Koud, regen en wind. Regen vanmorgen dan, toen ik net naar school moest fietsen dan. Precies toen begon het te regenen. En ik had de wind vanmorgen tegen, en vanmiddag weer
Komt ook van de wind. Hele herfst en winter trek ik braaf een muts over me oren met wind. Maar dat staat belachelijk met dit weer, en het is ook een beetje te warm.
Liever belachelijk dan pijn ! Ik heb gewoon mijn capuchon op
gohya
Geplaatst: 15-04-14 17:11
Ik ging met me thermolaarzen aan,winterjas aan en sjaal om naar de wei.Boeie of dat raar is of niet,maakt mij niet uit hoor. Maar op de wei staat geen wind,dus jas ging uit en sjaal ging af en het was heerlijk warm.
10 jaar geleden storten ik van een paard. Ik kreeg 4 maanden bedrust en verveelde me echt. Zo erg dat ik op veel grote fora ging zitten. Gewoon type over niks. Wisselde dan elke week wel een keer me ava.
Op een gegeven moment ontstond er een soort van rel. Ik kreeg een perm.ban op 1 van die fora. Vonden ze zo zielig op andere fora voor het meisje dat zich zo verveelde. Maar goed, ze kregen het niet ongedaan. Kreeg als troost een plekje op een ander fora met mijn naam en een ava.