[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:28

Merexa schreef:
Jemig! Die heeft inderdaad geluk gehad!
Laatst was er ook iets over schoenen bij ongelukken, dat die vaak uit gaan en het vaak zo is dat de eigenaar ervan overleden is. Gelukkig is dat nu niet het geval, maar ik kan mij herinneren dat iemand dat ooit zei in dit topic.

Die is me nieuw. Ik weet wel dat als een duif bij een aanrijding verandert in een wolk veren dat dit het teken van ‘einde oefening’ is.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:24

Merexa schreef:
Jemig! Die heeft inderdaad geluk gehad!
Laatst was er ook iets over schoenen bij ongelukken, dat die vaak uit gaan en het vaak zo is dat de eigenaar ervan overleden is. Gelukkig is dat nu niet het geval, maar ik kan mij herinneren dat iemand dat ooit zei in dit topic.

Shaggy09 schreef:
webster543 schreef:
Er is zo’n gezegde binnen de politie. Als het slachtoffer van een verkeersongeval zijn schoenen ( of een ) kwijt is, is hij dood.

Zelfs zware werkschoenen, etc.
Al vaak genoeg mee gemaakt.

Is dat de reden dat ik soms heel random een schoen zie liggen langs de snelweg?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:32

LOL! Dat zijn eerder truckers die hun werkschoenen op de treeplank zetten omdat ze op sloffen rijden en ze dan vergeten als ze gaan rijden.

Onali

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:37

Ja maar toevallig hadden we toen een reeks foto's met idd mensen die hun schoen waren verloren na een ongeluk.

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:38

Kent iemand de serie Handmaids Tale? Die vind ik ook behoorlijk luguber. :=

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:39

Onali schreef:
Ja maar toevallig hadden we toen een reeks foto's met idd mensen die hun schoen waren verloren na een ongeluk.

Oh maar dat zal zeker gebeuren, dat ontken ik zeker niet. Maar voor de meeste losse schoenen langs snelwegen is een eenvoudiger verklaring. Heb ook wel eens (een paar keer) vrachtsauto’s ingehaald waarbij de schoenen (nog) keurig op de treeplank stonden.....aan 90 km/uur.....going ‘Wieieieieieieh!’

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:41

:')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 00:02

Cowboy55 schreef:
LOL! Dat zijn eerder truckers die hun werkschoenen op de treeplank zetten omdat ze op sloffen rijden en ze dan vergeten als ze gaan rijden.

Haha, dat was idd het antwoord daarna. Ik kwam ook de opsomming tegen, waarom ik die dan niet meteen hebt gequote?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 00:04

Ah, dit was het voorgaande bericht:
webster543 schreef:
De schoenen langs de weg, zijn eerder zoals hier al gezegd wordt. Van werkmannen of zo.

Maar bij VKO’s, het valt gewoon op. De stevige wandelschoenen aan, een schoen weg...

Heb ooit een VKO vast gesteld, denk dat die man 25 geluksengeltjes bij had. Komt van zijn rijvak af naar links in een flauwe bocht naar links. Knalt eerst een betonnen paal om, wordt omhoog gekatapulteerd op een betonnen duiker , op een of andere manier draait de auto in de lucht. Komt met de achteras in het dakgoot van een huis te hangen en deze begeeft het. Auto beland op zijn snuit en blijft zo steken tegen de woning. Ravage van ongeveer 100meter.
Jongen was zelf uit de auto gekropen, had een klaplong maar verder was hij redelijk oké. Hij ging naar zijn werk met zware werkschoenen. Een schoen was over het huis gevlogen en in de tuin van de woning terecht gekomen.
Niemand kan dat echt verklaren..
of een motorijder ( volledige kledij ), komt onder een auto terecht, een schoen uit als wij ter plaatse komen.
Of de wandelaar met zijn hondje, die door een auto wordt opgeschept ( aan 120km/u ). De schoenen waren uit. ( nu ja, alleen de romp lag op de achterbank van de auto via de voorruit gevlogen. De rest van de ledematen waren niet in de auto...

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 00:08

Oh, maar als je op YouTube een zoekzin intypt als ‘NFL hardest hits’ dan zie je American Football spelers die zo hard geraakt worden dat hun helm gewoon van hun hoofd af plopt. En uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat die dingen normaal echt serieus goed vast zitten: op maat aangepaste fit, sterke kinband, the whole 9 yards.

Dus als een mens de helm van een ander mens van zijn hoofd kan laten knallen als een champagnekurk, dan kunnen mensen zeker bij een VKO ‘uit hun schoenen’ knallen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 00:13

NinaCharlie schreef:
Kent iemand de serie Handmaids Tale? Die vind ik ook behoorlijk luguber. :=

Dat is het zeker

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 13:38

Ah, thanks Marocje! Dat bedoelde ik inderdaad.
Ik was altijd een stille meelezer maar dit schoot mij ergens te binnen.

The Handmaids Tale heb ik ook helemaal gevolgd :j Geweldige serie, goed geacteerd, maar wat een nachtmerrie waar de situatie zich afspeelt. (Er is ook een topic van The Handmaids Tale, maar wel met spoilers).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 16:20

Tancreda4 schreef:
Nu aan het kijken. Hij duurt langer dan ik dacht. Niet echt iets voor een 2e kerstdag eigenlijk....

Enorm bizar.......

Le moment Supreme zie je niet. Ik wilde hem na 10 minuten al stoppen. Maar je ziet de beelden niet. Wel begin van de filmpjes en later dode katjes maar nog intact. Je hoort wel geluid en beschrijving wat hij heeft gedaan. Dat is ook niet fijn....

Ik ben net begonnen. Zwaar aan het twijfelen of ik door wil kijken want dat ze erin worden gedaan vind ik echt al heartbreaking. :(

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 19:53

waar gaat dat over dan?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:10

Over een heel erg ziek figuur, over enge ogen gesproken, brrr :o

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:16

naomiiiii schreef:
Tancreda4 schreef:
Nu aan het kijken. Hij duurt langer dan ik dacht. Niet echt iets voor een 2e kerstdag eigenlijk....

Enorm bizar.......

Le moment Supreme zie je niet. Ik wilde hem na 10 minuten al stoppen. Maar je ziet de beelden niet. Wel begin van de filmpjes en later dode katjes maar nog intact. Je hoort wel geluid en beschrijving wat hij heeft gedaan. Dat is ook niet fijn....

Ik ben net begonnen. Zwaar aan het twijfelen of ik door wil kijken want dat ze erin worden gedaan vind ik echt al heartbreaking. :(

Op dst stuk ben ik al afgehaakt.. Ging me echt veel te ver...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:27

En toch vind ik dit binnen het topic best interessant. Ja, de film/het onderwerp is echt te gruwelijk voor woorden. Maar, heel eerlijk, we hebben zaken besproken die qua inhoud/beeld nog veel meer luguber zijn. Nu is er beeld/een inhoudelijk verhaal bij en dan haakt iedereen af.

Al spoelde ik zelf ook door :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 20:56

Het verhaal kan ik hebben.. De letterlijke beelden niet..

Ik heb (als we 't toch over luguber hebben) minder moeite met mensen in zo'n situaties, dan met dieren..

Ik denk dat dit komt door de onschuld van dieren.. Hun puurheid.. Ofzo..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 21:06

Maar wat is het?
Iets zielig met katten,dat had ik wel gelezen,maar wat?
Docu,YouTube,film,wat?

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 21:17

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 21:29

Tinkerloos schreef:
Maar wat is het?
Iets zielig met katten,dat had ik wel gelezen,maar wat?
Docu,YouTube,film,wat?

Een drie delige docuserie van Netflix over Luka Magnotta.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:15

Ik heb het (snel) bekeken.
En op YouTube gezocht naar het hele filmpje.
Niet gevonden
Ik snap wat er gebeurd is.
Die gast is ziek.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:21

Ik heb hem helemaal gezien, vond het erg interessant. Het enige wat ik ècht naar vond is
Spoiler:
hoe bang de kat die verdronken ging worden keek.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:38

Maar staat dat op Netflix?
Ik heb steeds vooruit gespoeld, maar het beeld ging steeds weg als het erg werd.
Op YouTube hetzelfde.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 22:40

Geen idee meer, ik heb hem vorig jaar in Dublin gekeken tijdens het bereiden van een gevulde kalkoen _O-