Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
c_alsemgeest schreef:Onali schreef:Ze hadden in Veenendaal in een winkelcentrum bij het aftuigen van de kerstboom een lichaam gevonden.
Suicide.
Ik weet niet hoe groot die boom is geweest, maar voor een suicide lijkt me dat het een vrij grote moet zijn geweest.
Nee hoeft in principe niet. Ik heb op mijn werk mensen gevonden aan een deurkruk of huishoud trappetje. Dan gaan ze zitten of liggen ipv hangen in de lucht. Beetje naar om te typen, maar kan wel in dit topic
c_alsemgeest schreef:Nee hoeft in principe niet. Ik heb op mijn werk mensen gevonden aan een deurkruk of huishoud trappetje. Dan gaan ze zitten of liggen ipv hangen in de lucht. Beetje naar om te typen, maar kan wel in dit topic
Sting schreef:c_alsemgeest schreef:Nee hoeft in principe niet. Ik heb op mijn werk mensen gevonden aan een deurkruk of huishoud trappetje. Dan gaan ze zitten of liggen ipv hangen in de lucht. Beetje naar om te typen, maar kan wel in dit topic
Zou je dan niet een soort oerinstinct hebben dat je dan weer' redt'? Omdat je toch voelt dat het niet klopt, lichamelijk?
Met die kerstboom ben ik dan wel weer nieuwgierig hoe lang diegene er gehangen heeft. Zou echt luguber kunnen zijn met een vrij dichte boom en veel lichtjes.