Paar dagen in Frankrijk, gelijk 2 dingen verkocht.
Middenin opruiming/verhuizing mijn eerste bundel verkocht. Daarvoor en tussen niks tot nauwelijks haha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KB12 schreef:Nou ik ben toch alweer bijna flauw gevallen van vinted. Ik heb een nieuwe broek verkocht met prijskaartjes eraan. De broek was nieuw met prijskaartje. Na dat ik heel veel ben afgevallen paste hij mij natuurlijk niet meer. Maat was xxl (44), maar viel als 48 (4xl). Ik dit netjes vermeld in mijn advertentie. Vervolgens koopt iemand de broek zonder verdere vragen, maar nu krijg ik dus een slechte review omdat de broek te groot is. Echt... hoe dan
Rennie89 schreef:Kans is groot dat diegene geen bundel meer gaat kopen nu die bundelkorting uit staatik heb een x geluk gehad dat iemand het ook niet had aangepast, was ik blij
tengeltje11 schreef:Ik koop daarom enkel nog broekenvan 1 merk waarvan ik weet dat maat L me altijd past, want broeken zijn zoooo moeilijk…
Maar als ze niet zelf op ‘ok’ klikken, duurt het toch maar 2 dagen dacht ik, alvoor vinted het geld automatisch vrijgeeft aan de verkoper?
Jildau schreef:Ja maar lezen kunnen ze bijna allemaal niet. Ik heb in al mijn advertenties staan:
** Ik kan NIET met Homerr verzenden!
En waar kiest iedereen voor?
Douce schreef:Jildau schreef:Ja maar lezen kunnen ze bijna allemaal niet. Ik heb in al mijn advertenties staan:
** Ik kan NIET met Homerr verzenden!
En waar kiest iedereen voor?
Die fout heb ik ook een keer gemaakt.
Komt omdat ik als koper (verkoop zelf niets) niet altijd dezelfde opties kreeg. Sterker nog, voor mn gevoel kon ik in het begin zelfs niet altijd Homerr kiezen.
Er stond dus in de oude advertentie dat ze niet met Homerr verzond, maar goed, gezien ik het wel kon kiezen dacht ik tja, wellicht oude tekst, anders vink je het toch uit?
Ik moet ook zeggen dat ik alle Homerr perikelen (het dus niet uit kunnen vinken) meer een probleem vind van Vinted en niet van de kopers. Die kunnen niet ruiken dat jij het niet uit kunt zetten.