Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje schreef:Mijn lijf die aan het fiets is.. Mijn lichaam zegt zwanger en de test zegtWat ik best geloof want ik slik trouw de pil.
Hoorde vanmiddag zelfs van iemand dat ze me niet geloofde omdat ik er nogal "opgezwollen" uitzie.
Froukje schreef:Mijn lijf die aan het fiets is.. Mijn lichaam zegt zwanger en de test zegtWat ik best geloof want ik slik trouw de pil.
Hoorde vanmiddag zelfs van iemand dat ze me niet geloofde omdat ik er nogal "opgezwollen" uitzie.
Annet_Dottie schreef:Dat ik vanmiddag een gesprek zou hebben voor een werk-ervaringplek en dat we daar komen (jobcoach en ik) en dat degene waar we het gesprek mee hebben het "vergeten" is. Oftewel vergeten te noteren. Gebeld, ja sorry zit in een andere afspraak of we vrijdag of zaterdag ook kunnen. Uhm nee we zijn er nu? Nou niet door gegaan dus. Had me er best op verheugd leek me een leuke plek en heb zo'n drukke week dat ik m'n tijd echt veel beter had kunnen benutten. Gelukkig uiteindelijk nog wel positief afgesloten met m'n jobcoach door weer planning te maken voor volgende stappen maar echt wel even de pest er in.
chanicha schreef:Froukje schreef:Mijn lijf die aan het fiets is.. Mijn lichaam zegt zwanger en de test zegtWat ik best geloof want ik slik trouw de pil.
Ik wist het ook altijd al voor ik een test had gedaan hoor![]()
Als het niet de bedoeling om een kindje te krijgen dan hoop ik dat de test juist is.