Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 16:13

Zo, nu heb ik meer tijd.

Zijn uit eten geweest, al super leuk gehad, veel gelachen weer en goede gesprekken gehad. Daarna nog een terrasje gepakt.

En een heel open en fijn gesprek gehad, we vinden elkaar echt heel leuk, daar komt het gewoon op neer.

Dus, we zien wel waar dit naar toe gaat.
Als we van de week beide een beetje bijgekomen zijn (ik werk heel veel op het moment en hij heeft een drukke vakantie-tijd) zien we elkaar weer! Nu al zin in :oo

Yunaa

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 17:10

Leuk, Robijntjah!! Heerlijk die vlinders <3

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 17:50

Hey klinkt ged robijn!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 18:24

Nog geen date. Tja, ik kan niet zoeken op een gedeelde hobby en dan valt 99,9% gewoon af. Best jammer. Een andere die geen gedeelde hobby had vond meteen dat ik te veel tijd kwijt was met mijn hobby. Eh, paardrijden en duiken, ja, dat ben ik zo gewend, een man gaat toch niet verwachten dat je dat direct aan de kant zet? hahaha, ze hebben wel lef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 18:25

Ja, 1 klein puntje. Hij komt net uit een relatie (en dan bedoel ik echt net) en had niet verwacht zo snel iemand tegen te komen die hij zo leuk vond :')

Dus lekker rustig aan, vind ik zelf eigenlijk ook wel fijn, ben erg gehecht geraakt aan mijn persoonlijke ruimte geloof ik _O-

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 18:39

germie schreef:
Nog geen date. Tja, ik kan niet zoeken op een gedeelde hobby en dan valt 99,9% gewoon af. Best jammer. Een andere die geen gedeelde hobby had vond meteen dat ik te veel tijd kwijt was met mijn hobby. Eh, paardrijden en duiken, ja, dat ben ik zo gewend, een man gaat toch niet verwachten dat je dat direct aan de kant zet? hahaha, ze hebben wel lef.

Hoeveel tijd besteed je dan daaraan?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:03

Ik ben nu k terug ben in Nederland, ook weer op tinder, heb nu weer aantal nieuwe matches, maar ik durf niet het eerste woord te doen _O- eentje is wel begonnen met praten maar praat nu al een tijdje niet terug, de rest houdt zich stil :P haha. Weet niet wat k moet zeggen bij de rest :+

Binnenkort wel waarschijnlijk een date met iemand waar ik twee dagen voor vertrek (5 maanden geleden) een match mee was, al die 5 maanden hebben we contact gehouden xD Hij wilde heel erg graag daten en zag me helemaal zitten, maar nu het erop aankomt krijg ik geen reactie meer _O-
Misschien heeft ie t druk, maargoed :P Weet ook nogsteeds niet of k hem nou echt leuk vind, wil de date afwachten, haha.

Was eerst ook wel een beetje lompe actie van hem om 20 minuten voor mijn verjaardag (Nederlandse tijd) te zeggen dat ik over 20 minuten jarig ben, en vervolgens niet te feliciteren wanneer het tijd was :+ _O-
Laatst bijgewerkt door 1234 op 17-07-16 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:06

Jij woont deels bij mij in de stad zie ik!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:08

Waar dan? hahah
Tilburg? Daar woon k nu niet meer, k ga vanaf september naar Breda verhuizen (op kamers) :P
Maar studeer wel in Tilburg xD

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:20

germie schreef:

Maar hoezo moeten ze een gedeelde hobby hebben dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:21

Daar idd!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:26

har166 schreef:
germie schreef:

Hoeveel tijd besteed je dan daaraan?

Valt best mee. Zaterdags en zondags. En ik ben vaak rond 4 uur weer thuis. En af en toe nog een avond. Genoeg tijd om samen te koken en nog een avondwandeling te maken bijvoorbeeld.

Maar als je het over tinder hebt: ik besteed er 5 minuten per dag aan. Gebruiksonvriendelijke app.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:36

Germie, waarom gebruik je Tinder dan nog? Ik lees alleen maar dat je het een niet zo'n toffe app vind??

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:37

Miss omdat hij gratis is?? Ik weet het ook anders niet :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:56

Inderdaad, als het zo ruk is allemaal (de app en wat er op zit :)) ), waarom gebruik je hem dan nog?

Hier weinig te melden verder, swipe wat heen en weer maar verder niet echt wat. Ook geen tijd voor verder :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:57

Hahaha zijn eigen woorden werken wel!

Hij appt mij de hele tijd :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:59

Alja schreef:
Miss omdat hij gratis is?? Ik weet het ook anders niet :+

Omdat ik ook eens nieuwsgierig was. Dat mag toch? En ik geef het een paar weken de kans. Maar je kunt niet zoeken op eigenschappen van iemand. Dat maakt dat je veel mannen vindt die alleen voor de wip er op zitten en anderen die verwachten dat je hele weekenden thuisbent. Ik heb dit weekend nog geen tinderberichtje gelezen of beantwoord. Ik doe in het weekend niet aan tinder. Dat kan morgenavond wel weer. Duurt het mensen te lang, eh sorry, er is meer dan een telefoon in het leven.
Je krijgt wel snel matches vind ik, maar helaas komt er niets zinnigs uit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 20:01

Als mijn vriend de hele zaterdag en zondag zou besteden aan zijn hobby waar ik niks mee heb dan zou ik dat niet leuk vinden. Nou werkt hij 5 dagen per week (45 - 50 uur) van 9 tot 19 en dat wordt vaker later dan eerder. Hij is alleen op donderdag (heb ik stage) en zondag vrij. Je moet nog wel een beetje tijd voor elkaar over hebben.

Maar jeetje Germie wat zeur jij, je klaagt alleen maar. Met zo'n houding krijg je inderdaad geen vent...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 20:12

Als jij het hele weekend niks van je laat weten dan snap ik die man wel :+

Hoe wil je iemand leren kennen als je er toch geen energie in wil steken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 20:17

Germie, ik vind je ook een beetje negatief, zit ook geen vent op te wachten :n

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 20:21

Relaxed schreef:
Germie, ik vind je ook een beetje negatief, zit ook geen vent op te wachten :n

Ik zoek gewoon een maatje en vriend om m'n hobbies mee te delen. Dan hoef je niet te zeuren dat ergens te veel tijd aan besteed wordt. En is sex ook niet het hoofddoel. Of ze zoeken zelf ook maar een evenzo tijdverslindende hobby. Dan klaag ik ook niet hoor. Valt dus best mee. En ja, ik ken zulke stellen. Dus daar ben ik naar op zoek. Misschien de speld in de hooiberg, maar als ik verplicht op de bank moet zitten ben ik zeer snel ongelukkig. En ooit komt die vent er hoor, maar ik ga niet hopeloos op zoek, ik zie te veel relaties stranden.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:08

Ik vind het idee achter tinder leuk, enkel jammer dat de kwaliteit van mannen altijd tegenvalt..
Ik weet niet of ik nog verder ga afspreken via tinder, ofwel tref ik steeds de verkeerde mannen aan ofwel ligt het aan de mentaliteit achter tinder.. :+
Mannen.. 8)7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:21

Nou ik heb genoeg leuke mannen daar gespot... En dat nog wel in de leeftijd 20-24 in Utrecht en omstreken. Dat is juist de "neukuuh" groep... Ligt maar net aan je eigen uitstraling en wat je liked.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:19

Agja gelukkig heb ik er een vent gevonden die ook veel sport en die mijn paarden fantastisch vindt. Mij hoor je niet klagen :')

Lang niet elke vent kijkt 24/7 neukend netflix

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 22:35

Ik swipe langs een heleboel mooi militairen, vierdaagse is weer bijna begonnen! Haha