Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 21:20

Een kwestie van keuzes maken denk ik. Ik heb vrij veel inkomen en geef heel weinig uit aan basislasten (ik eet heel goedkoop en niet zo veel, ik ga eigenlijk nooit uit eten met vriendinnen oid en stappen doe ik ook maar heel af en toe). Op die manier houd ik gewoon geld over voor kleding, en dat is een investering die ik het persoonlijk echt wel waard vind. Anderen zouden juist wel weer wat vaker en duurder willen eten, of die willen wel elke week stappen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 22:04

CCCCC schreef:
De bedoeling is dat je een goede basic garderobe hebt en elk seizoen 5 'mode' items mag kopen. Zo heb je altijd iets om aan te trekken en bespaar je een hoop geld omdat je geen 'miskopen' meer doet.

Actie nummer één wordt een lijst maken van basics die ik écht nodig heb, die rustig aan gaan kopen en mijn kledingkast uitmesten.

Meelezer hier. :D
Hier ben ik afgelopen zomer mee begonnen tijdens de uitverkoop. Heb een wit, donkerblauw en grijs T-shirt gekocht van katoen die ik in de uitverkoop nog steeds nogal duur vond voor een basic shirt, maar het is allemaal goede kwaliteit waarvan ik hoop dat het lang mee zal gaan. :D En een kasjmieren trui, beste aankoop ever. Zo lekker zacht en warm en je ziet ook echt dat het een mooie stof is. <3 Ook heb ik alleen maar dure broeken die allemaal een paar jaar meegaan. En heb een mooie zwarte leren tas gekocht van Furla, mooi basic en heel zacht leer.
Ik wil nu nog graag platte leren enkellaarsjes, meer kasjmieren truien, zwart T-shirt en een zijden blouse.
Maar verder ben ik ook niet zo'n grote kledingkoper, ik geef meer uit aan make-up. :=

CCCCC

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 22:23

Klinkt goed Loose! Ik wil inderdaad ook meer dure basics aanschaffen, dingen die langer meegaan!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 22:24

Ik heb de laatste tijd juist wel het geld om uit te geven, maar ik kan nergens passende kleding vinden. :')
Ben al een tijdje op zoek naar de perfecte coated jeans die past. Plus ik moet nog wat dingen met lange mouwen hebben, maar blousejes zitten me allemaal niet lekker en sommige zijn weer zo dun dat ik alsnog 10 lagen aan moet doen, truien kan ik weer niet aan naar mijn werk en voor de rest blijft er niet veel over. :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 22:58

Ik heb het best wel goed getroffen met m'n bijbaantje. En daarnaast ben ik na 2 drankjes bijna dronken en zijn mijn stap avonden dus vrij goedkoop :')

Een kasjmier trui wil ik ook nog zo graag. Zag echt een perfecte bij H&M hangen maar vind het zo duur. Heb wel 10 minuten de trui staan aaien, uiteindelijk toch kunnen weerstaan :')

En dingen met lange mouwen ben ik ook nog naar op zoek. Soms heb ik gewoon geen zin in een blazer of trui maar gewoon iets met lange mouwen.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 23:03

Ja, precies! Blazers en jasjes en dingen heb ik genoeg hangen, maar soms heb ik gewoon geen zin in al die lagen..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 23:56

Ik wil maar kleding blijven kopen... maar nu ik bezig ben met gezonder eten en regelmatig naar de sportschool gaan (met hopelijk als resultaat dat ik afval :))) vind ik het zonde om allemaal kleding te gaan kopen + ik begin volgende week met rijlessen, en volgende week komt er nog een nieuwe tattoo bij.

Maar zo'n Furla Candy bag of shopper blijft toch wel een beetje een must have, en die blijft altijd passen, of je nou aankomt of afvalt :D

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 01:11

Dat zijn echt leuke tassen! :))
Wil je zo'n doorzichtige? Ik zou dat echt niet moeten hebben. Op de bodem van mijn tas zwerven altijd de meest vreemde dingen rond :')

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:18

Die french wardrobe klinkt wel super interessant! Ga daar van het zomer - voorjaar misschien wel mee beginnen. Zal mij een hoop geld besparen namelijk. :')

Ik zou echt nooit een doorzichtige tas kopen, mijn tas is altijd een gigantische bende, lol.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:37

Ze zijn er ook niet transparant of met niet-transparante onderkant :D

Daarnaast gebruik ik zelf altijd een bag-in-bag :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:38

Jeej dit is naar mij onderweg *\o/*
Heb wel veel uit verveling besteld moet ik zeggen, geen idee of ik die eerste rok en die zwarte rok ga houden :')
en ik moet van mezelf ook kiezen tussen de twee broeken :Y)

Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 15:40

Oh, die trui met die ijsbeer, wanneer en hoe ga je dat ooit aandoen? Haha

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 15:46

Waar heb je die zwarte broek met die gaten op de knieën vandaan? Ik ben al weken naar zo'n broek op zoek! :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 15:54

De trui met die ijsbeer wordt een thuis trui hoor :') niet voor de buitenwereld maar om lekker mee op de bank te kruipen :+

Is allemaal van de H&M Dyoka :D

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:07

Dankjewel ga ik even kijken!
Leuke aankopen voor de rest, ben benieuwd hoe die eerste rok je staat.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:20

Best leuke aankopen! Jij blijft echt gaan he roos

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:31

Ik vind beide broeken erg gaaf! Geen verzendkosten bij H&M zag ik, dus ik ga die broeken eens even opzoeken :D

Weet iemand trouwens of H&M vertraging heeft met het bezorgen van bestellingen? Mijn bestelling zou uiterlijk afgelopen vrijdag binnen moeten zijn, maar heb nog niks -O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:46

Ik vind de broeken en de ijsbeer leuk, de rest niet haha. Ben wel benieuwd naar aan-foto's van de dingen die ik niet leuk vind! Kan er dan toch ineens heel anders uitzien..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:51

Ik vind dat grijze en witte shirt leuk Roos!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:56

Vind de broeken gaaf! De rest is niet helemaal mijn ding.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:58

Ik vind die shirts onderaan ook leuk inderdaad! Alleen zal dat wel weer voor geen meter zitten bij mij. Ik ben gestopt met kleren bij de h&m proberen te kopen, zit toch nooit..

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:02

Iemand hier ervaring met terugsturen naar ASOS? Ik heb in februari een gala en zie er veel mooie jurken, maar zou er dan een stuk of 5 bestellen en maar 1 houden zeg maar :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:06

Terugsturen is wel duur, ik geloof dat het bij mij €8 was. Maar je hebt je geld wel snel terug. :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:06

dewi, ik ga er ook mee stoppen. Het zit allemaal nét niet. Ik heb zoveel ongebruikte spullen van de H&M in mijn kast liggen. Alleen de sportbh's vind ik er wel fijn!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:09

De shirtjes zijn maar 15 euro! :D zag alleen net dat ze vertraagde levering hebben en komen dus eind van de maand, maar dat vind ik niet zo erg. Als ik tijd heb zal ik aan foto's maken. Sara had jou ook nog een aan foto beloofd van m'n jurkje maar er kwam wat tussen. Ooit als ik tijd heb maak ik een foto :')

Verder ben ik ook benieuwd hoe de eerste rok gaat staan, en ook de zwarte rok. Die heb ik besteld uit gekkigheid om eens iets uit te proberen, we zullen zien :D wel grappig dat H&M jullie niet zit, bij mij zit het altijd als gegoten. Ook de enige webshop waarbij ik precies weet welke maat ik moet bestellen en het vrijwel altijd goed zit.

Asos gaat terug naar Engeland, retourkosten zijn rond de €13 plus ik heb zelf ooit iets terug gestuurd naar River Island ook in Engeland en nooit mij geld weer gezien :(