Leuk Stef! Ben benieuwd hoe ze het doen met geur afgeven!
Lekker San!
Ik wilde vandaag heeeelemaal niks doen, maar ben ergens op het strand beland; woefies zijn heerlijk aan het spelen. Veel te lekker weer . Vanavond dan maar weer branden .
Skessa_
Geplaatst: 16-10-16 12:23
Ja, van 2 maanden terug ofzo
Cerastes
Geplaatst: 16-10-16 16:33
Skessa_ schreef:
[ [url=m/ed6mct.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yeaaah eindelijk
Lekkere bestelling hoor!
Ziet er leuk uit ladymadonna, ben benieuwd hoe ze het doen!
Hoi, ik kom even binnenvallen Yankee Candles spreken mij al heel lang erg aan, maar om ze nou uit Amerika te bestellen gaat mij wat ver. Weet een van jullie toevallig een winkel in Amsterdan waar ik ze kan halen?
Enig idee? Tijdens het branden komt er een soort kop op de lont. Beetje champignon idee.... Kaars heeft 6 uur gebrand en heb twee x de kop eraf geknipt omdat het vlammetje heel erg ging dansen
Dat is normaal, lont afknippen moet sowieso wil je dat t normaal blijft branden ik brand en als ik opnieuw brand knip ik voor dat ik hem aansteek de lont af. Je hebt ook aparte scharen hiervoor.
Ik knip bijna nooit de lont. Vooral bij yankee niet . alleen als er een paddestoel opzit of wanneer hij extreem lang is
Cerastes
Geplaatst: 17-10-16 08:31
little_birdy schreef:
Ik knip bijna nooit de lont. Vooral bij yankee niet . alleen als er een paddestoel opzit of wanneer hij extreem lang is
Ja hier knip ik ook alleen de paddenstoelen eraf of idd als de lont absurd lang is..of als de kaars gaat walmen ofzo maar dan is een paar mm eraf halen genoeg.
Echt niet? Maar dat is gewoon afval van het lontje. Is het dan misschien in de kaars gevallen? Want na het branden hou je altijd wat assigs over natuurlijk?