Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:En ik voelde mij zo crimineel toen ik het pakketje voor je deur zette
Ik wist wanneer je ongeveer klaar was met werken dus wilde niet gezien worden maar ook controleren of hij niet werdt gejat.
Dus ik heb meerdere malen door je straat gereden en mijn auto op verschillende plekken gezet. Maar ik moest zo nodig plassen dat ik dees maar een berichtje had gestuurd dat je niet eerst naar je paard moest gaan
Mua redelijk, nog niet echt lekker. Misschien over een paar maanden als de druk wat afneemt maar het is nu gewoon niet zo leuk.
Roodvos schreef:hahahatsjoe schreef:Ik denk dat AfricanLady mijn Secret Santa is, vanwege de Latijnse tekst en wat het inhoudt, de leeuw en de soort van duinen (Terschelling). Heb de 2e hint nog niet open gemaakt maar ga dat wel doen als ik het fout heb !
AfricanLady was al de Secr.Santa van Isabel, zie pg. 239.
Dus je moet terug naar de tekentafel
hahahatsjoe schreef:Het ligt niet aan jou, joh! Komt goed.Roodvos schreef:AfricanLady was al de Secr.Santa van Isabel, zie pg. 239.
Dus je moet terug naar de tekentafel
Huh, waarom staat dat dan niet in de laatste lijst, want heb de hele lijst neergepend op een blokje en ze 1 voor 1 nagegaan. Ok dan ga ik hint 2 open maken. Sorry SS, wat ik ermee associeer, zo slim ben ik dus niet blijkbaar.
_KiMbErLeY_ schreef:sauffi schreef:In mijn eerder gekregen kaartjes stond dat mijn geduld op de proef zou worden gesteld. Nou dat gebeurt en ik gok dat het nu niet meer bewust door mijn santa word gedaan maar dat de PostNL hier ook aan bijdraagtmisschien werkt je santa wel bij postNL
MKango, jaaaa bunnies zijn lief!
Naja... vaak
Iloveiswan schreef:Mm ik heb even op de disney hints zitten zoeken. Zijn er 4 die aangegeven hebben in dit topic van disney te houden.
Waarvan er al 3 geraden zijn. Enige die dan overblijft is Rockwitch. Maar dat kan ik ook niet plaatsen omdat ze aangaf dat haar pakket al een paar dagen afgeleverd was en niks gehoord had.
Maar toch maar proberen. Rockwitch ben jij mijn secret santa?
Iloveiswan schreef:Dit staat op de linker kant van de kaart:
Santa`s favo`s zijn jouw hint:
Toy Story- You got a friend in me
Aladdin - Friend like me
Keizer kuzco- My funny friend and me.
Alles wel met Friend erin. heb de zinnen al door bokt search gegooid maar niks. namen toy story en zo ook.