Het kortingscode topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Slmt9

Re: Het kortingscode topic

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:06

Maar een kwart voer per dag minder voor 5 dagen en het paard krijgt onbeperkt hooi. Dat is toch prima? Leven en laten leven mensen. Zijn ergere dingen in het leven.

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:23

Ik ga er altijd wel heen maar veel moet besteld worden maar het is altijd even een leuk avondje uit. Onze Welkoop pakt meestal wel leuk uit met lekkere dingen om te eten/drinken en je krijgt vaak een cadeautje. Ik koop echt groot in dus dat moet besteld worden. Ik bestel meestal voor een half jaar aan brok voor 3 paarden en 1 pony. Kost een rib uit je lijf maar zo bespaar ik wel veel geld.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:39

Ik had ook niet meer helemaal op het netvlies staan welke dag er nou eerder gepost was anders dan ergens in november…. Ik ga zeker even langs voor de Orijen voor hond en kat. Bedankt voor de reminder :)

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:45

Ik bestel ook altijd Orijen. Scheelt heel veel geld. Zeker nu weer duurder is geworden.

Ik zag net dat de Welkoop een berichtje had geplaatst dat er een VIP avond aankomt. Nog geen datum maar wel binnenkort. In de winkel hadden ze mij al bevestigd dat het de 19e is dus wordt dat die eraan kwam.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:25

kiko schreef:
Ik ga er altijd wel heen maar veel moet besteld worden maar het is altijd even een leuk avondje uit. Onze Welkoop pakt meestal wel leuk uit met lekkere dingen om te eten/drinken en je krijgt vaak een cadeautje. Ik koop echt groot in dus dat moet besteld worden. Ik bestel meestal voor een half jaar aan brok voor 3 paarden en 1 pony. Kost een rib uit je lijf maar zo bespaar ik wel veel geld.

Ja op dat soort bestellingen is 20% echt de moeite! Moet mn lijstje nog even maken. Eens goed over nadenken dit weekend. Met mn oudje die inmiddels 34,5 jaar oud is vind ik het altijd lastige afweging hoeveel ik zal inkopen.

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19 min geleden

Herkenbaar.. zo had ik net ingekocht en moest ik mijn oude merrie in laten slapen. Ik mocht het voer toen terugbrengen maar dat ging toen om 4 zakken. Maar ik kom er heel veel dus misschien speelde dat ook mee.

Ik bespaar inderdaad heel veel geld. Zowel op paarden als hondenvoer maar geef zo €1000-1500 uit op zo’n avond. De jaarlingen eten mij arm :-) die eten een zak brok per week per jaarling.

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16 min geleden

1 keer gehad dat we de hele auto vol hadden met zakken voer en wilden dat de dag erna uitruimen na het werk... Ik kwam thuis en vond mijn 30 plussertje dus dood in de stal, 80% van het voer was eigenlijk voor hem. Gelukkig mocht het terug na direct bellen.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 6 min geleden

Ik ben er achter gekomen dat de brok die ik voer bij de welkoop bijna 4 euro per zak duurder is; dan bij een winkel verderop.
Met 20% korting scheelt het dan nog wel weer ruim een euro per zak, maar ga er geen hele voorraden meer kopen.