Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GUSTIxBILL schreef:Heel veel sterkte hagelslag
Dat is altijd rot nieuws
Boompje1985 schreef:lotthje schreef:Da spoedje omdat pony 't water uit de neus heeft lopen tijdens het drinken. Hopelijk loopt dit goed af :/
Klinkt heftig! Sterkte en beterschap voor je pony!
Anthea schreef:Dat ik aan mijn man vraag wanneer hij thuis komt van werk en hij heel nonchalant "Geen idee er is nu een actieve schutter dus alles is on lockdown" terug smst.
OKE DAN. Bedankt voor de info. Top. Super.
xPabloBokt schreef:Dat blijkt dat ik 2 boeken heb gekocht voor mijn opleiding die wel in de lijst van mijn academie stonden, maar voor mijn opleiding niet nodig waren en ik daar dus overheen gelezen heb. Nu zit ik met twee boeken voor Bedrijfseconomie opgescheept waar ik niks mee kan
Heb het vak wel maar dat gaat blijkbaar via een digitale licentie.
Hopelijk krijg ik ze nog verkocht via Bookmatch ofzo..
Lestrange01 schreef:Aan dat ik vandaag een introductie dag op school had en het gewoon zo verpest heb. Kon eerst helemaal geen aansluiting vinden ondanks dat ik wel mijn best deed om gewoon in het midden van de groep te blijven en er makkelijk aanspreekbaar uit te zien.
Maar natuurlijk moest mijn autisme opspelen en raakte ik helemaal overprikkeld (wat ik op zich wel verwacht had aangezien ik dat altijd heb na vakanties) waardoor ik mezelf uiteindelijk ook afzonderde. Ik heb mezelf echt teleurgesteld, ik wilde zo graag goed beginnen. Heb toen ik thuis was ook aan een stuk door geslapen zo moe was ik er van
Lestrange01 schreef:Aan dat ik vandaag een introductie dag op school had en het gewoon zo verpest heb. Kon eerst helemaal geen aansluiting vinden ondanks dat ik wel mijn best deed om gewoon in het midden van de groep te blijven en er makkelijk aanspreekbaar uit te zien.
Maar natuurlijk moest mijn autisme opspelen en raakte ik helemaal overprikkeld (wat ik op zich wel verwacht had aangezien ik dat altijd heb na vakanties) waardoor ik mezelf uiteindelijk ook afzonderde. Ik heb mezelf echt teleurgesteld, ik wilde zo graag goed beginnen. Heb toen ik thuis was ook aan een stuk door geslapen zo moe was ik er van