Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:14

Lengte boeit mij totaal niet eigenlijk. Ik ben 168 cm dus de meeste mannen zijn wel langer dan ik ben, en als dat niet zo is dan maakt me dat ook niet uit. Wat gewicht/spieren betreft ben ik ook niet heel moeilijk, ik vind het wel prima zolang het geen extreem ondergewicht, extreem overgewicht of extreem bodybuilder is. Beetje spiermassa kan ik wel waarderen, maar beetje hypocriet om dat te vragen van een man want dan mag ik zelf eerst ook wel heel wat meer krachttraining gaan doen. :')

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 13:47

Ik ben ver uit overal de kleinste waar ik passeer met mijn 1.58 :')
Niet atijd even handig, maar tijdens concerten of andere evenementen kroop ik altijd wel makkelijk overal tussendoor om vooraan te gaan staan :D

Maar liever toch wel een man die groter is dan mij, maar dat is meestal niet zo een probleem.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 02:46

Ooohhhhh my Gooooood... mijn date was echt waaauuuuwww...

Heeft die gek me gewoon meegenomen naar een 3 sterren restaurant. 7 gangen, heerlijk gedronken. Ik wappie van de wijn :'), dus aan zijn arm terug naar de auto gelopen. Daarna was het bij mij thuis ook heeeeel gezellig. Op de heenweg had hij heeeel kort voor 3 seconden zn hand op mn been gelegd, maar op de terugweg zeker 3kwart van de weg terug naar huis. Zo mega cute.

We hebben het super gezellig gehad en wederom is de tijd echt voorbij gevlogen. Niet normaal.

Ik stuiter nog even na. Morgen vertel ik meer. Nu ga ik (proberen te) slapen. :P

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 07:09

Peelie schreef:

Heeft die gek me gewoon meegenomen naar een 3 sterren restaurant. 7 gangen, heerlijk gedronken. Ik wappie van de wijn :'), dus aan zijn arm terug naar de auto gelopen. Daarna was het bij mij thuis ook heeeeel gezellig. Op de heenweg had hij heeeel kort voor 3 seconden zn hand op mn been gelegd, maar op de terugweg zeker 3kwart van de weg terug naar huis. Zo mega cute.

We hebben het super gezellig gehad en wederom is de tijd echt voorbij gevlogen. Niet normaal.

Ik stuiter nog even na. Morgen vertel ik meer. Nu ga ik (proberen te) slapen. :P

Ik word zo vrolijk van je verhaal <3

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 07:54

Heerlijk peelie :D

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 07:56

Peelie schreef:

Wauw! Super :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:10

Ahhh zo leuk!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:34

Hahaha zo schattig hè :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 08:39

Wat ontzettend leuk Peelie! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:14

Oooh dit is zo leuk! :D Ben enorm benieuwd. :j

Ik heb vanmiddag/vanavond ook "date" 2, en merk dat ik toch wel veel aan hem heb gedacht de afgelopen week. Ben benieuwd. :j

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:29

Oh wat leuk Peelie! Klinkt echt goed :D .

Ik heb inmiddels al date drie achter de rug. Zaterdag was date twee maar die was dramatisch, iets met teveel wijn (ik) en daardoor heel afstandelijk en moe := . Viel dus een beetje tegen omdat de eerste date echt heel leuk was. Beetje stress dus voor date drie gisteren maar was echt weer helemaal goed gelukkig. Echt een lieve jongen en kan heel goed met hem praten dus dat is heel fijn. Helemaal happy hier <3 . Benieuwd hoe het verder gaat.

Veel plezier Resistance! Wat staat er op de planning?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 09:52

Heerlijk Peelie! Geeft de burger weer moed :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 10:21

MissFloorx schreef:
Oh wat leuk Peelie! Klinkt echt goed :D .

Ik heb inmiddels al date drie achter de rug. Zaterdag was date twee maar die was dramatisch, iets met teveel wijn (ik) en daardoor heel afstandelijk en moe := . Viel dus een beetje tegen omdat de eerste date echt heel leuk was. Beetje stress dus voor date drie gisteren maar was echt weer helemaal goed gelukkig. Echt een lieve jongen en kan heel goed met hem praten dus dat is heel fijn. Helemaal happy hier <3 . Benieuwd hoe het verder gaat.

Veel plezier Resistance! Wat staat er op de planning?

Aaah wat leuk dat het bij jou ook al zo goed ging! :D

Date gaat toch niet door, haha. Hij heeft enorme keelontsteking en koorts dus is toch handiger om te verzetten. Maar dan is het toch ook weer fijn dat je elkaar al kent, en dat je weet dat het geen stomme smoes is omdat 'ie geen zin heeft ofzo. :j

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 12:53

Net date 3 gehad en man wat voelt dat goed, van beide kanten.
Zo raar, 30 jaar geleden vond ik het een irritant joch _O-
En nu zijn die vlinders niet tegen te houden.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 12:57

Zo, even war uitgebreider over mn date gisteren.

Hij is gelijk vanuit zijn werk mijn kant op gekomen en stond rond een uur of 6 voor de deur. Ik was deze keer best een beetje nerveus eigenlijk. Wat zou als de vorige keer leuk voor 1x was en dat we elkaar nu zouden zien en zouden denken wtf moet ik met jou. Maar, toen hij eenmaal voor de deur stond was de gevoel gelijk weg. Mn hart maakte echt een sprongetje toen ik hem zag. :D

Dus hij komt binnen, ik krijg gelijk een knuffel en een kus op mn mond. Super leuk :D daarna hebben we een beetje zitten kletsen, koffie gedronken, heb ik mn makeup in zijn bijzijn op gedaan zodat we lekker verder konden kletsen. En dat was allemaal helemaal prima en leuk en gezellig.

Daarna in de auto gestapt. Dat was tegen half 8 ofzo. Het was een beetje bewolkt, maar hier en daar waar de zonnenstralen er tussendoor kwamen. Iets waar ik van kan genieten, maar hij blijkbaar ook. Hij benoemde het heel specifiek. Dus dat is leuk, weer een overeenkomst.

Verder zitten kletsen over makeup, dat hij het niet zo belangrijk vind. Dat hij het veel belangrijker vind dat hij een vrouw mooi vind zonder makeup. Als in dat je ook nog gewoon wakker moet kunnen worden naast elkaar of zondag ochtend. Waarop hij mij aankijkt met een blik die boekdelen sprak. Hij vind me duidelijk mooi zonder makeup. Nou ben ik er ook niet zo van, maar voor het uit eten gaan vind ik het wel leuk.

Nougoed. Aangekomen bij het restaurant, bleek het echt wel een luxe restaurant te zijn. Daar had ik even niet helemaal rekening mee gehouden. Haha. Maar heerlijk gegeten (7 gangen :oo) en gekletst over vanalles en nog wat. Er achter gekomen dat er nog veel meer dingen zijn waar we het zelfde over denken. Heerlijk aan de wijn gezeten. Ik was teut aan het einde van het dineren hahaha.

Dus ik had tegen hem gezegd dat ik wel een arm nodig had bij het terug naar de auto lopen. Al was het maar omdat ik dat ook gewoon een leuk idee vond. Haha.

Dus ik aan zijn arm terug naar de auto. Onderweg terug naar huis had hij zijn hand op mn been gelegd, handjes vasthouden enzo, mega mega cute <3. Daarna is hij nog mee naar binnen geweest en later weer naar huis gegaan :)

Er waren echt momenten dat we echt precies het zelfde zeiden op het zelfde moment, bijna eng gewoon. Hahahaha. Maar de tijd was echt ook weer zo om. We konden heerlijk kletsen, maar ook in stilte genieten van alles om ons heen en van elkaar door even oogcontact te maken :D

We zien elkaar zondag weer :) als hij zich niet bedenkt en vrijdag al komt. Hahaha.

Ooeeeh Silly, wat leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:05

Ik zit hier nu zo stom te grijzen achter m'n laptop. :+ Ontzettend leuk, jongens! <3

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:09

De reden dat ik ook nog steeds mee lees.. :D Zo leuk om jullie verhalen te horen <3

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:10

Hoe zit het eigenlijk bij jullie met gesprekken? Ik heb van 3 matches een berichtje gekregen maar al heel snel reagerende zij allemaal ineens niet meer... Starten jullie vaak zelf het gesprek of wachten jullie af? Ik merk zelf dat ik het zelf wel lastig of eng vind om een gesprek te starten ofzo.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:21

Ketly schreef:
De reden dat ik ook nog steeds mee lees.. :D Zo leuk om jullie verhalen te horen <3

Dit ja! :D

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:51

Resistance schreef:
Ik zit hier nu zo stom te grijzen achter m'n laptop. :+ Ontzettend leuk, jongens! <3

Hahahaha dit

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:51

Escamilla schreef:
Hoe zit het eigenlijk bij jullie met gesprekken? Ik heb van 3 matches een berichtje gekregen maar al heel snel reagerende zij allemaal ineens niet meer... Starten jullie vaak zelf het gesprek of wachten jullie af? Ik merk zelf dat ik het zelf wel lastig of eng vind om een gesprek te starten ofzo.

Exact hetzelfde hier. Begin vaak zelf want die mannen beginnen amper hier

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 14:08

Ik begon ook regelmatig zelf

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 14:46

Meiden, wat een leuke verhalen! <3 Het is jullie gegund!

Hier ben ik twee keer een gesprek begonnen zonder reactie terug en toen was ik er klaar mee, dus of de mannen moeten beginnen en anders maar niets. Nou, er is er welgeteld één leuk begonnen met kletsen. :')

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 15:54

Ketly schreef:

Haha ja ik ook

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:14

Haha ik ben 48 hij 46, maar als je ons gesprekken leest op de app (wat overigens de hele dag doorgaat :P) zijn we net een stel pubers <3
Je zou er bijna van over je nek gaan _O-