Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 13:13

Dat mijn vader het zwaarder heeft dan de 2 MC..

Ik denk dat hij zich er op kan kleden en de 2 MC's niet..

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 13:15

Lekkere outlet hoor dit, welgeteld 1 cent goedkoper dan normaal >;) wordt daar zo moe van dat je tegenwoordig alles 3 keer kan checken voordat je wat koopt.

Afbeelding

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 13:19

Wat is een MC?

Auto nog niet klaar. Ben al lang blij dat ik mezelf hier heb geparkeerd, anders had het pas vanavond geworden denk ik

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 13:24

DuoPenotti schreef:
Ik wist even niet waar te plaatsen ergenis is het niet.
Maar niet plaatsen was ook zonde.

Hebben jullie de geweldige sale van agradi al gezien?
Bestellen allemaal dit is gigantisch!

[ [url=m/MBSvRE.jpg]Afbeelding[/url] ]

XladyX schreef:
Lekkere outlet hoor dit, welgeteld 1 cent goedkoper dan normaal >;) wordt daar zo moe van dat je tegenwoordig alles 3 keer kan checken voordat je wat koopt.

[ Afbeelding ]

erg hè...
Maar de reclame werkt wel, nu al 2 keer besproken hier.

Siggislief , ik weet ook niet wat mc is :o?

Daphne beterschap

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 13:24

Mest Container?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 13:50

Schuur_ schreef:
Wat is een MC

Maine Coon kattenrassen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 14:24

Mijn buurman.

Spreekt mij aan op de werkzaamheden in mijn voortuin (het tuinhekje heeft een basis van metaal en is loeisterk, daar tegenaan heeft altijd een gewoon standaard houten hekje gezeten. Dit was aan het rotten, afgelopen weekend is het hout verwijderd en het metalen raamwerk staat dus nog).
Eerst vraagt hij wat mijn plannen zijn, en... ik ga dus gewoon herhalen wat er al meer als 30 jaar staat, dus even een onderhoudbeurt voor het metaal en dan weer een nieuw simpel houten hekje eraan voor de looks. Komt hij met het commentaar: en wat voor vee ik precies buiten wil houden met zo'n hekwerk, neushoorns? Bison?

Dit hekwerk is helemaal niet door mij geplaatst of bedacht ofzo, het staat er volgens omwonenden al 30 jaar en het is ook het enige tuinhek in de straat wat elke storm overleeft (ik woon vlakbij het strand, harde wind is een feit). Dus wtf waar bemoeit hij zich mee, ik ga het gewoon in stand houden zo? Never change a winning team...
Dus zijn opmerking vond ik al raar, en ook best onbeleefd.

En meteen daarna komt hij met de wijze tip om het hele hekwerk maar weg te halen want dan heb je ook geen onderhoud aan het hek. Dus ik weer: en toch komt er weer een hek hoor, want ik wil een tuinhek.
Toen kwam de nog vreemdere suggestie (ofwel, de aap kwam uit de mouw), namelijk dat ik het metalen hek ook kon verwijderen, en er een poortje in zou kunnen maken. Want ik gebruik dat stuk van mijn voortuin toch niet en dan kan hij daar wat van zijn spullen kwijt. Dus ik begin te lachen: nou echt niet he. Toen kwam hij heel zachtjes met..: tegen betaling.

Wat een goor lef heeft die zeg... En alsof dat niet genoeg was, begon hij ook over mijn achtertuin want die heb ik ook niet 100% in gebruik, daar wou hij ook wel een stuk grond huren.
We hebben het hier over woningbouw huizen en tuinen he, rijtjeshuizen. Naast dat ik er totaal geen trek in heb omdat ik de overlast al kan zien en ruiken, volgens mij staat er ook iets in onze contracten over onderverhuren.
Hoepel de f* op.

Mand

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 14:31

"Ach, en u gaat zo weinig onder de douche, ik wil best uw badkamer er bij. 2 badkamers is voor mij het toppunt van luxe namelijk"

Wat een oen zeg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 15:17

Wat een lef die gozer. 8)7

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 15:19

:oo mond valt open. :(:) Jemig steeds als ik denk dat mensen niet raarder kunnen doen met hun ideeen is er wel iemand die aantoont dat het toch weer gekker kan. Wat dacht de meneer van NEE. :evaw: pfff iemands voor en achtertuin erbij willen hebben voor zijn rotzooi. Los van het feit dat je het niet moet willen. Als de man er gevaarlijke of illegale meuk gaat neerzetten zit jij mogelijk ook nog met de ellende. Want dan zal de man vast niet willen toegeven dat het zijn illegale gevaarlijke meuk is. -:(-
Laatst bijgewerkt door karuna op 14-08-24 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 15:20

Mensen op marktplaats die dan bieden of iets vragen en dan nooit weer reageren. |o Ik heb al zo'n hekel aan dingen verkopen.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 15:50

Telpeva, daar valt inderdaad je mond van open 8)7
Hoe kómen mensen erop??

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 16:55

Mijn hond die een gebitsreiniging moet onder narcose, doodeng.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:03

Telpeva schreef:
Mijn buurman.

Spreekt mij aan op de werkzaamheden in mijn voortuin (het tuinhekje heeft een basis van metaal en is loeisterk, daar tegenaan heeft altijd een gewoon standaard houten hekje gezeten. Dit was aan het rotten, afgelopen weekend is het hout verwijderd en het metalen raamwerk staat dus nog).
Eerst vraagt hij wat mijn plannen zijn, en... ik ga dus gewoon herhalen wat er al meer als 30 jaar staat, dus even een onderhoudbeurt voor het metaal en dan weer een nieuw simpel houten hekje eraan voor de looks. Komt hij met het commentaar: en wat voor vee ik precies buiten wil houden met zo'n hekwerk, neushoorns? Bison?

Dit hekwerk is helemaal niet door mij geplaatst of bedacht ofzo, het staat er volgens omwonenden al 30 jaar en het is ook het enige tuinhek in de straat wat elke storm overleeft (ik woon vlakbij het strand, harde wind is een feit). Dus wtf waar bemoeit hij zich mee, ik ga het gewoon in stand houden zo? Never change a winning team...
Dus zijn opmerking vond ik al raar, en ook best onbeleefd.

En meteen daarna komt hij met de wijze tip om het hele hekwerk maar weg te halen want dan heb je ook geen onderhoud aan het hek. Dus ik weer: en toch komt er weer een hek hoor, want ik wil een tuinhek.
Toen kwam de nog vreemdere suggestie (ofwel, de aap kwam uit de mouw), namelijk dat ik het metalen hek ook kon verwijderen, en er een poortje in zou kunnen maken. Want ik gebruik dat stuk van mijn voortuin toch niet en dan kan hij daar wat van zijn spullen kwijt. Dus ik begin te lachen: nou echt niet he. Toen kwam hij heel zachtjes met..: tegen betaling.

Wat een goor lef heeft die zeg... En alsof dat niet genoeg was, begon hij ook over mijn achtertuin want die heb ik ook niet 100% in gebruik, daar wou hij ook wel een stuk grond huren.
We hebben het hier over woningbouw huizen en tuinen he, rijtjeshuizen. Naast dat ik er totaal geen trek in heb omdat ik de overlast al kan zien en ruiken, volgens mij staat er ook iets in onze contracten over onderverhuren.
Hoepel de f* op.

Mand

Bizar...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:04

TessaxQuincy schreef:
Mensen op marktplaats die dan bieden of iets vragen en dan nooit weer reageren. |o Ik heb al zo'n hekel aan dingen verkopen.

Heel irritant inderdaad of de standaard "Wat wil je er minimaal voor hebben?".

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:06

Het is blijkbaar rare mensen week:

Een loonwerker van een ander die een van onze percelen per ongeluk geklepeld heeft. Dit perceel zou zaterdag gemaaid worden, verwachte opbrengst: 30 ronde balen. Nu zijn ze moeilijk aan het doen en willen ze maar 10 balen brengen als vergoeding omdat ze zeggen dat er niet meer afgekomen zou zijn. Wat een gezeik weer zeg, zo zonde van de tijd.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:14

Haha rare mensen week. Zeg maar rare mensen jaar!

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:14

Shenavallie schreef:
TessaxQuincy schreef:

Heel irritant inderdaad of de standaard "Wat wil je er minimaal voor hebben?".

Ja terwijl de prijs er bij staat. :?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:20

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:23

Ik vind het vooral irritant met MP als mensen gaan lopen drammen over wanneer het ingeleverd moet worden volgens hen en dan balen als je het niet dezelfde dag nog kunt gaan posten. Alsof je een bol. com bedrijf bent wat 24/7 pakketjes de deur uit doet. Maar als ze dus idd begin van de middag iets kopen, verwachten ze dat je het ook vandaag gewoon nog gaat inleveren - komen ze dan Na het kopen van het product mee. Want ze hebben het uiterlijk overmorgen nodig ofzo voor een verjaardag van hun kind. Ja sorry maar dan moet je het maar bij bol kopen voor nieuwprijs of een lokale winkel en niet last minute voor je kind via MP cadeautjes shoppen := *Mijn man gaf aan dat hij het morgen kon inleveren, maar dat was ‘balen’ en dan ‘maar hopen’ dat het op tijd er gaat zijn nog…

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:33

Net een uur gedaan om paard op de trailer te krijgen. Zo jammer, ze ging er in het begin altijd zo op. Nu maar even laten staan en na een kwartiertje eraf gehaald. Van de week elke dag maar een keer erop zetten. Moet volgende week op wedstrijd. Enige goede nieuws is dat ik nu zelf niet in de stress ben geschoten. Mijn vader wel die is er gelijk chagrijnig door :+

Wat een gedoe met al die rare mensen zeg.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:34

Alja schreef:
Sintara schreef:
Hahaha, succes met toch nog een nieuwe kopen :P

En een levertijd van 14 weken in het slechtste geval..

Hier afgelopen zaterdag ook een nieuwe bank gekocht maar gelukkig zonder levertijd :)

Wij struinen gewoon kringloopjes af! *\o/*

Kom vanzelf iets tegen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:38

Als je in de omgeving van Groesbeek woont daar stonden afgelopen week een paar mooie bankstellen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:40

Zo godsgruwelijk nat geregend :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-24 17:44

Mijn buurman doet wel meer gekkige dingen, ergens ben ik ook niet echt verbaasd.
Hij heeft online veilingsites ontdekt en hij gaat stad en land af voor 2e hands spullen. Zijn huis, schuren en tuinen zien eruit (en ruiken naar) een soort ontplofte kringloopwinkel/sloop :o

Om maar voorbeelden te noemen, in zijn tuin staan dus al allemaal grote dingen zoals autobanden, fietsen, (bloem)potten, etalagepoppen en meubilair opgeslagen, allemaal al jaren ongebruikt, te vergaan aan de elementen. Als hij met dezelfde hebberige ogen naar zijn eigen ongebruikte spul zou kijken ipv naar het opgeruimde tuintje van mij, dan zou zijn hele gebrek aan opslagruimte niet bestaan :+