Ja zien elkaar morgen weer.
En iets wat ik herken van vroeger: De dag erna ga ik nadenken en twijfelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
renee16 schreef:Hier weer met date op stap geweest, allebei wel veel bekende hier in de omgeving, dus hier in de stad samen iets doen, vind ik nog best spannend haha.
Was ook erg leuk toen we ene vriendin van hem tegen kwamen. Hij was even naar de wc en die meiden beginnen over hem te praten (in mijn bijzijn). Dat hij geen vriendin heeft en zo erg met zijn ex zit/zat. En dat hij nu alleen heel veel leuke 'vriendinnetjes' heeft, mij aankijkend? Ik ben er maar niet echt op ingegaan, moest eigenlijk heel hard lachen..![]()
Al heeft het me achteraf wel aan het denken gezetIs al meer dan een jaar over met die ex en daartussen heeft hij ook nog een andere vriendin gehad, maar ja, het zou kunnen dat hij nog niet echt over haar heen is
..
Kenyada schreef:lieveli schreef:En het hoeft maar 1 keer mis te gaan. Ik had ooit een onenightstand en tijdens de post-coïtale sigaret vertelde hij tussen neus en lippen door dat hij net uit de gevangenis kwam omdat hij de nieuwe vriend van z'n ex had neergeschoten. Heey yooooo. Stresslevel 1000+Toen werd ik wel wat voorzichtiger met casual meegaan of meenemen.
Woow. Euuuuh ja..... Wat heb heb je toen gedaan??
lieveli schreef:Op dat moment vond ik het vooral heel ongemakkelijk. Ik wist echt niet hoe ik moest reageren en toen hij later liet blijken dat het voor hem wel een more-stand of daten kon worden zag ik God met een grote rode vlag zwaaien. Mijn reactie was stamelen, goh wat heftig, nounou, een mens maakt wat mee. En ik heb wel even een diepte-interview gehouden over prison life, dit was mijn kans!
Ik zal ook niet vergeten dat hij een week later appte met 'Ik ben zo gruizig als een bos uien, wanneer zie ik je weer?'
Ik heb een jaar lang geen uien kunnen eten.