Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:Ik heb ooit een blauwe maandag vakken gevuld, en als ik netjes FIFO wilde vullen of spiegelen, kreeg ik op m'n flikker van de leidinggevende dat dat allemaal te lang duurde en dat ik het gewoon vooraan in het schap moest zetten.Komt best vaak voor hoor dat het oude achteraan ligt en het nieuwe vooraan, stel je voor dat ze datveruit moeten halen!
Ineke2 schreef:Raar, als vakkenvuller moest ik toch echt het oudste vooraan leggen hoor. Scheelt dan zeker per winkel / leidinggevende. Ik werkte 21 jaar geleden bij de HEMA.
Lijkt mij ook niet meer als normaal.
Mkango schreef:chanicha schreef:Ik heb ooit een blauwe maandag vakken gevuld, en als ik netjes FIFO wilde vullen of spiegelen, kreeg ik op m'n flikker van de leidinggevende dat dat allemaal te lang duurde en dat ik het gewoon vooraan in het schap moest zetten.Komt best vaak voor hoor dat het oude achteraan ligt en het nieuwe vooraan, stel je voor dat ze datveruit moeten halen!
Mkango schreef:Ineke2 schreef:Raar, als vakkenvuller moest ik toch echt het oudste vooraan leggen hoor. Scheelt dan zeker per winkel / leidinggevende. Ik werkte 21 jaar geleden bij de HEMA.
Lijkt mij ook niet meer als normaal.
Dat leek mij ook, maar daar waren ze het bij de lokale blauwe supermarkt blijkbaar niet mee eens.Is inmiddels ook al meer dan 10 jaar geleden en die leidinggevende was ook een beetje eh... bijzonder.
MyWishMax schreef:Fireheart schreef:
Natuurlijk niet![]()
Winkelmedewerkers blijven mensen hé, die laten niet voor de lol overdatum liggen, maar kijken er soms perongeluk wel eens overheen.
Afijn, als je met de kaas terug gaat naar de servicebalie dan krijg je heus je geld terug gok ik, zelfs zonder bonnetje!
Maar 11 dagen? Dan hebben ze er toch redelijk vaak overheen gekeken. Fouten oke, als het de 11e is en de datum is de 9e. Dat is iets waar ik zeker mee terug zou gaan. Met 2 dagen over datum waarschijnlijk niet.
Niet dat ik denk dat ze het expres doen, maar dit is Niet een klein foutje en iets wat wel beter.moet
Independence schreef:Dat het leven stom is. (En ja, ook dit gevoel gaat weer voorbij, tijden worden weer beter. Maar nu even niet)
Lestrange01 schreef:1. Zoveel stress van school dat ik niet kan slapen
2. Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet halen dus dan heb ik een jaar verspild omdat ik dat eerste tentamen dat ik moest maken terwijl mijn zusje in het ziekenhuis lag heb verpest en de omstandigheden niet voldoen om een extra kans te krijgen
3. Mijn vader stalkt en bedreigd mijn moeder
4. Mijn vader heeft zonder enige aanleiding heel duidelijk uitgelegd waarom hij mij een verschrikkelijk persoon vindt aan mijn moeder![]()
5. Mijn zusje.
6. Te veel stress van werk, maar ik heb geld nodig.
7. Mijn haar is lelijk en wanneer mijn haar lelijk is dan daalt mijn zelf vertrouwen onder het vriespunt.
8. Lichamelijk voel ik me poedersuiker, de kou maakt mijn pijn erger en NIETS wil meer in de kom blijven zitten. En iedere keer als ik er iets aan wil doen door fysio wordt het erger![]()
Ik heb zo erg een pauze nodig. Gewoon even geen gezeur aan mijn hoofd. Al is het maar 3 dagen.