen333 schreef:Vroeger was het toch Google Maps waar je elke mogelijke route kon ‘plannen?’ En dan moest je bijvoorbeeld 3000km de atlantische oceaan over kantoren bijvoorbeeld? Kan dat nog ergens? Voor mijn vakantie aankondiging wil ik eigenlijk zon route op Facebook zetten, maar Google maps huilt nu dat ze de route niet kunnen plannen.
eilleen333 schreef:Vroeger was het toch Google Maps waar je elke mogelijke route kon ‘plannen?’ En dan moest je bijvoorbeeld 3000km de atlantische oceaan over kantoren bijvoorbeeld? Kan dat nog ergens? Voor mijn vakantie aankondiging wil ik eigenlijk zon route op Facebook zetten, maar Google maps huilt nu dat ze de route niet kunnen plannen.
Indy_Mouse_9 schreef:Edit;
Wacht, wil je een echte route plannen, of zo’n fake grappige route?
Anyway, dit is de link naar een planner die wel meer bestemmingen aanneemt:
http://www.gebweb.net/optimap/
_Cassidy schreef:eilleen333 schreef:Of is het anders mogelijk om een video te maken van je iphone scherm?
Via Google Earth zoomt hij vet tof in naar mijn bestemming, maar dat is een animatie. Dat ik die animatie op Facebook kan krijgen?
Ja dat is mogelijk! Met die schermrecorder van iOS 11
xChanelx schreef:Ik vraag me echt regelmatig af waarom mensen aandacht schenken aan negativiteit, zowel hier op Bokt als 'in het echte leven'.
Er komt een opmerking die offtopic en/of vervelend is en vervolgens volgen er meerdere pagina's aan reacties met hoe vervelend het is dat er offtopic gegaan wordt/dat er zo'n opmerking kwam.
Ook met de ophef over bijvoorbeeld rapper Boef of de nieuwe 'hits' van Famke Louise. Mensen blijven maar doorgaan over hoe ze geen aandacht verdienen en dat we ons er niet mee bezig zouden moeten houden.
Wat zorgt ervoor dat mensen (on)bewust ervoor zorgen dat het zo intens wordt uitvergroot?