Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Ik wist even niet waar te plaatsen ergenis is het niet.
Maar niet plaatsen was ook zonde.
Hebben jullie de geweldige sale van agradi al gezien?
Bestellen allemaal dit is gigantisch!
[ [url=m/MBSvRE.jpg]Afbeelding[/url] ]
XladyX schreef:Lekkere outlet hoor dit, welgeteld 1 cent goedkoper dan normaalwordt daar zo moe van dat je tegenwoordig alles 3 keer kan checken voordat je wat koopt.
[ Afbeelding ]
Telpeva schreef:Mijn buurman.
Spreekt mij aan op de werkzaamheden in mijn voortuin (het tuinhekje heeft een basis van metaal en is loeisterk, daar tegenaan heeft altijd een gewoon standaard houten hekje gezeten. Dit was aan het rotten, afgelopen weekend is het hout verwijderd en het metalen raamwerk staat dus nog).
Eerst vraagt hij wat mijn plannen zijn, en... ik ga dus gewoon herhalen wat er al meer als 30 jaar staat, dus even een onderhoudbeurt voor het metaal en dan weer een nieuw simpel houten hekje eraan voor de looks. Komt hij met het commentaar: en wat voor vee ik precies buiten wil houden met zo'n hekwerk, neushoorns? Bison?
Dit hekwerk is helemaal niet door mij geplaatst of bedacht ofzo, het staat er volgens omwonenden al 30 jaar en het is ook het enige tuinhek in de straat wat elke storm overleeft (ik woon vlakbij het strand, harde wind is een feit). Dus wtf waar bemoeit hij zich mee, ik ga het gewoon in stand houden zo? Never change a winning team...
Dus zijn opmerking vond ik al raar, en ook best onbeleefd.
En meteen daarna komt hij met de wijze tip om het hele hekwerk maar weg te halen want dan heb je ook geen onderhoud aan het hek. Dus ik weer: en toch komt er weer een hek hoor, want ik wil een tuinhek.
Toen kwam de nog vreemdere suggestie (ofwel, de aap kwam uit de mouw), namelijk dat ik het metalen hek ook kon verwijderen, en er een poortje in zou kunnen maken. Want ik gebruik dat stuk van mijn voortuin toch niet en dan kan hij daar wat van zijn spullen kwijt. Dus ik begin te lachen: nou echt niet he. Toen kwam hij heel zachtjes met..: tegen betaling.
Wat een goor lef heeft die zeg... En alsof dat niet genoeg was, begon hij ook over mijn achtertuin want die heb ik ook niet 100% in gebruik, daar wou hij ook wel een stuk grond huren.
We hebben het hier over woningbouw huizen en tuinen he, rijtjeshuizen. Naast dat ik er totaal geen trek in heb omdat ik de overlast al kan zien en ruiken, volgens mij staat er ook iets in onze contracten over onderverhuren.
Hoepel de f* op.
Mand