Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Nou dat lijkt me een ziektewet hoor, waarom zou je dit vakantiedagen moeten kosten? Is toch een medische ingreep?
Hilli schreef:Relaxed schreef:Nou dat lijkt me een ziektewet hoor, waarom zou je dit vakantiedagen moeten kosten? Is toch een medische ingreep?
Ja, maar geen noodzakelijke ingreep. Ik zou het heel coulant vinden als een werkgever het half-half zou rekenen, alhoewel je met het wegnemen van je reproductieve vermogen wel de kans op een zwangerschapsverlof (of meer) bespaart.
c_alsemgeest schreef:mensjes... grote blij hier
Nieuwe huisarts, en het is geregeld. Na al die jaren vanaf mijn 19e afspraken, gesprekken... en continu uitleggen waarom... heb ik nu de verwijsbrief voor sterilisatie in mijn handen. Letterlijk in mijn handen, voelt nog wat onwerkelijk.
Ook is het al voorbesproken met de gynaecoloog, dus dat is ook geregeld.
Ik ben echt nog nooit zo blij geweest met een verwijzingEn dan nog voor mijn 35ste
![]()
even een praktisch vraagje voor de ervaringsdeskundigen, hoe hebben jullie dit toen der tijd op je werk geregeld?
Mijn werkgever gaf aan dat het gewoon in de ziekmelding kon, maar mij lijkt het gewoon een vakantie-uren kwestie? Ik ga er natuurlijk niet tegen inMaar ben benieuwd hoe dit bij jullie geregeld was?
Palmera schreef:Ik ga ervan uit dat ze het laparoscopisch doen. En dan de eileiders op enige wijze dicht/afbinden of zoals bij mij verwijderen.