Het is hier (Drenthe) net in een paar minuten compleet donker geworden. Prachtig weer gehad de hele dag, lekker zonnig, en nu zou je denken dat het al 10 uur 's avonds is
Hhhmm zou droog blijven. Heb nu voor niks de wortels en spinazie water gegeven.
Is hier zachtjes aan het regenen en 18 graden buiten heerlijk dus.
Pandora2
Geplaatst: 01-06-18 17:37
Merula Doen ze zomaar opeens het licht uit !
Lepeltje
Geplaatst: 01-06-18 17:38
Nooh Drenthe heeft mijn mooie bui gejat. Die grote rode vlek sloeg vlak voor Grunn snel linksaf.
De vorige buien waren ook al zo'n teleurstelling. Gisteren was het bij ons ook zo donker, helaas was alle activiteit eruit boven ons. Om daarna weer lekker verder te gaan natuurlijk. Ahwell, veel plezier ermee Drenthe.
Lindor92
Geplaatst: 01-06-18 17:44
Net door een pleuris regen heen gereden. Blij dat ik woensdag nieuwe ruitenwissers op de auto heb laten zetten, maar ze hadden er nog behoorlijk moeite mee haha. Wat regenen! Onweer is niet heel spectaculair.
Merula123
Geplaatst: 01-06-18 17:51
Ik en m'n zusje eerst: 'wow hoe kan er wateroverlast zijn? Zoveel regent het niet eens.'
Ik mag vandaag niet klagen, letterlijk mijn zin gehad Verspreidt over de hele dag wat mooie zachte buitjes, en nu net een redelijk flinke bui. Heerlijk, hoe de lucht en de temperatuur daarvan opknappen
xTitanic, schitterende foto's, waar zijn ze gemaakt?
Hier koelt het wel lekker af, de ramen mooi even wat open en het regent een beetje. Net gesport en weer meer gezweet van de inspanning dan van de hitte
Ondanks dat buienradar anders zei, 3 uur in de stromende regen rolstoelrit gehad. 15 graden op een gegeven moment had me goed ingepakt maar nu toch flink koud brrrr
Geen kleintje zo te zien. Vanochtend ook al. Noordelijker kan bijna niet!
black_kelpie
Geplaatst: 01-06-18 23:27
Fortarock viel gelukkig heel erg mee, wel wat regen gehad maar het kwam niet met bakken uit de lucht. Ik was bang voor een modderbad, maar nee
jokari
Geplaatst: 02-06-18 06:09
Wow Nenah, indrukwekkende wolkjes.
Ik ben gisterenmorgen mijn bed uit geknald, het heeft de godganse dag geregend en een aantal straten tussen Leuven en Diest werden afgesloten maar helaas alleen maar grijze lucht, geen mooie wolken te zien.
Benieuwd of ik vandaag en morgen in Twente iets te zien krijg.
Kwam vanmorgen door de Krim(OV) heenrijden en daar hebben ze volgens mij een valwind gehad? Zag allemaal bomen op een rij die afgeknapt waren, leek het wel.