Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Gianti schreef:Ik weet even niet of ik moet schreeuwen of janken.
Nadat mijn ov stuk was heb ik nieuwe ov aangevraagd. Maar die van 11 euro gedaan zodat mijn student reisproducy erop staat.
Komt die binnen geen product erop. Ik ov gebeld, word doorgestuurd naar interne en krijg eind van week reactie... in nu 2 dagen al 30 euro kwijt.. even snel uitgerekend dat ik aan eind van week 150 euro kwijt zal zijn ong... en moet maar achteraf declaratie verzoek indienen en hopen dat niet langer duurt voor ik antwoord en oplossing krijg
Pabie schreef:Gianti schreef:Ik weet even niet of ik moet schreeuwen of janken.
Nadat mijn ov stuk was heb ik nieuwe ov aangevraagd. Maar die van 11 euro gedaan zodat mijn student reisproducy erop staat.
Komt die binnen geen product erop. Ik ov gebeld, word doorgestuurd naar interne en krijg eind van week reactie... in nu 2 dagen al 30 euro kwijt.. even snel uitgerekend dat ik aan eind van week 150 euro kwijt zal zijn ong... en moet maar achteraf declaratie verzoek indienen en hopen dat niet langer duurt voor ik antwoord en oplossing krijg
Poeh kan me herrineren dat ik toen wel idd het reisproduct opnieuw moest laden het stond niet automatisch op min. Nieuwe ov. Weet niet of je dat al geprobeerd hebt
magda_90 schreef:Dat is inderdaad vreemd.
Groningen heeft deels nieuwe palen op het station gezet, die bliepen nu veel sneller.
lor1_1984 schreef:Dat ik een bus eerder moet nemen omdat ik mijn ov-chipkaart moet opwaarderen want als er al zo'n oplaadpaal in de bus zit doet 'ie het niet.![]()
Overigens vraag ik me af waarom er geen oplaadpaal in het ziekenhuis staat, je zou verwachten dat zoiets daar wel zou staan gezien er ook een half winkelcentrum, bushalte, taxistandplaats etc zijn.
PeerAppel schreef:magda_90 schreef:Dat is inderdaad vreemd.
Groningen heeft deels nieuwe palen op het station gezet, die bliepen nu veel sneller.
Kostte Arriva gelukkig ook geen 6 jaar om snelle palen te realiseren.NS en Qbuzz hebben al vanaf 2012 zulke paaltjes. Zal nu natuurlijk vast ook niet nog 6 jaar gaan duren voordat die palen ook op alle kleine stationnetjes staan.
Gelukkig heb ik nu een auto en ben ik van die dagelijkse ergernis af.