Dat ik eindelijk op mezelf ga wonen, en alles mee lijkt te zitten Inkopen gedaan met flinke kortingen, tweedehands spulletjes die er super uit zien op de kop kunnen tikken, en de action leeggeroofd voor mijn gevoel Ik vind het alsnog rete spannend, maar ik denk dat het goed gaat komen
Vannacht weer wakker door nachtmerries. Kijk ik naast me zie ik een baby hamster snoetje. Dus ik doe mijn zaklamp aan van mijn telefoon. Komt ze even bij het glas kijken wat ik nou precies doe.
Wat nou bange hamster omdat ze er pas net is?
Kon direct weer door slapen ipv nog een uur wakker liggen zoals gewoonlijk.
Dat m’n vriend gisteravond m’n haar heeft gewassen (ik lig op bed met been in t gips), en k net wakker werd met schoon haar na een week vet haar wat doet je dat goed!
Ik ben vandaag naar de dokter geweest omdat ik graag wil stoppen met de combinatiespel (de gewone pil). Ik had wat informatie opgezocht en wil graag naar een implanon overstappen. Dokter dacht heel fijn mee en om de overgang minder heftig te laten verlopen en om te kijken hoe ik reageer mag ik nu eerst op de minipil en mag ik wanneer ik dan wil de overstap maken naar de implanon. Heb namelijk flink last van de pieken en dalen in de hormonen, dus door nu eerst te wennen aan 1 hormoon ipv 2 wordt die overgang minder klein naar de uiteindelijke implanon. Ben heel blij met dat de huisarts zo fijn mee heeft gedacht en kan niet wachten om te beginnen met de eerste minipil vanavond
Safiera
Geplaatst: 09-04-21 13:42
Heel fijn gewandeld, stevig tempo, kon halverwege zelfs zonder jas
Captain
Geplaatst: 09-04-21 19:20
Ik had dit even nodig na het inslapen van m'n paard twee weken geleden...
fjordjes
Geplaatst: 09-04-21 19:41
Vandaag heeft Yonker maar weer eens bewezen dat hij bomproef is! Op stal zijn ze flink aan het verbouwen maar de grote kraan, de shovel die langs de bak rijd, de vrachtwagen die zand kiept, de gele laser en de trilplaat deden hem niks! Ja 1x gekeken en dat was het.
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 10-04-21 21:19
Captain schreef:
Ik had dit even nodig na het inslapen van m'n paard twee weken geleden...
Wat een lief, vredig filmpje Captain een kadootje dat zomaar op je pad komt
Marcella
Geplaatst: 10-04-21 23:13
3 Hennetjes verkocht en komen bij oud klasgenoot bij mij op de moestuin terecht.
Gelijk gedeelte terug verdient van het kippen voer wat ik vorige week gekocht heb. Kan ik binnenkort nog wat snoepgoed voor de kippen kopen (luzerne blokken).