Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:30

Tancreda4 schreef:
Dat het heien hier verderop al om half 7 begint.... Niet leuk wakker worden :=

Verder deel ik de mening van wielrenners en mountainbiker. Motoren heel weinig problemen mee, houden meestal super rekening met ons!

Wij wonen aan het bos en er ligt een verharde weg haaks op onze weg, dus van alle groepen komt veel langs.
En het meeste lawaai komt van jawel; de mountainbikers en wielrenners. Wat een geschreeuw toch altijd naar elkaar. En die kunnen passeren? Ho maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:42

Lau schreef:
Dat school mij heeft beter gemeld.... een doffe ellende nu moet “meedoen” met het meneer ik doe mee met je les app gezeik.

Ik snap niks van deze zin :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 10:53

Anthea schreef:
Lau schreef:
Dat school mij heeft beter gemeld.... een doffe ellende nu moet “meedoen” met het meneer ik doe mee met je les app gezeik.

Ik snap niks van deze zin :')

Ik stond al een hele tijd ziek wat mij goed uitkwam want dan hoefde ik niet mee te doen met het falend beleid van mijn school.
Waar elke school werkt met teams of google classroom heeft mijn school het volgende systeem bedacht:

10:00 uur les > app leraar dat je mee doet met les 11:00 > app leraar dat je klaar bent met de les.
Herhaal dit je hele lesdag en dan elke dag van de week.
Dus toen ik ziek gemeld stond kon ik lekker werken leverde ik het op vrijdag in en hoefde ik dit niet te doen.
Maar nu heeft een leraar mij beter gemeld en moet ik dit dus doen...

Skinfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 11:07

Lestrange01 schreef:
Dat ik letterlijk 3 uur heb gejaagd voor de perfect elk huid in rdr2. Dat ik hem net neergeschoten had, dus ik draai me om, om mijn paard te roepen, stormt er opeens een beer op mij af en eet me op.

Nu kan ik dus weer opnieuw beginnen.

Oh man if this ain't the story of my life. Elke. Keer. Weer.
Gelukkig slaat hij je legendary pelts wel gewoon op, anders zou ik vele outfits nooit meer kunnen maken :')

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 11:11

Dat ik me te laat bedacht dat ik wilde wandelen dus zo weer les heb, kan ik niet gewoon doorvliegen naar het einde 4e jaar dat ik de laatste hand leg aan mijn afstuderen en een baan heb? -O-

Oh en ik heb echt een fantastische haardag, maarja, daar heb ik nu niks aan. En ik heb spierpijn van een workout van gisteren :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 11:18

Marocje schreef:
Lief van jullie Kimberly en Marije. Ik drink overdag idd vrijwel alleen koffie. Neem mezelf wel vaker voor dat ik écht wat anders moet drinken maar vergeet het gewoon.

Meer plassen hoef ik niet, alleen s ochtends en s avonds een keer. Meestal ook nog een keer tussendoor als ik thuis kom van werk.

Van de week na met die constante hoofdpijn een keer limonade tussendoor gedronken wat ik in huis heb voor de kinderen, maar dat kwam door het besef dat ik weer niks dronk. Dat zet ook geen zoden aan de dijk begrijp ik wel.

Gisteravond overigens drie koppen thee (dan idd bewust kruidenthee, meestal rooibos) gedronken. Moet er echt een systeem in gaan bedenken want dit is ook niet gezond meer.

Als je veel zit voor je werk is de makkelijkste manier een waterfles met water of water met wat siroop naast je op tafel te zetten en die echt verplicht halverwege de dag op te hebben en aan het einde van de dag een tweede eigenlijk, maar begin eens met 1 fles per dag.
Als je niet houd van koude dranken kan een thermosfles met thee uiteraard ook.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 11:22

In het leegstaande huis naast mij word volop geboord al de hele ochtend... Ik kan mezelf niet eens meer horen denken zo erg is %)

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 11:24

Aan het feit dat ik de ipad voor opa aan het instellen ben, maar de rest van de familie elke keer belt met vragen daar over. De een wil Skype, de ander wil facetime, weer een ander wil WhatsApp bellen.
Ik ben al blij als die beste man 1 app snapt om video te bellen :+

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 11:47

Mannen en hun gemixte signalen. :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 11:58

Myfairytale schreef:
Tancreda4 schreef:
Dat het heien hier verderop al om half 7 begint.... Niet leuk wakker worden :=

Verder deel ik de mening van wielrenners en mountainbiker. Motoren heel weinig problemen mee, houden meestal super rekening met ons!

Wij wonen aan het bos en er ligt een verharde weg haaks op onze weg, dus van alle groepen komt veel langs.
En het meeste lawaai komt van jawel; de mountainbikers en wielrenners. Wat een geschreeuw toch altijd naar elkaar. En die kunnen passeren? Ho maar.

"Paaaaaltje" "Paaaltje" Je hoorde hier de eerste dagen helemaal niks. Maar nu is het megadruk met wielrenners en die hoor je inderdaad de hele dag bleren. Wandelaars horen we ook, vrolijk kwetterend tegen elkaar. En allemaal midden op de weg lopen.
Als ik dan zelf weg wil met de auto moet je constant afremmen en fietsers/wandelaars ontwijken. Die je dan ook nog kwaad aankijken of gewoon echt midden op blijven lopen tot de volgende uitwijkplaats.

Ga lekker in je eigen achtertuin wandelen/fietsen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:02

Het lucht alarm wat afging. Was vergeten dat die op het dak staat hier en dus heel luid is. Die komt nog behoorlijk boven het boren uit :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:05

We liepen laatst met onze ruinen te wandelen.Horen we heel hard achter ons"Paaaaard" en bedankt voor het schrik moment van onze ruin.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:19

Carnivoria schreef:
Mannen en hun gemixte signalen. :')

Eens! Doorlopende ergernis momenteel. :=

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:26

Britta31 schreef:
We liepen laatst met onze ruinen te wandelen.Horen we heel hard achter ons"Paaaaard" en bedankt voor het schrik moment van onze ruin.

Dit hadden wij dus gisteren ook.

Keihard Paaaard, Paaaaard! Roepen om vervolgens rakelings langs je te zoefen.
En dan naar elkaar roepen, je zou maar zo'n poot in je gezicht krijgen.

Waarop ik riep, Je had het verdiend!
Echt die wielrenners denken echt dat de wereld van hun is. Nemen overal voorrang, rijden op je lip met snelheid waar je u tegen zegt.

Mijn merrie heeft er laatst een ondersteboven gelopen.
Ze schrok zo van het feit dat we in een zwerm belandde dat ze achteruit stoof. Zat er dus een in haar reet, z'n stuur stond scheef, en haar voet had in z'n voorwiel gestaan.
Toch ging hij er als een haas vandoor. 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:39

Pfoe nog amper een halve dag om en ik heb mij nu al zwaar geërgerd

Mensen die lopen te zeiken waardoor het mij ook even teveel werd kan slecht dingen hebben als ik net wakker ben , 2 dagen gewerkt heb en moe ben en nu nog een dag moet.

En ik irriteer mij eraan dat ik nu heel graag even wil rijden en knuffelen met mijn paardjes maar ik daar vandaag geen tijd voor heb.

En dan nog dat ik klink als een zeehond en gisteravond ontzettend moest hoesten. Lijkt nu beter te gaan maar ik zie er echt niet uit vandaag. Gelukkig letten de cliënten daar nooit zo op

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:51

Dat ik met dit heerlijke weer de hele dag binnen moet zitten voor school; heb 1 telefonische afspraak en verder om 16:30 even samen komen op Zoom. Leuke is alleen dat er geen planning is en je dus maar moet wachten tot je gebeld wordt, ik moet ook boodschappen doen?!

Echt een probleem dat in het niet valt bij de situatie van anderen momenteel, ik weet het :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:56

Lau schreef:
Ik stond al een hele tijd ziek wat mij goed uitkwam want dan hoefde ik niet mee te doen met het falend beleid van mijn school.
Waar elke school werkt met teams of google classroom heeft mijn school het volgende systeem bedacht:

10:00 uur les > app leraar dat je mee doet met les 11:00 > app leraar dat je klaar bent met de les.
Dus toen ik ziek gemeld stond kon ik lekker werken leverde ik het op vrijdag in en hoefde ik dit niet te doen.

Oh joh kom op, ff appen is toch niet zoveel moeite? :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:58

Anthea schreef:
Lau schreef:

Oh joh kom op, ff appen is toch niet zoveel moeite? :D

Nee maar het is idioterie... leer gewoon met teams om gaan of geef ons opdrachten dit is gewoon poedersuiker.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:11

ik op een pakketje wacht, wat ik toch echt wel nodig begin te hebben. Mail gekregen dat het langer duurt, dat vind ik dan wel weer netjes. En ik snap wel waarom het langer duurt, en ik heb daar ook alle begrip voor. Maar irritant is het wel.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:12

Ik snap je Lau! Heb ik ook last van. Onze opleiding voelt de verantwoordelijkheid om alle studenten individueel goed in de gaten te houden deze tijd. Mega lief bedoeld, maar ik voel me echt als een kleutertje behandeld omdat ik me iedere ochtend tussen 08:30-09:00 moet melden via Zoom. Als 26-jarige HBO3 studente. Heb nu geregeld dat ik 1 van de docenten gewoon een appje stuur dat ik wakker ben, de groeten :')

Moet jij appen om een systeem in te kunnen ofzo? Of is het gewoon om te controleren of je iets aan school doet?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:13

Castilja schreef:
Ik snap je Lau! Heb ik ook last van. Onze opleiding voelt de verantwoordelijkheid om alle studenten individueel goed in de gaten te houden deze tijd. Mega lief bedoeld, maar ik voel me echt als een kleutertje behandeld omdat ik me iedere ochtend tussen 08:30-09:00 moet melden via Zoom. Als 26-jarige HBO3 studente. Heb nu geregeld dat ik 1 van de docenten gewoon een appje stuur dat ik wakker ben, de groeten :')

Moet jij appen om een systeem in te kunnen ofzo? Of is het gewoon om te controleren of je iets aan school doet?

Nee het appen is gewoon puur hoi ik doe mee aan je les. En dan zetten ze je pas als je hebt ingeleverd op vrijdag op aanwezig. Dus wat is het nut dan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:16

Oh dat lijkt me helemaal een nachtmerrie, melden via zoom.
Mijn man moet overigens ook inchecken via sms voor z'n werk, elke ochtend. Militair die al 9+ jaar in dienst is incl hoge rank. Ach ja. Protocol. :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:21

Mijn school doet precies het tegenovergestelde en ook dat is niet tof :') ik en mijn medestudenten zijn allemaal op stage, ik heb halverwege maart al aangegeven dat ik vanaf dat moment niet meer welkom was op mijn stage (groot ziekenhuis, geen essentieel beroep). Niks meer gehoord tot afgelopen vrijdag, toen kon er ineens een vervangende opdracht worden geregeld voor maximaal 4 weken. Vriend, ik zit al 3 weken thuis en de kans zit er nog dik in dat ik en mijn medestudenten nog wel even niet welkom zullen zijn. Een andere oplossing is volgens school om dan de einddatum van de stage maar te verleggen. Met alle bijkomende kosten natuurlijk. Houdoe. :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:25

Dat binnenzitten de mensen echt dommer maakt. |o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 13:26

Steeph schreef:
Mijn school doet precies het tegenovergestelde en ook dat is niet tof :') ik en mijn medestudenten zijn allemaal op stage, ik heb
halverwege maart al aangegeven dat ik vanaf dat moment niet meer welkom was op mijn stage (groot ziekenhuis, geen essentieel beroep). Niks meer gehoord tot afgelopen vrijdag, toen kon er ineens een vervangende opdracht worden geregeld voor maximaal 4 weken. Vriend, ik zit al 3 weken thuis en de kans zit er nog dik in dat ik en mijn medestudenten nog wel even niet welkom zullen zijn. Een andere oplossing is volgens school om dan de einddatum van de stage maar te verleggen. Met alle bijkomende kosten natuurlijk. Houdoe. :evaw:

Ohja ook top,

Ik denk dat onze scholen niet berekend zijn op dit soort situaties.