Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Vannacht een uur wakker gelegen en heb zometeen m’n eerste werkdag.
En het regent ook nog.
maralyn schreef:Ik heb vakantie.
Krijg ik toch nog appjes van mijn werk, of ik diensten kan oplossen.
Ik doe net alsof ik op een andere planeet zit zonder bereik.
Vroeger had ik allang gereageerd. Nu denk ik. "Jij leest je mail ook niet als je vrij bent. IK DUS OOK GEEN APPJES!!"
Maar ben braaf.
Ik reageer niet.
Maar ergeren? Dat doe ik zeker.
Vroeger had ik allang gereageerd. Nu denk ik. "Jij leest je mail ook niet als je vrij bent. IK DUS OOK GEEN APPJES!!"
Maar ben braaf.
Ik reageer niet.
Maar ben braaf.
Ik reageer niet.
Roosch schreef:Ik heb toen m'n oude telefoon in gebruik genomen, een goedkope SIM erin en deze voortaan als zakelijk telefoonnummer gebruikt. Ik werd er gek van elke keer in m'n privétijd gestoord te worden met werkgerelateerde appjes. Was echt een verlichting!
M_D_H schreef:Ik heb gister goed nieuws gekregen, maar in mijn hoofd voelt het niet als goed nieuws maar als dat ik enorm faal.
Ik wil het aan de ene kant met iedereen delen en aan de andere kant wil ik het voor de hele wereld verzwijgen. Tot nu toe weten alleen mijn ouders en mijn man het, omdat ik bang ben voor de veroordelende opmerkingen, omdat ik het zelf zo veroordeel
Mijn man is super lief en supportive en heeft hele goede argumenten waarom het positief is en zeker geen falen of een zwaktebod maar ooohhh mijn hoofd denkt er zo anders over..
Zebrastreep schreef:Roosch schreef:Ik heb toen m'n oude telefoon in gebruik genomen, een goedkope SIM erin en deze voortaan als zakelijk telefoonnummer gebruikt. Ik werd er gek van elke keer in m'n privétijd gestoord te worden met werkgerelateerde appjes. Was echt een verlichting!
Ik zit hier nu ook wel over na te denken , ik had gisteren wel een werkdag maar zou pas beginnen om 16 uur ( eigenlijk wat eerder maar goed dat was niet bekend). Ik werd rond 10 uur wakker gebeld en zag het nummer van mijn werk maar dan het algemene nummer en niet mijn eigen locatie. Ik heb ook vertikt om op te nemen onder het nom nu ben ik nog niet aan het werk.
Een collega had mij al geappt dat het een arts was die belde en hij had wel de verwachting dan persoonlijk begeleiders 24/7 bereikbaar zijn. Mijn collega wist ook niet zo goed hoe ze daarop moest reageren. In ieder geval was er wel een vraag maar geen spoed.
Over de gehele dag hebben ze mij voor 4 uur letterlijk 3x gebeld. En uiteindelijk maar naar mijn locatie gebeld en toen heb ik de arts te woord gestaan. Het was ook echt letterlijk geen spoed , ze vroegen nog wel of mijn 06 klopte want ze kregen geen gehoord. Ik heb gezegd dat ik pas vanaf 4 uur bereikbaar ben op het telefoon nummer van de locatie.
Als het nogmaals gebeurd ga ik heel duidelijk zeggen dat ik niet wens om gebeld te worden in mijn vrije tijd behalve bij spoed en belangrijke gevallen waarin snel een keuze gemaakt moet worden. Maar ik denk dat dit voor mij wel de druppel was om gewoon een werktelefoon te gaan aanschaffen met een goedkoop abonnement.
Niobe schreef:M_D_H schreef:Ik heb gister goed nieuws gekregen, maar in mijn hoofd voelt het niet als goed nieuws maar als dat ik enorm faal.
Ik wil het aan de ene kant met iedereen delen en aan de andere kant wil ik het voor de hele wereld verzwijgen. Tot nu toe weten alleen mijn ouders en mijn man het, omdat ik bang ben voor de veroordelende opmerkingen, omdat ik het zelf zo veroordeel
Mijn man is super lief en supportive en heeft hele goede argumenten waarom het positief is en zeker geen falen of een zwaktebod maar ooohhh mijn hoofd denkt er zo anders over..
Oké dit is het meest vage en interesssante wat ik deze week gelezen heb en ik ben mega nieuwsgierig