Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Er zijn idd. vele zwarte gaten Kuggur.Valt allemaal onder Moeder Natuur.Ook al is het maar een naam of aanduiding,het bestaat.
Sammie,astronomen hebben heel veel ontdekt in het http://heelal.De zwarte gaten waren er eerder dan het sterrenstelsel,en ze denken dat de zwarte gaten ons geschapen hebben.
Dat zal nooit erkend worden [ook als er bewijs is],want dan valt het hele God heeft ons geschapen verhaal in duigen.
Kuggur schreef:Mixje90 schreef:Ik vraag me soms af hoe evolutie, alle "toevallige" mutaties ervoor gezorgd kunnen hebben dat we de oren en ogen hebben die we nu hebben.
Mutaties zijn toevallig, de natuurlijke selectie erop niet.
Kuggur schreef:Lees eens wat van Richard Dawkins, Stephen Jay Gold.
Of begin bij de bron, The origin of species van Darwin.
Mixje90 schreef:Vandaar sorry![]()
Ik snap dat je het wil uitleggen, maar het is (wat mij en veel anderen betreft) geen absolute waarheid of iets waarbij anderen geen andere mening over mogen hebben. Geen 1+1=2 wat onomstotelijk is. Maar ben bang dat we te erg offtopic gaan en t topic niet bedoeld is voor lange discussies.
Yunomi schreef:Mixje90 schreef:Vandaar sorry![]()
Ik snap dat je het wil uitleggen, maar het is (wat mij en veel anderen betreft) geen absolute waarheid of iets waarbij anderen geen andere mening over mogen hebben. Geen 1+1=2 wat onomstotelijk is. Maar ben bang dat we te erg offtopic gaan en t topic niet bedoeld is voor lange discussies.
Ik ben benieuwd welk onomstotelijk bewijs jij zou willen aandragen tegen de evolutie?