Ja, ik weet niet wat het is met h&m, over het algemeen heb ik eigenlijk nooit echt problemen dat iets niet mooi zit. Maar bij de h&m zit nooit iets waarvan ik denk wat mooi of wat leuk, of het trekt scheef, te strak bij mijn schouders, te kort enz
Macyy
Geplaatst: 10-11-14 17:16
Ik heb eigenlijk ook nooit problemen bij de H&M kwa pasvorm. Moet vaak wel een maatje kleiner dan normaal.
edit: Dit komt mijn kant op! Verwacht het woensdag
@CCCCC, heb je je jas al binnen? Ik heb hem vandaag in de winkel gekocht en dan in de legergroene kleur. Ben er echt helemaal verliefd op Er hing er nog 1 in die kleur en die paste precies, wel inderdaad 1 maat groter dan normaal!
123321
Geplaatst: 10-11-14 18:11
Hmm dan ga ik het er toch maar op wagen denk ik, of iemand moet een adres in nederland weten waar ze mooie avondjurken <100 euro verkopen?
Suus; ik heb hem net binnen gekregen! Maat zit me ook goed, voor de taille kan ie best wat smaller maar in mijn schouders en armen heb ik hem toch wel echt nodig! Ik moet er een beetje aan wennen omdat ik altijd geklede jassen draag (trenchcoats, wollen lange jassen). Maar ik vind hem erg leuk!
Klinkt interessant, dat 5 piece wardrobe project. Ik geef zelf ook best veel geld uit aan mode gevoelige dingen (zomer shirtjes en shorts en dergelijke..) Denk dat ik in de toekomst ook minder, maar wel mooiere spullen ga kopen. Niet meer 3 broeken van 20-40 euro, maar gewoon 1 broek van goede kwaliteit. Ik vind mijn broeken al heel snel 'net-niet' worden, heel zonde. Als je goede basics hebt die mooi blijven, is het ook veel handiger combineren.. Schoenen en jassen koop ik wel altijd al goed en daar bespaar ik ook niet heel veel op (tenzij sale haha). Geen dun h&m jasje van 30 euro, zara heeft bijvoorbeeld ook best wel goede spullen er tussen zitten soms (en ook bedroevend slechte dingen.) Ik heb er een hele mooie winterjas van, die gaat nu het 3e jaar mee, zit ZO lekker warm.
Mijn eerste vraag: waar koop je kwalitatief goede basic t-shirts? Oversized wel, strakke shirts doe ik niet aan. Ik ben gek op oversized shirts in een egale kleur, maar die van h&m en zo zijn al best snel lelijk. Ik zoek zwarte, witte, grijze, oker gele en bordeaux rood eigenlijk, dus als iemand wat tegenkomt/weet.. Mag best iets duurder zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-11-14 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Als je goede basics wilt aanschaffen zou ik niet naar Mango of Zara gaan (of H&M, of Vero Moda, Bershka etc). Filippa K heeft mooie basics, maar je kan bijv ook bij Tommy Hilfigger kijken of McGregor. Vind dat normaal een beetje kak maar voor basics maakt dat niet uit want die zijn toch neutraal.
Ik val even binnen, ik kwam er vanavond achter dat ik mijn H&M jurkje al de hele dag achterstevoren aanhad. Leuk.
MarlindeRooz
Geplaatst: 10-11-14 21:43
lieveli schreef:
Ik val even binnen, ik kwam er vanavond achter dat ik mijn H&M jurkje al de hele dag achterstevoren aanhad. Leuk.
En was het verschil groot?
xRoosss
Geplaatst: 10-11-14 21:44
lieveli schreef:
Dit vraaaaagt om een foto
dyoka
Geplaatst: 10-11-14 21:52
Whahahaha. Ik vind de basic shirts van de Zara juist super, omdat ze van die mouwen tot halverwege je bovenarm hebben, dus niet helemaal korte mouw. Of inderdaad Hilfiger.
MarlindeRooz
Geplaatst: 10-11-14 21:58
Mijn pakketje komt morgen tussen 8:30 en 20:30
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 10-11-14 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha hele dag je jurk verkeerd om aan Was toen ook een x op een rode loper dat ik dat ergens zag, 1 met te veel decollete (zat heel raar tot op de buik), had een ander dezelfde jurk aan, was het een rugdecollete..
Vraagje:
Heeft iemand enig idee waar je zo'n soort jurkje kan halen? Of een jas (winter) welke deze stijl heeft?