CCCCC schreef:De bedoeling is dat je een goede basic garderobe hebt en elk seizoen 5 'mode' items mag kopen. Zo heb je altijd iets om aan te trekken en bespaar je een hoop geld omdat je geen 'miskopen' meer doet.
Actie nummer één wordt een lijst maken van basics die ik écht nodig heb, die rustig aan gaan kopen en mijn kledingkast uitmesten.
Meelezer hier. 
Hier ben ik afgelopen zomer mee begonnen tijdens de uitverkoop. Heb een wit, donkerblauw en grijs T-shirt gekocht van katoen die ik in de uitverkoop nog steeds nogal duur vond voor een basic shirt, maar het is allemaal goede kwaliteit waarvan ik hoop dat het lang mee zal gaan.
En een kasjmieren trui, beste aankoop ever. Zo lekker zacht en warm en je ziet ook echt dat het een mooie stof is.
Ook heb ik alleen maar dure broeken die allemaal een paar jaar meegaan. En heb een mooie zwarte leren tas gekocht van Furla, mooi basic en heel zacht leer.
Ik wil nu nog graag platte leren enkellaarsjes, meer kasjmieren truien, zwart T-shirt en een zijden blouse.
Maar verder ben ik ook niet zo'n grote kledingkoper, ik geef meer uit aan make-up.