bigone schreef:Ik denk dat Gommers bedoeld twee weken alles op slot. En ergens kan ik me goed voorstellen dat een arts zoiets zegt, hij wil ook de andere zorg blijven geven en dat lukt nu al bijna nergens meer . Dus om de stijging te doorbreken is het misschien geen verkeerd idee, tot nu toe is het allemaal aai aai, pas op , houd je er aan, ga testen, werk thuis, draag een mondkapje en helaas , blijkbaar is er een steeds grotere groep die dit allemaal vertikt . En soms niet eens bewust. Vandaag toevallig een voorbeeld gehad en laat ik het zo zeggen, blij dat wij een heel groot huis hebben waar ik de komende dagen flink afstand van manlief kan houden. Hij durft ook niet in de buurt te komen want heeft de wind flink van voren gehad , stoom komt nog uit mijn oren.
ik hoorde de theorie dat de herfstvakanties met een week verlengd zouden gaan worden. Die geruchten gaan hier rond. Op zich scheelt dat natuurlijk al een heleboel beweging en mensenmassa's bij elkaar. Ik ben heel benieuwd naar dinsdag.