Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:08

Komt best vaak voor hoor dat het oude achteraan ligt en het nieuwe vooraan, stel je voor dat ze datveruit moeten halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:13

chanicha schreef:
Komt best vaak voor hoor dat het oude achteraan ligt en het nieuwe vooraan, stel je voor dat ze datveruit moeten halen!
Ik heb ooit een blauwe maandag vakken gevuld, en als ik netjes FIFO wilde vullen of spiegelen, kreeg ik op m'n flikker van de leidinggevende dat dat allemaal te lang duurde en dat ik het gewoon vooraan in het schap moest zetten. :')

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:17

Raar, als vakkenvuller moest ik toch echt het oudste vooraan leggen hoor. Scheelt dan zeker per winkel / leidinggevende. Ik werkte 21 jaar geleden bij de HEMA.
Lijkt mij ook niet meer als normaal.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:20

Dat mensen om advies vragen en als je dan tips geeft is het weer niet goed. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:20

Ineke2 schreef:
Raar, als vakkenvuller moest ik toch echt het oudste vooraan leggen hoor. Scheelt dan zeker per winkel / leidinggevende. Ik werkte 21 jaar geleden bij de HEMA.

Dat leek mij ook, maar daar waren ze het bij de lokale blauwe supermarkt blijkbaar niet mee eens. :+ Is inmiddels ook al meer dan 10 jaar geleden en die leidinggevende was ook een beetje eh... bijzonder.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:32

Omdat ik zojuist wikipedia heb moeten gebruiken voor een hoofdstuk dat ik al 2 jaar ken en regelmatig gebruik

Hoofd, wtf

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:33

Mkango schreef:
chanicha schreef:
Ik heb ooit een blauwe maandag vakken gevuld, en als ik netjes FIFO wilde vullen of spiegelen, kreeg ik op m'n flikker van de leidinggevende dat dat allemaal te lang duurde en dat ik het gewoon vooraan in het schap moest zetten. :')

Wow wat bizar :'). Mijn blauwe maandagen heb ik extreem fifo gevuld, vind het zelf ook zo irritant want als ik in de winkel sta en wil doorwerken kijk ik ook niet bij alles naar de datum. Behalve zuivel. Kaas ook niet eens

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:37

Mkango schreef:
Ineke2 schreef:

Dat leek mij ook, maar daar waren ze het bij de lokale blauwe supermarkt blijkbaar niet mee eens. :+ Is inmiddels ook al meer dan 10 jaar geleden en die leidinggevende was ook een beetje eh... bijzonder.

Als je vleeswaren vult is dat inderdaad niet raar om te horen. Bij slagerij of groente is dat al heel anders. Kaas is vaak zoooooo lang goed dat omwille van de tijd vaak gezegd wordt dat je niet fifo hoeft te vullen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:42

Nou als ik alleen al bij de vla en yoghurt kijk zie ik het al.
Natuurlijk ligt het aan de leidinggevende maar het moet ook allemaal snel gebeuren hè.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 21:52

Spoiler:
MyWishMax schreef:
Fireheart schreef:

Natuurlijk niet 8)7
Winkelmedewerkers blijven mensen hé, die laten niet voor de lol overdatum liggen, maar kijken er soms perongeluk wel eens overheen.

Afijn, als je met de kaas terug gaat naar de servicebalie dan krijg je heus je geld terug gok ik, zelfs zonder bonnetje!

Maar 11 dagen? Dan hebben ze er toch redelijk vaak overheen gekeken. Fouten oke, als het de 11e is en de datum is de 9e. Dat is iets waar ik zeker mee terug zou gaan. Met 2 dagen over datum waarschijnlijk niet.

Niet dat ik denk dat ze het expres doen, maar dit is Niet een klein foutje en iets wat wel beter.moet

Wat bij ons nog weleens gebeurd is dat er of teveel besteld is, of zoals de vorige keer hadden we teveel gehad, maar we mochten het houden, omdat niemand het had opgevraagd. Dan ligt de bak heel vol, kun je het leuk fifo vullen, maar schuift er weleens wat en raakt het door elkaar. Hier worden mensen iig wel aangesproken als buitenlandse kaas niet fifo gevuld wordt := Maar wij doen ook niet moeilijk met geld teruggeven, ook met verkleurde dingen moeten wij het teruggeven, zonder bon of product.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:10

KIES GEWOON.

Ik zeg dit tegen mijzelf en tegen iemand anders.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:14

Ik erger me zo aan mijzelf. Ik wil zo graag meer leren mbt fotografie maar ik vind mijzelf soms zo stom dat het niet snel genoeg gaat _-:(

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:28

Dat het leven stom is. (En ja, ook dit gevoel gaat weer voorbij, tijden worden weer beter. Maar nu even niet)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 22:29

DiscoDipp schreef:
Ik erger me zo aan mijzelf. Ik wil zo graag meer leren mbt fotografie maar ik vind mijzelf soms zo stom dat het niet snel genoeg gaat _-:(

Houd vol! Je kunt dit!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 23:26

Ik heb net 45 min op een massagestoel gezeten en nu ben ik zo moe dat ik eigenlijk wil slapen maar moet nog naar huis :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 23:47

Independence schreef:
Dat het leven stom is. (En ja, ook dit gevoel gaat weer voorbij, tijden worden weer beter. Maar nu even niet)

Herkenbaar, hou je taai het gaat weer over :knuffel:

Mijn ergernis:
Laika!
Laika kom!
Kom laika!
Laika kom nou!
Kom nou hier Laika!

Lijn je niet luisterende hond dan gewoon aan wanneer je midden in de nacht door een woonwijk wil rondlopen, dan hoef je mensen niet wakker te brullen?! Klaar wakker nu

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 01:04

Haha, geen kerst met de hele familie is toch wel het enige voordelige wat corona teweeg heeft gebracht :')

Heb in mijn tijd in de supermarkt bij de kaas/broos/vleeswaren afdeling eens dat vak met crackers, rogge en afbakbroden moeten uitzoeken. Man, man, man wat daar zoal niet over de datum was :=
En dan commentaar geven dat je er te lang over doet :evaw:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 05:03

1. Zoveel stress van school dat ik niet kan slapen
2. Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet halen dus dan heb ik een jaar verspild omdat ik dat eerste tentamen dat ik moest maken terwijl mijn zusje in het ziekenhuis lag heb verpest en de omstandigheden niet voldoen om een extra kans te krijgen
3. Mijn vader stalkt en bedreigd mijn moeder
4. Mijn vader heeft zonder enige aanleiding heel duidelijk uitgelegd waarom hij mij een verschrikkelijk persoon vindt aan mijn moeder :j
5. Mijn zusje.
6. Te veel stress van werk, maar ik heb geld nodig.
7. Mijn haar is lelijk en wanneer mijn haar lelijk is dan daalt mijn zelf vertrouwen onder het vriespunt.
8. Lichamelijk voel ik me poedersuiker, de kou maakt mijn pijn erger en NIETS wil meer in de kom blijven zitten. En iedere keer als ik er iets aan wil doen door fysio wordt het erger %)

Ik heb zo erg een pauze nodig. Gewoon even geen gezeur aan mijn hoofd. Al is het maar 3 dagen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 05:50

De afschuwelijke kramp waardoor ik nauwelijks geslapen heb... krijg je na een dag in de kou werken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-20 07:16

Dat mijn moeder gisteravond geen antwoord meer heeft gegeven op hoe laat we vandaag naar ons huis gaan om verder te gaan met sauzen en vloer leggen, en ik het idee heb dat er weer drama van komt omdat ze gister de hele autorit naar huis ook niks gezegd heeft en ook met weinig woorden uit de auto stapte.

En mijn schoonmoeder is ook al zo'n nuisance.

Ik wil gewoon verhuizen, geen familiedrama.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 07:18

De persoon die zo dicht langs mijn auto geparkeerd had dat ik door de passagierskant naar binnen moest klimmen om uberhaupt in mijn auto te komen. Achterlijke gladiool!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 07:28

Het is dat de prikpil nodig is..... want ik heb echt geen zin om naar de dokter te gaan. Ik wil gewoon uitslapen :(

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 09:24

1 van de cavias die gisteren ineens doodziek op zijn einde lag te gaan.
Nog wel medicijnen gegeven maar het was mij duidelijk dat ie aan het overlijden was.
Op mijn nachtkastje in een mandje gezet en vanacht amper geslapen.
Tussendoor nog geaaid en geknuffeld maar hij was om 7 uur overleden :(
Blijft toch erg naar :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 09:39

Lestrange01 schreef:
1. Zoveel stress van school dat ik niet kan slapen
2. Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet halen dus dan heb ik een jaar verspild omdat ik dat eerste tentamen dat ik moest maken terwijl mijn zusje in het ziekenhuis lag heb verpest en de omstandigheden niet voldoen om een extra kans te krijgen
3. Mijn vader stalkt en bedreigd mijn moeder
4. Mijn vader heeft zonder enige aanleiding heel duidelijk uitgelegd waarom hij mij een verschrikkelijk persoon vindt aan mijn moeder :j
5. Mijn zusje.
6. Te veel stress van werk, maar ik heb geld nodig.
7. Mijn haar is lelijk en wanneer mijn haar lelijk is dan daalt mijn zelf vertrouwen onder het vriespunt.
8. Lichamelijk voel ik me poedersuiker, de kou maakt mijn pijn erger en NIETS wil meer in de kom blijven zitten. En iedere keer als ik er iets aan wil doen door fysio wordt het erger %)

Ik heb zo erg een pauze nodig. Gewoon even geen gezeur aan mijn hoofd. Al is het maar 3 dagen.

Wacht wat?!
Sorry maar dit vind ik echt helemaal nergens op slaan. Kom op zeg meid, je hebt zo veel verantwoordelijkheden en je school ziet het niet? Oh ik kan hier zo kwaad om worden... Heb je een examencommissie? Ik wil je met alle liefde helpen om een verzoek daar aan te schrijven mocht je dat willen.
En uit ervaring; let goed op jezelf met werk en je eigen belastbaarheid. Ik heb om die reden besloten te lenen bij DUO omdat ik anders er helemaal aan onderdoor zou gaan. En nu gaat het redelijk met me. Maargoed, mocht je daar meer over weten mag je me ook berichten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 09:49

M'n haar wat na 3 jaar ineens weer begint uit te vallen (tot in het extreme, 3 jaar geleden leek het net of zat ik aan de chemo, begint nu weer die kant op te gaan). I don't want all that oliebol agian.

Ik had toen alopecia areata,oorzaak onbekend. Nu krijg ik het ineens weer lijkt het. Situatie is helemaal niet vergelijkbaar want zoveel stress heb ik niet. Dus dan is het wss wel het deel autoimuumziekte.