Slim om het dan in de winkel te bestellen. Wel irritant zeg dat er storing was, juist op een avond als deze. Hopelijk kunnen jullie alsnog bestellen vanavond.
Wat een gedoe van Welkoop. Ik kan idd ook niet betalen. Winkel doen ze idd handmatig opschrijven en later bestellen. Ik probeer het later wel weer. Vorige keer met storing deden ze het een dag later nog weer ofzo, online de korting aanbieden.
Tja bij de Welkoop hier baalden ze er zelf ook ontzettend van. Ze zitten er zelf ook niet op de wachten. Het was een landelijke storing blijkbaar. Net om 18 uur kon ik wel gewoon nog afrekenen in de winkel, alleen geen punten bijschrijven
Pinnen kan hier in de winkel wel, alleen bestellen niet.
manic
Geplaatst: 19-11-25 19:31
Ik sta bij de Welkoop en er staan gewoon 30 man in de rij…. Ik dacht dan maar online te bestellen maar dat kan dus ook niet…. Wat een gedoe joh. En het paardenvoer wat ik wil staat ook niet op de website dus daar sowieso al niet te bestellen.
Laatst bijgewerkt door manic op 19-11-25 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier net online besteld. Betaalmethode wilde niet laden maar na een aantal keer verversen na een paar minuten is het alsnog gelukt. Moest nu alleen wel betalen en normaliter altijd afrekenen in de winkel.
Slmt9
Geplaatst: 19-11-25 19:57
Maaik schreef:
Hier net online besteld. Betaalmethode wilde niet laden maar na een aantal keer verversen na een paar minuten is het alsnog gelukt. Moest nu alleen wel betalen en normaliter altijd afrekenen in de winkel.
Ik ben er uiteindelijk ook doorgekomen voor de Orijen. Inderdaad heel vaak opnieuw laden dan komt ie op een gegeven moment in beeld te staan.
Maaik
Geplaatst: 19-11-25 19:58
Zuur.. zeker gezien het dus hier nog geen 10 minuten in beslag heeft genomen. Hoopte dat het nu dus weer enigszins opgelost was dus dacht ik doe even een update. Hopelijk duurt het niet te lang.