Je benen kunnen nu toch niet bruin worden,die wolken zitten voor de zon.[hier wel]. Gelukkig is het iets gaan waaien, heerlijk.
quartel
Geplaatst: 17-07-13 14:57
Doe mij ook maar een beetje pokkewind Ik vind het om te stikken hier. Nu zal het ook wel schelen dat ik heel de ochtend in de airco gewerkt heb. Ik was om 4 uur op en werd getrakteerd op een geweldige zonsopgang De lucht had alle kleuren oranje en roze
Ow en ik ook,héél erg STOM ROTweer. Ik haat dit plakkerige,broeiende,tuinkassen weer toch zo erg. Het zweet liep in stralen van me af op de wei,was echt erg.Loopt dat zoute zweetwater ook nog in me ogen en dat prikt godse erg. Ow wat verlang ik naar de HERFST. En waar is die pokkewind als je hem nodig hebt? nergens te bekennen.
Sorry moest dit even kwijt.
tootje71
Geplaatst: 17-07-13 22:31
gohya die wind was hier vanavond weer, maar inderdaad de herfst is ook mijn favoriete jaargetijde.. ..ben ik trouwens ook jarig...
Hier aan zee was het goed te doen. Windje mocht er wel iets vaker zijn. Mij hoor je niet klagen hoor. Lekker zomerweer. Ik hou van zon. Gewoon rond de 25 graden met een beetje wind en een zonnetje. 's nachts mag het wel een beetje regenen.