Ik heb een DKNY

Past het bandje van je nieuwe horloge niet aan het horloge of te klein voor je arm oid?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_mexx_lady_ schreef:Ik huppel volgens mij ook weer achter de feiten aan.. Wil dit jaar graag een wollen jurk of zo een lange oversized sweater, kan nergens wat leuks vinden!
Vorig jaar werd je er letterlijk mee doodgegooid en dit jaar kan ik nergens vinden wat ik wil.
Zoiets zoek ik eigenlijk:
[ Afbeelding ]
ElineS schreef:Grr, ik heb 2 weken geleden, of nee, 3 al wel weer, een jegging gekocht bij H&M voor 14,95 of 14,99, weet ik zo niet meer. In ieder geval, ben dol op die broek. Hij voelt als een spijkerbroek, is ook bijna zo dik als een spijkerbroek, maar heeft geen rits en knoop. Omdat ik daar een heel naar litteken heb vanwege een operatie, precies waar de rits en knoop komen, is dat comfortabel. Kon ze nooit vinden en had ze eindelijk gevonden bij H&M.. Wilde er nu 2 of 3 bestellen zodat ik voor een lange tijd een voorraad heb![]()
Maar kan ze echt nergens vinden op de website! Kijk ik dan niet goed genoeg... Of zijn ze uit het assortiment! Dan zou ik huilen denk ik haha. Ik heb de klantenservice een mail gestuurd.. En wanneer mijn scootmobiel gerepareerd is, dan even langs de winkel, misschien liggen ze daar nog.
Boheme schreef:Bonprix, onder het kopje jurken, en dan gebreide jurken._mexx_lady_ schreef:Ik huppel volgens mij ook weer achter de feiten aan.. Wil dit jaar graag een wollen jurk of zo een lange oversized sweater, kan nergens wat leuks vinden!
Vorig jaar werd je er letterlijk mee doodgegooid en dit jaar kan ik nergens vinden wat ik wil.
Zoiets zoek ik eigenlijk:
[ Afbeelding ]