_Reneee schreef:Ik kan er ook nooit zo goed tegen hoor

Heb liever zelf de regie in handen haha.
Ik ook, en normaal kan ik er echt wel scherpe opmerkingen uitknallen. Maar nu dus echt niet, en ik vond hem niet eens aantrekkelijk ofzo
florence123 schreef:Vertel Colien! Ik zou dat ook awkward vinden.
Hij keek gewoon heel de tijd net te lang voor het normale, en dan ook telkens stiekem zitten lachen enzo brrr, maar echt ELKE keer als ik langs liep. En telkens opnieuw naar mij toe komen met vragen, kom ik binnen met paraplu (cliënten weggebracht) probeert hij allemaal gesprekjes aan te knopen. Durfde echt amper nog naar de kamer van cliënten te gaan, voelde me zo ongemakkelijk gewoon...
jooproo schreef:Beetje geflirt op de werkvloer kan geen kwaad toch Colien!?
Ik moet denk ik iets opbiechten, ik heb voor het eerst in hele lange tijd een niet-tinderdate. Tenminste... Ik weet nog niet of het een date is of gewoon gezelligheid. Is ook met een collega van werk... Zijn alleen wel een paar minpuntjes aan haar...
Flirten op de werkvloer kan geen kwaad, maar wel als er cliënten bijlopen of ik me er gewoon zo ongemakkelijk door ga voelen.
Geloof zou voor mij ook wel een dingetje zijn hoor, ik ben echt niet gelovig. Ga wel naar de kerk met een begrafenis of bruiloft ofzo. Maar voor de rest kom ik er eigenlijk niet. En eigenlijk hoe ik dat het liefste ook zo.
hyppolyte schreef:...
Mijn vent komt weer vanavondddd.... JEUJ!
Toch gek, het ergste moment is als er precies een week voorbij is, dan mis ik hem het meest, daarna komen we alweer dichterbij het moment dat ie komt, dat scheelt toch blijkbaar

. Rare dingen, die hormonen

Ik had gisteren echt verschrikkelijk last van mijn hormonen, dat ik bijna in de auto wilde stappen naar vriendlief. Maar goed, ik wist dat hij niet thuis was
Ik zie hem morgen weer, al is het dan maar voor een paar uurtjes en niet eens thuis. Ik hou van drukke agenda's