Ja oké ik wil voor kerst graag Uggs! Iemand een idee waar ze regelmatig uggs in de uitverkoop doen? Als het niet zo is spaar ik gewoon wat langer door maar korting is altijd leuk meegenomen
Bij de Bijenkorf hadden ze met de Dwaze Dagen altijd Uggs in de aanbieding (zijn al geweest), maar dat zijn nooit de meest populaire modellen. Denk dat je de populaire modellen sowieso nergens in de uitverkoop zult vinden, mensen kopen ze toch wel
Weet niet welk model en welke maat je zoekt Saar, maar ik heb nog wel Uggs staan die ik eventueel weg wil doen? Zien er nog best wel netjes uit volgensmij (ze staan bij m'n ouders nu)
Aroha
Geplaatst: 22-11-15 19:20
Emma, ik heb die kol in het zwart (maar dan van de River Island), en nu ik die in het gestreept zie ga ik die misschien ook nog wel halen . Dat soort truien zijn super fijn nu met dit koude weer!
Leuke wishlist inderdaad, niet mijn stijl maar het kan wel heel mooi staan!
Ik heb vandaag echt een mazzeldag. Was heftig op zoek naar biker boots echt leer, niet te stoer tintje vrouwelijk maar wel stoer dus.
Vandaag bij de V&D hele mooie gezien van 119 voor 59 en omdat ik vipklant werd kreeg ik nog eens 20% extra korting! Dus nu iets van 47 euro betaald! Ik kan geen plaatje vinden op internet en ik weet nog niet zo goed hoe ik een foto van mijn telefoon op bokt krijg! Foto volgt
Flying_Angel
Geplaatst: 23-11-15 17:25
Slechte foto's haha, maar aan de achterkant zit dus een ritsje en bij de hak zit ook een ander soort leer!
Die schoenen heb ik ook in mijn handen gehad Emma, vond de kwaliteit niet zo heel denderend en mijn geld is een beetje op haha.
Maar morgen weer geld en naar de Primark dus yay!
Aroha
Geplaatst: 24-11-15 00:17
Toffe schoenen Flying_Angel! En fijn is dat he, een koopje regelen! Ik heb recent soortgelijke schoenen gekocht in de Episode, waren schoenen van Bally.. Dus eigenlijk super duur, maar nu 25 euro .
Macyy
Geplaatst: 24-11-15 14:14
Het is niet persé kleding, maar wel een accessoire. Ik heb een nieuw horloge Van het merk Cluse, je kan er ook nieuwe bandjes bij bestellen (kliksysteem). Ik had er een vet mooie grijze bij besteld, maar die past dus niet.
Leuke laarsjes Flying_angel, goed getroffen ook zo! Mooi horloge hierboven, sjiek . Jammer dat dat grijze bandje niet past.
Mijn outfit van vandaag, met nieuwe trui van de h&m. Ik woon sinds een paar weken in Den Haag en ben gisteren naar die nieuwe h&m geweest. Wat een verademing zeg!
Jaa weet ik haha, maar ik heb echt hele smalle polsen en draag nooit een horloge. Het zou een cadeautje worden van m'n ouders en die willen graag dat ik eerst "pas" dus ik moet nog even geduld hebben. Welk model heb jij?
Dit net besteld bij Zalando. Eens zien of het iets is. Jurkje zou voor diner zijn met de familie voor 50 jarig jubileum van mijn grootouders. Had eigenlijk al iets anders maar deze kost niet veel en vind hem toch wel erg leuk!