Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Papegara

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:10

Jeej, mijn nieuwe zadel word vandaag op de post gedaan!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:12

Spannend :):)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 11:15

Bedankt voor de link, ik zal em opslaan!

Super dat je zadel vandaag op de post word gedaan!

Hier gaat de verkoop eigenlijk laatste tijd goed. Sulky verkocht, als het goed is een spoiler. Alleen op mijn velgen van m'n twingo, vraagprijs 175. Bieden ze 50 euro

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:25

hier ondertussen een licht houten commode voor 60 euro en vierkante box te koop met 3 box kleden en paar baby speeltjes er bij staan ben benieuwd wanneer er mensen voor komen

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 12:41

Ik heb ook weer oude studieboeken op MP gezet..

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:26

En ik heel wat ongebruikte beauty-producten. Ben benieuwd of dat een beetje gaat lopen :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:31

Hier een fijne en waardeloze ervaring......

We hadden onze salontafel te koop. Een mooi bod gehad, gereageerd, kregen we een reactie terug of er een mogelijkheid was om hem te komen brengen i.v.m. problemen met vervoer. Het was zo'n 15 km. dus dat wilden we wel doen. Wij er vanmorgen heen. De tafel kan in delen en ik vroeg m'n vriend voor de zekerheid gereedschap mee te nemen, dan konden we hem indien gewenst voor haar in elkaar zetten (oudere dame)
Hij moest 1 verdieping omhoog. Ze was er zó ontzettend blij mee!! Of we wat wilden drinken, kom even zitten :D
Ze gaf zo 20,00 extra voor het vervoer/de moeite!!!!

En waar ik dan van baal.... We hebben een paar pony's te koop. Even terug een reactie gehad wat de vraagprijs voor 1 was. Ik gemaild, kreeg ik een reactie terug dat ze op vakantie gingen, en dat ze misschien daarna zouden komen kijken. Ik dacht daar hoor ik niets meer van, maar gister een mailtje dat vandaag hun vliegtuig landde en of ze dan vanmiddag mochten komen kijken (is nogal in de buurt van Schiphol) Ik had eigenlijk wat, maar planning maar omgegooid. Krijg ik uiteindelijk een telefoontje dat ze zouden komen kijken, maar dat dat hem niet ging worden want ze waren bij een ander wezen kijken en die is het geworden.... -O- (achteraf in de auto zit ik dan te bedenken dat ik had willen zeggen 'Op vakantie dan??'......)
Ik snap dat niet hoor. uiteraard zijn er zat te koop en kan het een ander worden, maar als je net van vakantie terug komt, gíster nog maild of je kunt komen en dan heb je nu ineens een ander.... :(

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 14:37

Misschien waren ze daar voor de vakantie al geweest maar het niet eens kunnen worden over de prijs ?
En tijdens de vakantie een mailtje of telefoontje van de eigenaar gekregen ?

Ik noem maar wat ... maar vervelend is het wel -O-

Gelukkig heeft die oudere dame jullie dag al goedgemaakt !
Bij het lezen was ik eigenlijk bang dat je het ding voor niks de trap had opgesleept en voor een dichte deur stond, maar gelukkig was het een vrolijk eind ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:41

:D Ze heeft vanavond nog even gebeld!! Ze wilde nog even doorgeven hoe blij ze er mee was (en of ze hem wel met een doekje af mocht nemen....) <3

Ik zou uiteraard begrijpen als ze eerder bij die andere pony was wezen kijken, maar ze mailt gister dat ze vandaag wil komen kijken. Ze belt vanaf het vliegveld (hoorde je op de achtergrond :P ), dan had een sms'je eerder wel fijn geweest... Nu zorg je dat je op tijd terug bent en zit je een paar uur voor piet snot te wachten -O-

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:50

Ach, dat is lief <3

Begrijp dat het vervelend is , maar ja, wees blij dat ze tenminste nog afbelden, sommige mensen nemen zelfs die moeite en beleefdheid niet eens als ze er zelf geen belang bij hebben _-:(

Ben je de veulentjes al aan het verkopen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:51

Meh, ze heeft toch gewoon afgebeld? Vind het niet onbeschoft of zo

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:52

Nou ja, ze heeft afgebeld, maar ik kan je gevoel dat er tegen je gelogen wordt wel snappen. Het verhaal klopt niet.

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:53

Ik kan geen pakjes meer versturen(prive omstandigheden) en ik gaf dat aan bij iemand die een bod deed incl.

Wat stuurt ze terug: In doos stoppen afgeven bij postkantoor of bij AH en that's it. Vooruit betaald natuurlijk.

Hoezo onbeschoft?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:56

Beetje bot is dat wel :oo

Weet uiteraard de omstandigheden niet, maar er bestaat ook de mogelijkheid om ( tegen meerprijs ) je te versturen pakje van huis af te laten laten halen , misschien heb je er iets aan ?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:58

Anthea schreef:
Meh, ze heeft toch gewoon afgebeld? Vind het niet onbeschoft of zo

Ik vind het jammer dat ik blij moet zijn dat ze heeft afgebeld.... Snap niet zo goed dat ze de avond ervoor dan de afspraak maakt?!? Ik gooi mijn dag om, moet er toch een stukje voor rijden en dan voor niets....
Als ze vanmorgen een mailtje/smsje gestuurd had, had ik dat een stuk fijner gevonden :P

Shirley, kom je voor hem kijken dan??? }>

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:01

Shirley bedankt voor de tip, maar het probleem ligt ergens anders.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:03

Maar waar het probleem ook ligt, als iemand zo'n kleinerend mailtje stuurd, zou ik daar in het ieder geval geen moeite meer voor doen :P

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:03

Kentaro schreef:
Shirley, kom je voor hem kijken dan??? }>

Wie is het ???

Ik heb een bijzonder groot zwak voor zwartbont <3
Maar een hengstje erbij lijkt me gezien de thuissituatie wat lastig ...

Een merrietje zou nog wel passen eventueel, in noodgevallen, als het dringend is :o

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:04

Kitten84 schreef:
Shirley bedankt voor de tip, maar het probleem ligt ergens anders.

Toch graag gedaan en sterkte met de situatie :(:)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:07

Kitten84 schreef:
Ik kan geen pakjes meer versturen(prive omstandigheden) en ik gaf dat aan bij iemand die een bod deed incl.

Wat stuurt ze terug: In doos stoppen afgeven bij postkantoor of bij AH en that's it. Vooruit betaald natuurlijk.

Hoezo onbeschoft?

Ken het probleem helaas..

Heb 2 keer in advertentie staan: alleen ophalen(of ruilen) en bij verzendoptie ook.

maar toch stug blijven mailen dat ze een prijs incl. bieden.

Reageer er niet meer op

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:39

Had weer een nieuw bod op onze inductie kookplaat van de week, persoonlijk vind ik ook € 25.- te laag. Had een tegenbod gedaan van, voor € 75.- mag u hem komen ophalen. Hoorde niets meer dus verwachte er niets meer van te horen.
Maar degene belde vandaag. Kunt u het ook versturen? UUhhh nee (staat ook duidelijk in de advertentie). Ah jammer of ik het toch wilde doen. Nee, ten eerste het het risico vrij groot dat de glasplaat ervan stuk gaat, ten 2e het gewicht, en ten 3e de afmeting van het pakket. Word een pallet zending om hem netjes en veilig te versturen, en dan lopen de kosten best hoog op.
Nou ze wilde hem dan toch wel graag komen ophalen.
Ben benieuwd of ze morgen ook daadwerkelijk komen, ze moeten er toch ca een uurtje voor rijden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 08:40

Kentaro: het kan toch zijn dat ze bij 2 ponies wilden gaan kijken die dag?

Dat ze eerst even langs de andere pony gingen en die zo ontzettend leuk was dat ze die direct wilden hebben en jou toen afgebeld hebben.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:29

Even een vraagje. Een 3x gebruikte barebackpad die nieuw 369 euro kost, zouden jullie daar 275 euro voor betalen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:32

Ze belden vanaf het vliegveld :)

Kiki, afwachten dan maar als :P een uur rijden zou ik er voor dat geld wel voor over hebben!

Kirsha ligt er voor mij wel een beetje uit hoe die er uit ziet. Als dat echt als nieuw is, zou ik het er wel voor over hebben.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:35

Niet zonder 'm gezien te hebben, Kirsha :n

Ik ken dingen die er na 1 x gebruiken al niet meer uitzien of beschadigd zijn, 't is maar net wat er mee gebeurd is ;)

En hoe lang ... misschien 3 x een trektocht van zes weken of 3 x een kwartiertje thuis in de wei :))