Net in de trein kwamen ik en een vriendin van mij ineens rolwolken tegen. Ineens een stuk of 5 achter elkaar. De lucht helemaal blauw, behalve die dingen. Ze hingen echt enorm laag, en ze waren heel mooi.
Zo kwamen er dus een stuk of 5 ofzo hier achter elkaar rollen. Je zag ook echt de draaiing in die dingen
Even bij gelezen. Waren een paar dagen weg naar Hessen in Duitsland. Daar amper regen maar wel veel onweer aan de andere kant van de bergen wat mooie wolken opleverde helaas niet steeds de camera mee gehad. Vorige week dinsdag hadden we een wervelwind aan de andere kant van het dorp waar we wonen. Heftig is al de 3e in een paar jaar tijd. Ook hier erg veel regen maar dat hebben we op vakantie niets van mee gekregen. We waren o.a met iemand uit Luxemburg samen die vreselijke video's kreeg van waar ze woonde.
Wilawander
Geplaatst: 04-06-18 15:11
En wat telefoon plaatjes helaas slechte kwaliteit.
Laat het dan aub laat in de avond zijn. Donderdag krijg ik de vijverplanten, die moeten erin. En dan moet ik in het water om ze te planten haha.
chanicha
Geplaatst: 05-06-18 17:13
Joolien stuur ze voor vrijdag maar weg van Utrecht! Mijn man gaat schoonzoon lief helpen met 8 kuub zand weg te rijden naar achteren maar voor de rest mag het hoor!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 05-06-18 17:24
Komt er deze week dan nog iets interessants? Het is nog steeds erg benauwd hier.
Chanicha, met voldoende regen spoelt het zand vanzelf op z'n plek
chanicha
Geplaatst: 06-06-18 08:47
Cayenne denk niet dat mijn dochter daar blij van wordt Het moet dóór haar huis heen naar de achtertuin
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-06-18 09:02
Kwa regen, 3.2 mm deze maand vanf 1 mei 37 mm regen gehad het is echt gortdroog nu hier is dus wel wat welkom.
MarjanB
Geplaatst: 06-06-18 09:25
Hier 92 mm in mei en juni 4,4mm (handig zo’n weerpaal van t werk) kan alles via pc inzien
Hier weer warm warm warm maar geen buien of onweer voorspeld. Komen nu kleine wolken in de lucht, maar dat zijn van die watjeswolken, geen onweers- of buienwolken.