Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 22:47

Klasgenoten die bepaalde boeken nu nog steeds niet besteld hebben. Hoe duidelijk wil je het hebben als je al sinds de 1e week hoofdstukken uit dat boek moet hebben, dan heb je die gewoon nodig :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 22:47

Kairos schreef:
Klasgenoten die bepaalde boeken nu nog steeds niet besteld hebben. Hoe duidelijk wil je het hebben als je al sinds de 1e week hoofdstukken uit dat boek moet hebben, dan heb je die gewoon nodig :')

Ik had mensen in de klas die nooit een boek gekocht hebben in de 3 jaar dat ze daar zaten :')

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 22:56

Ik keek altijd eerst wat ik nou echt nodig (b)leek te hebben voor ik een heel pakket bestelde.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 23:12

Zebrastreep schreef:
Kairos schreef:

Ik had mensen in de klas die nooit een boek gekocht hebben in de 3 jaar dat ze daar zaten :')

Oprechte vraag: is kopiëren ‘uit’? Toen ik mijn opleiding volgde waren we met 4 vaste studiegenoten. Iedereen kocht 25% van de boeken. De rest regelde kopieën.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 23:32

Een mug die op mijn slaapkamer rondzoemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 23:35

Veulen84 schreef:
DezeNaam schreef:
Mijn zusje wil graag een hond adopteren... nu snap ik dat ze eisen stellen maar opnieuw die 'belachelijke' eis over de omheining. Die moet dus minimum 1m80 zijn. Het gaat om een kleine hond waarin ze geïnteresseerd is, zouden ze voor een chihuahua, of een shiba deze eis ook serieus stellen? 8)7 Voor een herder of andere rassen die erom bekend staan hoog te kunne springen/ontsnappingsdrang hebben kan ik het begrijpen maar alsnog is er toch ook gewoon de optie om je hond niet zonder toezicht in de tuin te laten? Zo moeilijk is het niet.

(Onze tuin is aan een kant omheind met een bakstenen muur van +-1m50, aan de andere kant hebben we een hek dat waarschijnlijk wel 2m hoog is.)

Wat is dat nou weer voor rare eis. Die adoptieconstructies voor honden lopen echt de spui gaten uit. Ik krijg onderhand ook jeuk van dit soort dingen. Ze heb ook altijd de eis dat ze op elk moment mogen controleren en terugnemen...
Teveel Pitbulls & Parolees gekeken denk ik, daar moeten alle schuttingen idd 1.80 zijn. :))

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 23:48

Ik ben vlak voor ik naar bed wilde gaan in slaap gevallen op de bank. Daarna moest ik de hond nog uitlaten. En nu kom ik dus niet meer in slaap.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-21 23:55

Winkels voor plus size kleding die dan online de kleding laten dragen door modellen met maatje 36. Ik weet wel dat het hun prima staat, ik wil weten hoe het bij vrouwen met mijn figuur staat...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 00:18

Zebrastreep schreef:
Kairos schreef:

Oprechte vraag: is kopiëren ‘uit’? Toen ik mijn opleiding volgde waren we met 4 vaste studiegenoten. Iedereen kocht 25% van de boeken. De rest regelde kopieën.

Als mensen gingen meebetalen was het een ander verhaal :D . Het waren overigens ook mensen die de opleiding niet hebben gehaald , en niet door het missen van de boeken. Mensen die toch niks doen ging ik geen moeite in steken :') Nee gratis kon dan wel weer , maar betalen dat deden ze echt niet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 02:04

Met een kleine bloedneus op bed liggen. Hopelijk gaat het niet erger worden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 06:20

Alweer vanaf half 5 wakker. :(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 06:28

Dat de verwarming op mijn werk nog steeds niet werkt, armoedig vind ik het. En koud uiteraard. :brr:
Dit is overigens al weken aan de gang. :x

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 06:39

Mijn kat die me sinds 4 uur al wakker maakte, echt joh word je moe van

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 06:40

Cowboy55 schreef:
Zebrastreep schreef:

I think so? Tegenwoordig leren ze liever van een foto blijkbaar, maar ik hoop dan maar dat ze tegen de tijd van het project zelf eens een boek regelt (en ik begrijp best dat je de eerste 2 weken het even aankijkt, anders betaald je zoals ik vorig jaar had 60 euro voor een boek die nooit open is geweest, maar het kwam duidelijk naar voren dat dit boek echt belangrijk is en we zijn inmiddels in week 5.)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 07:49

Waarom nemen mensen hun fiets in mee in de trein terwijl er duidelijk staat dat het niet mag (alleen in de daluren), en het is nog recht in de spits ook 8)7

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 08:12

Vandaag op kantoor werken en dat draint me echt. Nog even..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 08:16

Helemaal leeg en hoofdpijn en ik heb zo een tentamen waarvoor het leren me ook niet lukte. Ik wil gewoon de hele dag onder mijn verzwaringsdeken liggen en slapen. |o

En nee ik kan me niet ziek melden want er is een kans dat ik überhaupt geen recht heb op herkansingen. Zo gaat dat. :roll:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 08:17

Waarom denken mensen dat voor een oprit parkeren oke is? Minimaal 1 keer per week en dan of er echt pal voor of zo dat je de draai eraf of erop niet kan maken. Nu weer werklui met busje en aanhanger.

Het is geen parkeerplaats, die zit echt 2 meter terug of aan de andere kant van de weg 3 meter verder. Hoop dat ze zo weg zijn, ik ben het nogal zat om elke keer weer te moeten zoeken waar de eigenaar van een auto is als ik weg moet...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 08:38

Werd opeens misselijk in de trein en heel erg zweten, moest bijna overgeven maar de toilet was bezet. Ik zet een stap uit de trein en ik voel het al in mijn benen. Ik ga flauwvallen, gelukkig nog op tijd kunnen zitten dus niet flauwgevallen. Wel te laat voor de les dus mag de les niet in. :roll:

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 08:54

Dat ik vanmiddag weer terug kan naar ej om een deken te wisselen... dit is dan de 4de keer in een paar dagen tijd. Waarom is een deken voor een shetlander zo lastig. Al die dekens hebben 100cm bovenmaat en onder zijn ze dan 135cm, dat past gewoon echt niet... 80-90 boven en 135 onder gaat wel gewoon prima

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 09:04

MyWishMax schreef:
Waarom denken mensen dat voor een oprit parkeren oke is? Minimaal 1 keer per week en dan of er echt pal voor of zo dat je de draai eraf of erop niet kan maken. Nu weer werklui met busje en aanhanger.

Het is geen parkeerplaats, die zit echt 2 meter terug of aan de andere kant van de weg 3 meter verder. Hoop dat ze zo weg zijn, ik ben het nogal zat om elke keer weer te moeten zoeken waar de eigenaar van een auto is als ik weg moet...

Daar kun je handhaving of de politie voor bellen. Heb ik ook gedaan bij notoire opritblokkeerders.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 09:42

fotolijstje schreef:
Waarom nemen mensen hun fiets in mee in de trein terwijl er duidelijk staat dat het niet mag (alleen in de daluren), en het is nog recht in de spits ook 8)7

Ik vraag me wel af wat je anders moet als je duurzaam van en naar je werk wilt reizen? Waar moet je je fiets dan wel laten?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 09:52

Gini schreef:
fotolijstje schreef:

Ik vraag me wel af wat je anders moet als je duurzaam van en naar je werk wilt reizen? Waar moet je je fiets dan wel laten?

En afhankelijk wat voor fiets, een vouwfiets mag zonder problemen de trein in. Zelfs in de spits..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 09:55

Gini schreef:
fotolijstje schreef:

Fietsenstalling, of je wacht na de spits. Een echte fiets past er dan gewoon niet in.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:00

Maar stel dat je werk ook niet naast het station ligt, dan moet je al twee fietsen voorzien?
Ach ja, kijk, ik heb het OV (in België) nooit als een gemakkelijke en aangename manier van reizen gevonden. En dan willen ze eigenlijk nog meer mensen uit de auto en in het OV krijgen. Ze krijgen het nu al niet gebolwerkt.