Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wemkelover schreef:Ik voel me nu alweer geergend.
Ik heb een bijrijd paard, harstikke leuk, ik mag wedstrijd rijden op eigen kosten. Ook geen probleem. Maar ik moet de trailer en bus (die ik gelukkig ook mag gebruiken) delen met nog twee. En die andere twee plannen alle mogelijke wedstrijden in wat voor mij soms betekend dat ik twee maanden geen wedstrijd kan rijden omdat hun alweer de bus en trailer hebben. Ik heb het al met eigenaar besproken een keer en die zegt dat ik ook gewoon recht heb. Alleen er veranderd blijkbaar niks. Toch maar weer gesprek en desnoods met zijn alle. Maar vind het vervelend.
limagirl schreef:Dat de opslag van m'n telefoon vol zit waardoor ik nu geen whatsapp meer kan downloaden... Heb al bijna alle bestanden van m'n telefoon gewist en nog steeds te weinig opslag.
xPearl schreef:limagirl schreef:Dat de opslag van m'n telefoon vol zit waardoor ik nu geen whatsapp meer kan downloaden... Heb al bijna alle bestanden van m'n telefoon gewist en nog steeds te weinig opslag.
Koppel 'm even aan de laptop!
Ik heb de mijne net gekoppeld aan de laptop. Daar stond een mapje met verzonden app-video's, foto's etc. Op de computer ben k meer bestanden tegen gekomen, dan op de telefoon zelf