Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anne_GTI schreef:Nou fijn. Maar als ik sterretjes moet zien door de luiheid van een ander dan krijg je hem volle bak terug. Mijn grootlicht verblind op minstens een kilometer afstand. En de linkerhand zit tegenwoordig standaard bij het hendeltje.
Anne_GTI schreef:Nou fijn. Maar als ik sterretjes moet zien door de luiheid van een ander dan krijg je hem volle bak terug. Mijn grootlicht verblind op minstens een kilometer afstand. En de linkerhand zit tegenwoordig standaard bij het hendeltje.
Reed na het tanken weg bij het tankstation. Er komt een bankfiets me tegemoet, met een fietser die wel heel erg verdiept was in de telefoon in zijn hand. Ik remde al af, maar hij stuurde (zonder dus op te kijken) recht op me af
Toen toch maar getoeterd, daar schrok hij zo van dat hij zowat met fiets en al om ging
Hij had een muts op dus kon niet zien of hij ook oordopjes in had, maar hij had me op geen enkele manier gezien of gehoord. Was hij dus mooi vol op mijn auto gefietst als ik niet had getoeterd 
Ben benieuwd wanneer ze er uiteindelijk achter zijn gekomen. 
Hij zag me en deed dat, de lieverd , waardoor het water niet als een douche over me heen ging . Dus ik kon lekker door wandelen en heb genoten. 
_xManadisx_ schreef:Maar heel eerlijk, soms heb ik gewoon echt geen idee of iemand nou zijn groot licht aan heeft staan, of zijn led verlichting gewoon te hoog heeft afgesteld. Dat kan ook flink aankomen
Soms is led echt verschrikkelijke verlichting om tegen aan te kijken.