Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Kairos schreef:Klasgenoten die bepaalde boeken nu nog steeds niet besteld hebben. Hoe duidelijk wil je het hebben als je al sinds de 1e week hoofdstukken uit dat boek moet hebben, dan heb je die gewoon nodig
Ik had mensen in de klas die nooit een boek gekocht hebben in de 3 jaar dat ze daar zaten
Veulen84 schreef:Teveel Pitbulls & Parolees gekeken denk ik, daar moeten alle schuttingen idd 1.80 zijn.DezeNaam schreef:Mijn zusje wil graag een hond adopteren... nu snap ik dat ze eisen stellen maar opnieuw die 'belachelijke' eis over de omheining. Die moet dus minimum 1m80 zijn. Het gaat om een kleine hond waarin ze geïnteresseerd is, zouden ze voor een chihuahua, of een shiba deze eis ook serieus stellen?Voor een herder of andere rassen die erom bekend staan hoog te kunne springen/ontsnappingsdrang hebben kan ik het begrijpen maar alsnog is er toch ook gewoon de optie om je hond niet zonder toezicht in de tuin te laten? Zo moeilijk is het niet.
(Onze tuin is aan een kant omheind met een bakstenen muur van +-1m50, aan de andere kant hebben we een hek dat waarschijnlijk wel 2m hoog is.)
Wat is dat nou weer voor rare eis. Die adoptieconstructies voor honden lopen echt de spui gaten uit. Ik krijg onderhand ook jeuk van dit soort dingen. Ze heb ook altijd de eis dat ze op elk moment mogen controleren en terugnemen...
Zebrastreep schreef:Kairos schreef:
Ik had mensen in de klas die nooit een boek gekocht hebben in de 3 jaar dat ze daar zaten
Oprechte vraag: is kopiëren ‘uit’? Toen ik mijn opleiding volgde waren we met 4 vaste studiegenoten. Iedereen kocht 25% van de boeken. De rest regelde kopieën.
Cowboy55 schreef:Zebrastreep schreef:
Oprechte vraag: is kopiëren ‘uit’? Toen ik mijn opleiding volgde waren we met 4 vaste studiegenoten. Iedereen kocht 25% van de boeken. De rest regelde kopieën.
MyWishMax schreef:Waarom denken mensen dat voor een oprit parkeren oke is? Minimaal 1 keer per week en dan of er echt pal voor of zo dat je de draai eraf of erop niet kan maken. Nu weer werklui met busje en aanhanger.
Het is geen parkeerplaats, die zit echt 2 meter terug of aan de andere kant van de weg 3 meter verder. Hoop dat ze zo weg zijn, ik ben het nogal zat om elke keer weer te moeten zoeken waar de eigenaar van een auto is als ik weg moet...
Gini schreef:fotolijstje schreef:Waarom nemen mensen hun fiets in mee in de trein terwijl er duidelijk staat dat het niet mag (alleen in de daluren), en het is nog recht in de spits ook
Ik vraag me wel af wat je anders moet als je duurzaam van en naar je werk wilt reizen? Waar moet je je fiets dan wel laten?
Gini schreef:fotolijstje schreef:Waarom nemen mensen hun fiets in mee in de trein terwijl er duidelijk staat dat het niet mag (alleen in de daluren), en het is nog recht in de spits ook
Ik vraag me wel af wat je anders moet als je duurzaam van en naar je werk wilt reizen? Waar moet je je fiets dan wel laten?