Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peelie schreef:Ooohhhhh my Gooooood... mijn date was echt waaauuuuwww...
Heeft die gek me gewoon meegenomen naar een 3 sterren restaurant. 7 gangen, heerlijk gedronken. Ik wappie van de wijn, dus aan zijn arm terug naar de auto gelopen. Daarna was het bij mij thuis ook heeeeel gezellig. Op de heenweg had hij heeeel kort voor 3 seconden zn hand op mn been gelegd, maar op de terugweg zeker 3kwart van de weg terug naar huis. Zo mega cute.
We hebben het super gezellig gehad en wederom is de tijd echt voorbij gevlogen. Niet normaal.
Ik stuiter nog even na. Morgen vertel ik meer. Nu ga ik (proberen te) slapen.
Peelie schreef:Ooohhhhh my Gooooood... mijn date was echt waaauuuuwww...
Heeft die gek me gewoon meegenomen naar een 3 sterren restaurant. 7 gangen, heerlijk gedronken. Ik wappie van de wijn, dus aan zijn arm terug naar de auto gelopen. Daarna was het bij mij thuis ook heeeeel gezellig. Op de heenweg had hij heeeel kort voor 3 seconden zn hand op mn been gelegd, maar op de terugweg zeker 3kwart van de weg terug naar huis. Zo mega cute.
We hebben het super gezellig gehad en wederom is de tijd echt voorbij gevlogen. Niet normaal.
Ik stuiter nog even na. Morgen vertel ik meer. Nu ga ik (proberen te) slapen.
MissFloorx schreef:Oh wat leuk Peelie! Klinkt echt goed.
Ik heb inmiddels al date drie achter de rug. Zaterdag was date twee maar die was dramatisch, iets met teveel wijn (ik) en daardoor heel afstandelijk en moe. Viel dus een beetje tegen omdat de eerste date echt heel leuk was. Beetje stress dus voor date drie gisteren maar was echt weer helemaal goed gelukkig. Echt een lieve jongen en kan heel goed met hem praten dus dat is heel fijn. Helemaal happy hier
. Benieuwd hoe het verder gaat.
Veel plezier Resistance! Wat staat er op de planning?
Escamilla schreef:Hoe zit het eigenlijk bij jullie met gesprekken? Ik heb van 3 matches een berichtje gekregen maar al heel snel reagerende zij allemaal ineens niet meer... Starten jullie vaak zelf het gesprek of wachten jullie af? Ik merk zelf dat ik het zelf wel lastig of eng vind om een gesprek te starten ofzo.