Citaat:Plaats hier jouw mooie, grappige, vervelende, verdrietige verhalen en momenten die op je op marktplaats hebt meegemaakt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Plaats hier jouw mooie, grappige, vervelende, verdrietige verhalen en momenten die op je op marktplaats hebt meegemaakt!
Daphara schreef:Vealosz schreef:
Dit type scheerapparaat voor een poedel.....?
Zo vreemd is dat toch niet, het was een miskoop, waarschijnlijk online gekocht. Waarom maakt dat deze verkoper ineens “raar”?
maralyn schreef:Ik heb mijn auto te koop gezet, vanwege overgang naar n grotere ivm paardentrailer.
![]()
daar gaan we weer...
"Uiterste prijs?
Bied 1250 zsm hln."
Nounee sorry.
"Btje duur niet?!"
Fijne zoektocht verder![]()
"Je rkt m niet kwt"
Nou beste meneer (denk ik) hij staat er wel geteld twee minuten op!
Op inruil zou ik er bijna het dubbele voor krijgen.
Zoals vermeld, fijne zoektocht én fijn weekend nog![]()
Keek op zijn profiel, handelaar.
janna schreef:Ik had vandaag weer 2 mensen die een bod deden, als je dan reageert met accoord hoor je niets meer. Ik snap dat nooit he....
Daphara schreef:janna schreef:Ik had vandaag weer 2 mensen die een bod deden, als je dan reageert met accoord hoor je niets meer. Ik snap dat nooit he....
Bij een tegenbod krijg je vaak wel reactie is mijn ervaring, mensen willen graag het idee hebben dat ze er alles uit gehaald hebben. Als je bij het eerste bod meteen akkoord zegt, dan hebben ze het idee dat ze teveel geboden hebben. Ik rond het geboden bedrag naar boven af inclusief verzending.
Dus bieden ze €15, dan geef ik akkoord op €22,50 inclusief verzenden.
Bieden ze €12,50 dan tegenbod van €20 inclusief verzenden enz.
Ik heb het getest, het werkt echt, wonderbaarlijk genoeg.